Już 1000 dru­kar­ni ko­rzy­sta z sys­te­mu Iko­nos B2BPoprzedni artykuł 

Już 1000 drukarni korzysta z systemu Ikonos B2B
Już 1000 dru­kar­ni ko­rzy­sta z sys­te­mu Iko­nos B2B
Już 1000 drukarni korzysta z systemu Ikonos B2B
Już 1000 dru­kar­ni ko­rzy­sta z sys­te­mu Iko­nos B2B
Od wdro­że­nia plat­for­my B2B (ang. bu­si­nes­s-to­-bu­si­ness) przez opol­skie­go pro­du­cen­ta i dys­try­bu­to­ra ma­te­ria­łów mi­nął do­pie­ro rok a fir­ma mo­że się już po­chwa­lić ty­si­ęcz­nym użyt­kow­ni­kiem!

Pierw­si klien­ci otrzy­ma­li do­stęp do te­sto­wej wer­sji plat­for­my wio­sną ube­igłe­go ro­ku. „Dziś ka­żdy kon­tra­hent na­szej fir­my, po re­je­stra­cji ma mo­żli­wo­ść ko­rzy­sta­nia z na­szej plat­for­my” – mówi Pa­weł Sta­nia, kie­row­nik dzia­łu mar­ke­tin­gu fir­my Atrium Cen­trum Plo­te­ro­we. „Na­sza plat­for­ma to nie jest zwy­kły sklep in­ter­ne­to­wy, mi­mo że wi­zu­al­nie mo­że bu­dzić ta­kie sko­ja­rze­nia. Posz­li­śmy o krok da­lej, za­rów­no w za­kre­sie tech­no­lo­gii, jak i ko­rzy­ści które ta for­ma ko­mu­ni­ka­cji za so­bą nie­sie.” – tłu­ma­czy Pa­weł Sta­nia.

Szyb­ko, do­brze i nie­dro­go!

Naj­wa­żniej­szym atu­tem ja­kie da­je plat­for­ma jest do­stęp do jesz­cze ni­ższych cen niż u han­dlow­ca. Po dru­gie wszyst­kie ce­ny mo­żna in­dy­wi­du­al­nie ne­go­cjo­wać. To sa­mo się ty­czy ra­ba­tów. Odróżnia to nas od kon­ku­ren­cji. Ka­żde­go kon­tra­hen­ta trak­tu­je­my in­dy­wi­du­al­nie, przez co gwa­ran­tu­je­my mu naj­lep­sze pro­duk­ty i naj­lep­sze ce­ny na ryn­ku.” – kon­ty­nu­uje Sta­nia.

Po­przez plat­for­mę, na­si klien­ci otrzy­mu­ją do­stęp do po­nad pół ty­si­ąca pro­duk­tów, ma­jąc pod­gląd na na­sze sta­ny ma­ga­zy­no­we w na­stępu­jących gru­pach to­wa­ro­wych: me­dia do plo­te­rów sol­wen­to­wych i UV, me­dia do plo­te­rów wod­nych i pig­men­to­wych, me­dia do za­bez­pie­cza­nia wy­dru­ków, me­dia do okle­ja­nia po­jaz­dów, pły­ty oraz ak­ce­so­ria i części do plo­te­rów. Sy­ste­ma­tycz­nie będzie­my po­wi­ęk­szać port­fo­lio na­szych pro­duk­tów.” – wy­ja­śnia Pa­weł Sta­nia.

Sy­stem lo­jal­no­ścio­wy i in­ne ko­rzy­ści

Do­stęp do plat­for­my to nie tyl­ko do­stęp do ma­te­ria­łów. „Użyt­kow­ni­cy B2B otrzy­mu­ją sze­reg funk­cjo­nal­no­ści m.in. wspo­mnia­ne jesz­cze ni­ższe ce­ny przy za­mówie­niach skła­da­nych dro­gą elek­tro­nicz­ną, in­dy­wi­du­al­ne ce­ny i ra­ba­ty, do­stęp do sys­te­mu 24/7, za­wsze ak­tu­al­na naj­szer­szą ofer­tę ma­te­ria­łów i atra­men­tów, pro­mo­cje, wy­prze­da­że, be­st­sel­le­ry, do­stęp do za­mówień, ich hi­sto­rii i sta­nów on-li­ne, płat­no­ści i roz­li­cze­nia oraz e-fak­tu­ry.” – wy­mie­nia Sta­nia.

Do­dat­ko­wą za­chętą dla part­ne­rów B2B jest sys­tem punk­to­wy. „Wpro­wa­dzi­li­śmy sys­tem zbie­ra­nia punk­tów. Nie jest to in­no­wa­cyj­ny po­my­sł, zna­my go bo­wiem ze sta­cji ben­zy­no­wych czy hi­per­mar­ke­tów jed­na­kże w bra­nży LFP je­ste­śmy pierw­si. Na­si klien­ci za za­ku­py ma­te­ria­łów otrzy­mu­ją punk­ty, które mo­gą wy­mie­niać na­gro­dy ta­kie jak sprzęty RTV, wy­ciecz­ki, bo­ny to­wa­ro­we i in­ne.” – ko­ńczy Pa­weł Sta­nia.

Ro­zwój z ko­rzy­ścią dla part­ne­rów

Oprócz roz­wo­ju tech­no­lo­gii, Iko­nos in­we­stu­je ta­kże w aspekt lo­gi­stycz­ny. Ostat­nio, po­zna­ński i kra­kow­ski od­dział fir­my prze­ni­ósł się do no­wych ma­ga­zy­nów. Nie­daw­no od­da­li­śmy w Opo­lu, do użyt­ku dru­gi, cen­tral­ny ma­ga­zyn wy­so­kie­go skła­do­wa­nia. In­we­sty­cji nie bra­ku­je ta­kże w dzia­le pro­duk­cji. Fir­ma uru­cho­mi­ła sys­tem do­pa­la­nia po­wie­trza pro­ce­so­we­go, uru­cho­mi­li­śmy też no­we sys­temy kon­fek­cjo­no­wa­nia, które po­wi­ęk­szy­ły na­sze mo­ce pro­duk­cyj­ne. „Wszyst­kie te dzia­ła­nia spra­wia­ją, że je­ste­śmy sil­nym i wia­ry­god­nym par­te­rem dla na­szych kon­tra­hen­tów, z którym mo­żna się zwi­ązać na la­ta” – ko­ńczy szef dzia­łu mar­ke­tin­gu Atrium.

www.b2b.iko­nos.pl

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści