Sun Chemical wspiera ponowne wprowadzenie na rynek produktu Landkelterei HöhlPoprzedni artykuł 

Sun Chemical, światowy lider w produkcji farb graficznych i pigmentów, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów angażując się w ponowne wprowadzenie na rynek oferowanego niegdyś przez Landkelterei Höhl musującego napoju alkoholowego POMP. W skład tego napoju wchodzi jedna trzecia cydry oraz dwie trzecie musującego Rieslinga. Jest to lekkie wino owocowe, które było oferowane na rynku od 2002 roku. Od chwili ponownego wprowadzenia go na rynek zmieniony projekt etykiety wina, przy którym niemały udział miała firma Sun Chemical, przyczynił się do 23% wzrostu przychodów ze sprzedaży tych produktów.

Rok 2009 to właściwy czas na ponowne wprowadzenie POMP secco, pierwszego produktu Landkelterei Höhl, na rynek. Od czasu pierwszej prezentacji tego napoju firma wprowadziła dwa nowe produkty: POMP blanc oraz POMP rosé. Obecne działania zmierzały do tego, by ożywić sama nazwę produktu oraz etykietę POMP secco, które stało się synonimem popularnego wina musującego.

W efekcie dr Johanna Höhl - dyrektor zarządzająca w firmie Höhl a zarazem wynalazczyni napoju oraz Anna Seidel – projektantka rozpoczęły rozmowy z Uwe Bernerem - menedżerem ds. sprzedaży na Europę działu druku wąskowstęgowego w Sun Chemical oraz Michaelem Brocherem - menedżerem projektu w X-label group, aby wspólnie wypracować rozwiązanie adekwatne dla inauguracji POMP secco w XXI wieku.

Jednym z pierwszych pomysłów była zmiana nazwy z POMP secco na POMP classique. Podkreśla to oryginalność i jakość produktu, wyróżniając go jednocześnie spośród nowszych i droższych marek 'blanc' oraz 'rosé'.

Po licznych dyskusjach grupa stworzyła logo POMP , które ma kolor fioletowy na pomarańczowym i złotym tle. Poza zmianą samego projektu, firma Sun Chemical zasugerowała zmianę zwykłego druku offsetowego na technologię wąskowstęgową, wykorzystującą gamę produktów Solaris firmy Sun Chemical. Nowy proces drukowania zapewnia lepszy połysk powierzchni i efekty metaliczne, a ponadto proces wąskowstęgowy pozwoli firmie Höhl rozszerzyć gamę materiałów, na których wykonywany jest druk – np. na foliach termokurczliwych.

Grupa X-label produkuje trzy różne wersje nowej etykiety. W finalnej wersji połączono cztery kolory oraz dwa różne sposoby lakierowania. Poza trzema kolorami tła (dwa różne odcienie pomarańczowego oraz fioletowy w logo POMP), etykieta jest drukowana z wykorzystaniem farb Sun Chemical SolarFlex Nova Metallic. Jest ona następnie powlekana błyszczącym werniksem, po czym - z wykorzystaniem wystającego ponad powierzchnię druku werniksu z gamy Sun Chemical SolarScreen Wites - dodawane jest logo POMP.

Nowe etykiety wprowadzone przez Landkelterei Höhl oznaczają, że firma może zaproponować nie tylko lepszy w smaku napój, lecz także produkt ciekawszy wizualnie, czego dowodem jest 23% wzrost przychodów ze sprzedaży.

Jan Oberbeck, dyrektor zarządzający w X-Label, jest bardzo zadowolony z osiągniętych efektów: Praca nad tym projektem przyniosła nam wiele satysfakcji, tym bardziej, że mogliśmy pokazać nasze doświadczenie techniczne, które pozwoliło na stworzenie całkiem nowego wizerunku produktu. Nasze współdziałanie w ramach tego projektu z pewnością będzie pomocne przy realizacji naszych kolejnych prac.

Uwe Berner z Sun Chemical podsumowuje: Z prawdziwą przyjemnością globalna sieć Sun Chemical zaangażowała swoje wysokiej jakości usługi i innowacyjne podejście w realizację tego uwieńczonego sukcesem projektu. Historia POMP pokazuje znajomość rynku oraz zaangażowanie w nasze hasło „Pracujemy z Tobą”, a zarazem jest wyraźnym potwierdzeniem tego, że oferujemy czołowe w branży rozwiązania dla druku i cenne porady, dzięki którym nasi klienci mogą uzyskiwać coraz lepsze wyniki w swojej działalności.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności