W lipcu
francuska firma Neopost specjalizująca się w rozwiązaniach mailingowych
uzgodniła warunki przejęcia GMC Software Technology – szwajcarskiego
producenta zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientem i
zarządzania dokumentami. Dla
firmy Neopost przejęcie to stanowi ważny krok na drodze do
dywersyfikacji swojego porftolio oraz zwiększenia przychodów z usług
wspierających typową działalność mailingową. Z kolei GMC Software
Technology zyskuje dzięki temu możliwość lepszego dotarcia do firm ze sfery korporacyjnej oraz obsługiwanych przez Neopost małych i średnich przedsiębiorstw.
Komentując podpisane porozumienie, René Müller, CEO firmy GMC Software Technology, powiedział: „Połączenie z firmą Neopost to dla nas powód do olbrzymiej satysfakcji. Dzięki temu będziemy mogli w dalszym ciągu rozwijać coraz szersze portfolio rozwiązań GMC Software Technology i
jednocześnie maksymalizować możliwości wzrostu wynikające z dotarcia do
licznych klientów firmy Neopost. Ze strategicznego punktu widzenia
fuzja ta oznacza dla nas przeskok do zupełnie innej ligi. Oczywista jest
także komplementarność produktów obu firm: z jednej strony naszych rozwiązań software’owych, z drugiej – rozwiązań wyjściowych firmy Neopost.”
Denis Thiery, prezes i CEO firmy Neopost, dodał: „Jest nam bardzo miło powitać w firmie Neopost wszystkich pracowników niezwykle szybko rozwijającego się przedsiębiorstwa, jakim jest GMC Software Technology. Jego uznane
rozwiązania technologiczne i know-how umożliwią nam zaoferowanie
dodatkowych usług klientom, a co za tym idzie zaproponowanie – poza standardowym mailingiem – zintegrowanego i skoordynowanego systemu zarządzania różnymi narzędziami do komunikacji z klientem.”
„Fuzja pozwoli nam również na wygenerowanie dodatkowych przychodów oraz zwiększenie synergii pomiędzy obsługą naszych klientów zlecających masową wysyłkę insertów i folderów oraz znaczących koncernów, z którymi firmę GMC Software Technology łączą silne więzi biznesowe.
Wreszcie, rozwiązania software’owe stworzone przez GMC Software
Technology będą stanowić wydajne uzupełnienie rozwiązania wyjściowego
Print Machine, jakie obecnie oferujemy naszym klientom” – dodał Denis Thiery.
Paweł Walczak, Business Development Manager w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o., zapewnia, że przejęcie przez Neopost w żaden sposób nie wpłynie na obecną i przyszłą działalność GMC Software Technology na polskim rynku: „Mamy
tu do czynienia z połączeniem dwóch firm oferujących wzajemnie
uzupełniające się rozwiązania, więc fuzja ta może przynieść naszym
polskim użytkownikom same
korzyści. Chcemy jednocześnie zapewnić, że wszystkie realizowane i
wdrażane przez nas kontrakty pozostają niezmienione. Będziemy czynić
wszelkie starania, aby nasze usługi i rozwiązania na polskim rynku korporacyjnym oraz poligraficznym były nadal synonimem najwyższej jakości i rzetelności.”
Szwajcarska
firma GMC Software Technology została założona w 1994 roku i obsługuje
dziś ponad 1200 klientów z 60 krajów, w tym z Polski. Od kilku lat
przedsiębiorstwo notowało dwucyfrowe wzrosty przychodów ze sprzedaży,
będące przede wszystkim zasługą właściwej strategii zakładającej
wdrażanie zaawansowanych rozwiązań software’owych w firmach z dwóch
segmentów rynkowych: szeroko rozumianych usług poligraficznych, a od
niedawna także u klientów korporacyjnych, reprezentujących branże
bankową, ubezpieczeniową czy telekomunikacyjną.
Sztandarowym
rozwiązaniem GMC Software Technology jest GMC Inspire – program
pozwalający usprawnić i rozbudować procesy związane z komunikacją
marketingową, tworzeniem i obsługą dokumentów transakcyjnych oraz
bieżącą działalnością przedsiębiorstwa. Co więcej, umożliwia on
pozyskiwanie informacji na temat preferencji klientów, co w połączeniu z
inteligentną automatyzacją zadań dostosowuje komunikację firm do
korporacyjnych wytycznych i obowiązujących przepisów prawa. Program
pozwala na stworzenie indywidualnej treści oraz jej dostarczanie poprzez
preferowany kanał komunikacji w optymalnym dla klienta czasie.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com