drupa 2012: Heidelberg prezentuje rozwiązania umożliwiające rozwój w obecnym otoczeniu rynkowymPoprzedni artykuł 

Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) zaprezentuje na targach drupa 2012, które odbędą się w dniach 3-16 maja 2012 r. w Duesseldorfie, swoją nową ofertę produktów i usług w hali 1. Wiodący międzynarodowy dostawca rozwiązań w zakresie offsetowego druku arkuszowego skoncentruje swoją obecność na targach na rozbudowanym portfolio najnowocześniejszych technologii i usług pod hasłem „Discover HEI”. Firma przedstawi rozwiązania, które umożliwią drukarniom i introligatorniom sprostać bieżącym wymaganiom rynku.

„Targi drupa 2012 odbędą się w wyjątkowym czasie, ponieważ przemysł poligraficzny znajduje się w okresie zmian. Właśnie na tych targach, jako godny zaufania partner, zaoferujemy cenne wskazówki i zaprezentujemy odpowiednie rozwiązania” mówi Barnhard Schreier, Prezes Zarządu Heidelberga. „Zaufanie i niezawodność są obecnie najważniejsze dla naszych klientów. Dlatego też naszymi innowacjami odpowiadamy na pytania naszych klientów, które wykraczają daleko poza aspekty czysto techniczne, na przykład: jakie modele biznesowe opłacają się w dłuższym okresie? Jakie nowe idee i strategie pozwolą w przyszłości zarabiać pieniądze firmom poligraficznym czy przemysłowi poligraficznemu? Heidelberg, podczas targów drupa 2012, przedstawi najlepsze rozwiązania dla drukarni akcydensowych jak i opakowaniowych.”

Wzrost jest możliwy
Proces zmian napędzany przez cyfryzację zarówno w zakresie produkcji, jak również w zachowaniach konsumentów w stosunku do mediów reklamowych, stawia branżę poligraficzną przed wielkim wyzwaniem. Wpływy aktualnego kryzysu gospodarczego i finansowego utrudniają dodatkowo warunki na rynku. Nawet jeśli wolumen produkcji poligraficznej jest na stałym poziomie, poszczególne segmenty rynku rozwijają się w różny sposób. W kontekście strukturalnych zmian na rynku mediów i komunikacji można zaobserwować z jednej strony, że na przykład rynek gazet i czasopism na rynkach zachodnich ponosi znaczne straty, z drugiej natomiast na rynkach opakowań, małych nakładów, druku na żądanie oraz produkcji web-to-print oczekiwane są duże wzrosty. Ponadto rośnie produkcja poligraficzna w krajach rozwijających się. Heidelberg przywiązując wagę do różnego tempa rozwoju poszczególnych rynków lokalnych, a także poszczególnych segmentów rynku poligraficznego zaprezentuje na targach drupa 2012 własną ofertę ze szczególnym uwzględnieniem najważniejszych trendów rynkowych w branży.


„Widzimy targi drupa jako szansę dla naszej branży, aby dobrze przygotować się na wyzwania przyszłości. Naszym zadaniem będzie zatem pokazanie klientom, że zarówno obecnie jak również w przyszłości jest miejsce na komunikację za pomocą mediów drukowanych”, mówi Schreier. „Są możliwości wzrostu, ale ten wzrost nie weźmie się znikąd, ponieważ otoczenie coraz bardziej się fragmentaryzuje, zarówno regionalnie i globalnie jak również w istniejących już segmentach. Ten, kto w przyszłości chce zaoferować swoim klientom więcej, potrzebuje przede wszystkim zoptymalizowanych procesów zarządzania oraz innowacyjnego modelu biznesowego. Heidelberg, jako globalny i rynkowy lider sprosta temu zadaniu.”

Oferta Heidelberga na targach drupa 2012

Heidelberg zaprezentuje na targach w Duesseldorfie swoją ofertę, która obejmuje aktualne trendy w całej branży. Dzięki temu Heidelberg umożliwi klientom uchwycenie obecnych trendów rynkowych i zastosowanie ich we własnych firmach dla osiągnięcia najlepszych rezultatów. Prezentacja na targach będzie się skupiała przed wszystkim na wydajnej, oszczędnej i zoptymalizowanej produkcji, drukowaniu ekologicznym, Web to Print, drukowaniu na żądanie, wyróżnianiu się poprzez uszlachetnianie, przyszłości w drukowaniu opakowań oraz przewadze dzięki najnowszej wiedzy. Pod wspólnym hasłem „Discover HEI” Heidelberg przedstawi rozwiązania w odpowiedzi na różne trendy rynkowe: HEI Productivity – wydajna, oszczędna i zoptymalizowana produkcja, HEI Eco – drukowanie ekologiczne, HEI Integration – Web to Print, HEI Flexibility – drukowanie na żądanie, HEI Emotions – wyróżnianie się poprzez uszlachetnianie, HEI End – drukowanie opakowań oraz HEI School – przewaga dzięki najnowszej wiedzy.

Nowości w zakresie maszyn i usług
Podczas targów drupa 2012 firma Heidelberg zaoferuje swoim klientom nową ofertę w zakresie usług, materiałów eksploatacyjnych oraz doradztwa – m.in. nowe umowy serwisowe, rozszerzone funkcje systemu Prinect, a także przyjazne środowisku materiały eksploatacyjne pod nazwą Heidelberg Saphira Eco.

Po raz pierwszy w czasie targów pokazana zostanie maszyna Speedmaster XL 105 z odwracaniem, która drukuje dwustronnie w jednym przelocie z prędkością 18.000 ark./godz.

Heidelberg w hali 1

Heidelberg zaprezentuje na targach drupa 2012 swoją ofertę w hali 1 w formie kompletnego workflow dla drukarni akcydensowych oraz drukarni opakowaniowych. W centrum hali będzie specjalny obszar poświęcony usługom technicznym, materiałom eksploatacyjnym, a także usługom zwiększającym wydajność. Partnerzy firmy Heidelberg, jak np. Polar-Mohr będą prezentować własne rozwiązania w hali 2.

Więcej informacji nt. udziału firmy Heidelberg w targach drupa 2012 znajduje się na stronie internetowej www.drupa.heidelberg.com

Na podstawie informacji firmy Heidelberg Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności