2press - sprzedaż

recepcja
Dziś jest poniedziałek 28.04.2025 r.
Imieniny obchodzą Maria, Paweł, Witalis i Waleria
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo
polecamy
firmy przedstawiające pełną ofertę w naszym portalu
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej...

wiadomości
najnowsze wiadomości:
Od 50 lat Exolit™ AP wytycza drogę
Portfolio tektury falistej Mondi gotowe do zaspokojenia rosnącego zapotrzebowania
Girls Who Print na FESPA 2025
K 2025: Przewodnik dla odwiedzających
Epson patronem kategorii „Etykieta Cyfrowa” w Art of Packaging 2025
EyeC OpenHouse 2025: Jakość i precyzja w przemyśle farmaceutycznym
Sawgrass zadebiutuje z VersiFlex™ na targach FESPA 2025
Sharp Synappx Cloud Print dla MŚP
Carminati zdobywa wiele nagród branżowych dzięki ekologicznym płytom nyloflex® eco
Kombo THC firmy Elitron na Fespa 2025

parkdruku.pl 2

easyPrint
64-920 Piła
województwo wielkopolskie

tel. +48601956080

Email: KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ
http://www.easyprint.pl
 

Szanowni Państwo,

Czy zawsze udaje Wam się dotrzymywać terminów?
Czy wiecie co robią Wasi pracownicy?
Czy pamiętacie co aktualnie jest produkowane?
Czy wiecie ile roboczogodzin zajęło ostatnie zlecenie?
Czy wiecie jaki był koszt realizacji zlecenia?


Mamy nadzieję że tak, jednak w przeciwnym wypadku...

Jesteśmy przekonani,
że easyPrint rozwiąże Wasze problemy!

Zespół easyPrint.

System easyPrint umożliwia:

- ewidencję klientów;
- kalkulację zlecenia;
- ewidencję przyjętych zleceń;
- wystawianie wewnętrznych zleceń produkcyjnych;
- monitorowanie przebiegu wykonywania zleceń produkcyjnych;
- ustalanie czasu potrzebnego na wykonanie zlecenia;
- monitorowanie wydajności pracowników;
- ewidencję i normowanie procesów produkcyjnych;
- automatyczne tworzenie protokołów odbioru produkcji gotowej;
- dostęp z poziomu przeglądarki internetowej do wybranych danych
dla klientów.

System easyPrint zbudowany jest w architekturze klient-serwer.
Oznacza to, że dane systemu są przechowywane centralnie, a dostęp do nich umożliwia aplikacja zainstalowana na komputerze operatora. Dzięki takiemu rozwiązaniu nad zleceniem może pracować zespół pracowników a zmiany dokonane przez jednego z nich są widoczne dla wszystkich. Autoryzacja użytkowników daję kontrolę nad wprowadzanymi zmianami tzn. na każdym etapie można stwierdzić kto dokonał zmian. Osoba zarządzająca może w każdej chwili uzyskać informacje na temat stanu wybranego zlecenia.

Moduł internetowy daje klientom dostęp do informacji o aktualnym stanie realizacji swoich zleceń. Umożliwia również wprowadzanie nowych zamówień.

Normalizacja procesów produkcyjnych oprócz obliczania czasu niezbędnego do wykonania zlecenia pozwala na weryfikację wydajności pracowników. Możliwe jest na przykład porównanie zaplanowanego czasu na produkcję z rzeczywistym czasem produkcji danego zlecenia.

 

zgłoś błąd

 Produkcja: WebFabrika 1999-2025 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności