Ricoh liderem w raporcie IDC MarketScape dotyczącym usług zarządzania drukiemPoprzedni artykuł 

Firma Ricoh po raz kolejny została uznana za lidera w raporcie IDC MarketScape: Worldwide Managed Print Services 2011 Hardcopy Vendor Analysis.

W swojej najnowszej analizie IDC porównuje 11 dostawców urządzeń drukujących, obecnych na światowym rynku usług zarządzania drukiem (MPS). W szczegółowej definicji MPS, IDC podkreśla proaktywne zarządzanie środowiskiem druku klienta, ciągłe doskonalenie tego środowiska i zarządzanie zmianą.

Jako lider, firma Ricoh uzyskała wysokie noty zarówno w kategoriach strategii, jak i możliwości. „Globalny zasięg Ricoh (spójna struktura globalna, zarządzanie i procesy) jest jednym z głównych czynników wyróżniających firmę” – można przeczytać w raporcie, którego autorem jest Holly Muscolino, dyrektor ds. badań na temat urządzeń drukujących w IDC. „Uporządkowane podejście firmy do dostarczania usług zarządzania dokumentami także się wyróżnia.”
Ricoh MDS to globalne, spójne podejście, dostosowane do sposobu, w jaki działają klienci. Fazy zrozumienia, poprawy, zmiany, zarządzania i optymalizacji wzmacniają trzy etapy partnerstwa: zarządzanie projektami, usługami i zmianą w organizacji.
“Podczas gdy oferta z zakresu MPS skupia się głównie na urządzeniach i zarządzaniu drukiem, MDS dotyczy zarówno druku, jak i informacji w postaci elektronicznej” – powiedział Martin Hurley, wiceprezes i General Manager, Outsourcing Services, Ricoh Europe. „Zespoły Ricoh ds. usług zarządzania dokumentami poznają sposób, w jaki poszczególne przedsiębiorstwa przetwarzają i przechowują informację. Następnie adaptują i optymalizują te procesy, aby były bezpieczniejsze, bardziej wydajne i efektywne.”
Ricoh dostarcza rozwiązania MDS klientom z całego świata. Przykłady wykorzystania podejścia Ricoh do MDS, można zobaczyć na stronie: www.ricoh-europe.com/services-solutions/knowledge-base/customer-case-studies/.
O IDC MarketScape
Model analizy dostawców firmy IDC MarketScape pozwala uzyskać przegląd konkurencyjności dostawców ICT (technologii informatycznych) na danym rynku. Metodologia badawcza jest oparta na rygorystycznej ocenie kryteriów zarówno jakościowych, jak i ilościowych. Rezultatem jest graficzna ilustracja pozycji każdego dostawcy na danym rynku. IDC MarketScape zapewnia przejrzysty model oceny, który pozwala w sposób rzetelny porównać oferty produktów i usług, możliwości i strategie a także czynniki warunkujące obecny i przyszły sukces rynkowy dostawców usług z branży teleinformatycznej. Model ten pozwala także nabywcom technologii uzyskać kompleksową ocenę mocnych i słabych stron obecnych i potencjalnych dostawców.

Na podstawie informacji firmy Ricoh Polska

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności