Złoty Laur Klienta po raz drugi dla ActiveJetPoprzedni artykuł 

Materiały eksploatacyjne do drukarek marki ActiveJet ponownie przyniosły firmie ACTION zwycięstwo w największym w Polsce programie konsumenckim Laur Klienta 2010. O tytuł ubiegali się zarówno producenci materiałów oryginalnych jak i kompatybilnych. W ogólnopolskim sondażu konsumenci wybierali najpopularniejsze w swojej grupie produkty i usługi.

- Złoty Laur Klienta to dla nas ważne wyróżnienie. Istotny jest fakt, że w konkursie to użytkownicy dokonują wyboru najwyżej cenionych przez siebie towarów. Nagroda przyznawana kolejny raz materiałom eksploatacyjnym ActiveJet jest potwierdzeniem renomy jaką cieszą się na polskim rynku. Poza tym, jest wyrazem uznania dla naszych działań w sferze produkcji, jak i komunikacji. – komentuje Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet.

Konkurs Laur Klienta został rozstrzygnięty w oparciu o sondaż, który określał poziom powszechnej znajomości i popularności produktów oraz usług ogólnodostępnych na krajowym rynku. Drugim najważniejszym wyznacznikiem w procesie wyłaniania zwycięzców były wyniki głosowania czytelników dodatku „Rzecz o Biznesie” na łamach dziennika Rzeczpospolita.

Organizator konkursu przeprowadza na polskim rynku wiele tego typu działań promocyjnych dla biznesu. W metodologii konkursu Laur Klienta zastosowana została ankieta internetowa oraz telefoniczna. Poza tym, konsumenci mogli wysłać swój głos bezpośrednio pocztą elektroniczną na wskazany adres. Respondenci głosowali ze 140 miast w całej Polsce.

Na podstawie informacji firmy ACTION S.A.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności