Kodak Polska - seminarium przed targami Ipex 2010Poprzedni artykuł 

W dniach 14-15 kwietnia br. w hotelu Gołębiewski w Mikołajkach odbędzie się spotkanie firmy Kodak Polska z klientami oraz wszystkimi osobami zainteresowanymi rozwiązaniami tego dostawcy z zakresu druku cyfrowego. Dwudniowe seminarium poświęcone będzie zbliżającym się targom Ipex i ofercie producenta, która zostanie zaprezentowana podczas tej imprezy. Spotkanie w Mikołajkach ma na celu nie tylko przybliżyć jego uczestnikom ofertę Kodaka z zakresu rozwiązań do druku cyfrowego, ale również jego innowacyjnych zastosowań, najnowszych aplikacji oraz funkcjonowania firm branży poligraficznej na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.

Kodak od wielu już lat organizuje spotkania z klientami, ponieważ niejednokrotnie przekonaliśmy się, że taka forma kontaktu przynosi najlepsze efekty. I tym razem, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, jeszcze przed targami Ipex pragniemy przybliżyć naszą ofertę wszystkim, którzy zainteresowani są najnowszymi rozwiązaniami Kodaka. Imprezę kierujemy zarówno do tych, którzy wybiorą się na te targi, by ułatwić im pełne zapoznanie się z naszymi propozycjami oraz do tych, którzy nie pojawią się w Birmingham, a którzy chcą poznać nasze najnowsze propozycje. Dlatego już dziś zapraszamy serdecznie zarówno do wzięcia udziału w naszym seminarium, jak też do odwiedzenia stoiska Kodaka podczas targów Ipex (pawilon 9, stoisko E320) – mówi Anna Kaźmierczak z firmy Kodak Polska.

Dwudniowe spotkanie, jakie dla swoich klientów przygotowała firma Kodak Polska, obfitować będzie w wiele ciekawych wystąpień, które poprowadzą specjaliści z zespołu Kodak Polska oraz zaproszeni goście – specjaliści z obszaru wspierania biznesu u użytkowników rozwiązań Kodaka.

Pierwszy dzień rozpocznie wystąpienie poświęcone analizie znajomości potrzeb klientów drukarń, które poprowadzą Guillaume Riottot, Digital Business Development Manager z firmy Kodak i Swapan Chaudhuri, Dyrektor Zarządzający Kodak Polska. Następnie ci sami prelegenci spróbują zastanowić się wspólnie z uczestnikami seminarium, czy w efektywny sposób wykorzystują oni potencjał Internetu dla zwiększenia przewagi konkurencyjnej swoich firm i zaprezentują sposoby na to, jak można uzyskać najbardziej optymalne wyniki w tym zakresie. Kolejna część seminarium poświęcona będzie rozwiązaniom typu TransPromo i tego jak przekształcić koszty druku transakcyjnego w dochodową strategię marketingową.

R E K L A M A
O wysokowydajnym druku atramentowym oraz druku offsetowym i możliwościach wykorzystania ich do różnych zleceń opowie Jolanta Michalczyk, Regionalny Menedżer Sprzedaży w Kodak Polska. Ostatnia część pierwszego dnia seminarium poświęcona będzie technologii Kodak NexPress SE i drukowi wysokoprzetworzonych aplikacji, które mogą okazać się szansą na konkurencyjnym rynku zleceń. Poprowadzi ją Sławomir Iwanowski - Regionalny Menedżer Sprzedaży Kodak Polska.

Drugi dzień seminarium rozpocznie wystąpienie Tomasza Gogacza (Digital Solutions Consultant w firmie Kodak Polska) zatytułowane „Kodak Storefront i Kodak Insite – blisko Twoich klientów”, kolejnym będzie prezentacja wybranych business case Manfreda Dreissingera (IPS Sales Director IC Kodak), a całość zakończy podsumowanie Swapana Chaudhuri.

Atrakcją towarzyszącą merytorycznej części spotkania będzie uroczysta kolacja oraz występ Kabaretu Moralnego Niepokoju w wieczornej części pierwszego dnia seminarium.

Uczestnictwo w seminarium jest bezpłatne. Uczestnik pokrywa wyłącznie koszt noclegu, który wynosi 260 zł dla pokoju dwuosobowego i 360 pln dla pokoju jednoosobowego.

W celu potwierdzenia uczestnictwa, chęci skorzystania z zakwaterowania w hotelu lub ewentualnego transportu należy przesłać informację do dnia 7 kwietnia na adres e-mail: Magdalena.Bielecka@kodak.com lub skontaktować się telefonicznie: 22 430 69 95, 603 923862.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności