Mając na uwadze szeroki zakres tematyczny materiału, jaki w tym roku przygotowaliśmy dla naszych gości, wystąpienia prelegentów podzieliliśmy na trzy bloki tematyczne. Tematy poszczególnych bloków wiązać się będą m.in. z nowoczesną i efektywną pracą agencji reklamowej, skuteczną komunikacją z klientem biznesowym i indywidualnym czy trendami i nowościami na rynku opakowań – mówi Anna Kaźmierczak z Kodak Polska. – Do udziału w konferencji zaprosiliśmy, jak co roku, naszych klientów – wiodące firmy z branży poligraficzno-wydawniczej. Taka formuła spotkania, w którym dominować będą doświadczenia naszych klientów, pozwoli nam w sposób obiektywny przedstawić wartość dodaną z inwestycji w rozwiązania Kodaka - systemy druku cyfrowego, CtP czy systemy workflow (w tym rozwiązania portalowe).
Każdy z przygotowanych bloków tematycznych będzie odbywać się zarówno pierwszego, jak i drugiego dnia konferencji w innej sali. Organizatorzy przygotowali w tym roku taką właśnie formułę spotkania po to, by zainteresowane konkretnymi rozwiązaniami osoby uzyskały jak najwięcej informacji z dziedziny, która ich najbardziej interesuje. Pierwszy z bloków tematycznych, w pierwszym dniu spotkania dotyczyć będzie druku cyfrowego, w kolejnym fotoalbumów. Oprócz propozycji Kodaka, dotyczących najnowszych rozwiązań w tej dziedzinie, swoje doświadczenia w zakresie cyfrowego drukowania zaprezentują przedstawiciele drukarń: Samindruk, Interak i Comgraph. Drugi blok tematyczny poświęcony będzie w pierwszym dniu konferencji oprogramowaniu i rozwiązaniom portalowym Kodaka (tu obok prezentacji Kodaka swoje doświadczenia przekażą przedstawiciele firm OZGraf oraz Interak), w drugim – zarządzaniu produkcją w drukarni (tu swoją prezentację przedstawią - oprócz przedstawicieli firmy Kodak - prelegenci z drukarń Interak i Formika a także firmy Infosystems SA, która jest od niedawna partnerem biznesowym Kodaka). W trzecim bloku tematycznym firma Kodak prezentować będzie w pierwszym dniu konferencji zagadnienia z zakresu opakowań i etykiet (swoimi doświadczeniami podzielą się przy tej okazji przedstawiciele firm Ref-Graf, Reproserwis oraz Formika; tu również zaprezentuje swoje rozwiązania firma Infosystems SA), w drugim dniu Kodak przedstawi nowości w zakresie płyt CtP, a o swoich doświadczeniach z płytami Kodaka opowiedzą przedstawiciele Toruńskich Zakładów Graficznych Zapolex oraz Drukarni Garmond.
Firma Kodak Polska przygotowała dla swoich klientów - oprócz bogatej części merytorycznej spotkania również- szereg atrakcji, takich jak wieczorek z muzyką na żywo, czy specjalnie zorganizowane w hotelu Mazurkas profesjonalne kasyno. Mamy nadzieję, że nasza tegoroczna propozycja zainteresuje wiele osób i zechcą one odwiedzić nas podczas naszego dorocznego spotkania. Już dziś wszystkich serdecznie na nie zapraszamy – mówi Anna Kaźmierczak - Liczymy na Państwa obecność, gwarantując najwyższy poziom merytoryczny prezentacji i niezapomniane atrakcje w wieczornej części naszej konferencji.
Ponieważ tegoroczna konferencja Kodaka będzie spotkaniem dwudniowym, każdy z gości będzie mógł zarezerwować dla siebie pokój w hotelu Mazurkas, a jeżeli będzie zainteresowany transportem do hotelu z centrum Warszawy, to firma zapewni taką możliwość. Jedyny koszt uczestnictwa w Meet Kodak Polska 2009 to koszt zakwaterowania w hotelu. R ezerwacji noclegów należy dokonywać bezpośrednio, kontaktując się z hotelem pod numerem telefonu: 22 721 47 47-49. Hotel rezerwuje pokoje dla gości Kodak Polska do dnia 15 listopada 2009 roku.