Najwyższa jakość druku, ekstremalnie krótkie terminy realizacji oraz ponad 250 tysięcy produktów w cenach niższych nawet o 70%. To propozycja nowej drukarni internetowej Drukomat.pl, której ofertę poznają uczestnicy najbliższych targów Euro-Reklamy w Poznaniu, w dniach 27-29 marca.Drukomat.pl to odpowiedź na oczekiwania rynku, zwłaszcza potrzeby małych i średnich agencji reklamowych. Dotychczas przy realizacji materiałów reklamowych musiały one korzystać z kilku kategorii drukarń, od dużych nastawionych na druki wysokobudżetowe, po te niewielkie, drukujące niskie nakłady, czasami w nie najlepszej jakości. Drukomat jest rozwiązaniem, które umożliwia realizację każdego zlecenia, bez względu na jego wielkość, na najwyższym poziomie i w szybkim terminie.
Mocną stroną portalu jest m.in. intuicyjny, maksymalnie uproszczony proces zakupu oraz bezpłatna aplikacja Preflight PRO, sprawdzająca poprawność techniczną plików przeznaczonych do druku. W każdej chwili klient może zajrzeć do centrum pomocy lub uzyskać informacje dzwoniąc na infolinię. Agencje reklamowe znajdą na stronie przygotowany z myślą o nich program partnerski, uprawniający nawet do kilkunastoprocentowych rabatów.
Projekt jest owocem wieloletniego doświadczenia w obsłudze wymagających klientów korporacyjnych, połączonego z potencjałem technologicznym, jednej z najdynamiczniej rozwijających się polskich drukarń. To kompletny model biznesowy firmy Colours Factory Sp. z o.o. gwarantujący optymalne rozwiązania produkcyjne i logistyczne, gdzie za jakość produktów odpowiada innowacyjna technologia druku firmy Heidelberg.
Na sukces drukomatu pracuje dwustuosobowy zespół specjalistów z zakresu produkcji, sprzedaży i logistyki. To musiało się udać.
Na podstawie informacji firmy Drukomat.pl