Pomoc techniczna dla użytkowników programów firmy Quark w Eesti SoftwarePoprzedni artykuł 

Oficjalna pomoc techniczna dla użytkowników programów firmy Quark – to kolejna pozycja w ofercie polskiego oddziału Eesti Software UÜ działającego na polskim rynku od niedawna. Od 1. września mogą z niej korzystać klienci, którzy posiadają zarejestrowane wersje QuarkXpress w wersjach 7 oraz 8, nie tylko zakupione w Eesti Software.

Podpisanie umowy z firmą Quark, dotyczącej oficjalnej pomocy technicznej dla programów Quark, to oczywisty krok w strategii naszej firmy. Nie zależy nam wyłącznie na tym, by sprzedać produkt, który znajduje się w naszej ofercie (a wśród takich są również produkty firmy Quark), ale przede wszystkim, by kupujący go klient był z zakupu zadowolony. To przekłada się bezpośrednio na zysk, bowiem wtedy albo do nas wróci, albo poleci nas innym – przyznaje Paweł Rosiak, dyrektor polskiego oddziału Eesti Software.
R E K L A M A

Istotnym dla nowej propozycji, jaką oferuje swoim klientom Eesti Software jest również fakt, że Paweł Rosiak przez wiele lat odpowiedzialny był w Quarku za Europę Wschodnią, więc produkty tej firmy zna bardzo dobrze. Na razie z pomocą techniczną można skontaktować się telefonicznie bądź mailowo, jednak prowadzone są już prace nad innymi formami komunikacji (m.in. przygotowywane jest specjalne miejsce na czat na stronach www).

Eesti Software specjalizuje się w dostarczaniu oprogramowania (przede wszystkim firm Adobe oraz Quark), a także m.in. komputerów firmy Apple, drukarek, monitorów i tabletów Wacom. Zainteresowanych firma serdecznie zaprasza do swojego biura handlowego w Warszawie, bądź do sklepu internetowego. Szczegóły można znaleźć pod adresem http://eesti.com.pl/.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności