druk wielobarwny
2015-09-04 17:59:22 | IP: 88.156.197.166 | PRZECZYTANO 1828 RAZY
Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą:
Pawel nowake-mail:
tel. [nie podano]
Dzien dobry ... mam balacha sprawe ale nie mam kogo sie zapytac o szczegoly. Jestem poczatkujacym drukarzem prosze o wyrozumialosc.
Chodzi o druk 4+4 na papierze powlekanym 115 g maszyna gtozp dwukolorowa.
Po pierwszym przelocie (magenta+black) nie daje pruszenia ,bo nie ma takiej potrzeby ale po yellow i cyan musze dac proszek , bo odbija troche, i jak jade druga strone to co 500 - 600 arkuszy mycie gum , problem z ustawieniem intesywnosci farby ( jakby magenta sie robila matowa) . Czy sa jakies dodatki zamiast proszkowania , dodam ze ustawiam proszek na limicie (tak mi sie wydaje) . Proszek grubosc 20 mikronow. Jak takie rzeczy robic najlepiej zeby nie bylo problemow.
Odpowiedzi |
Dodaj odpowiedź
Dostalem na maila porade , czy moglbym prosic Pana o wyslanie jeszcze raz na adres poli30@wp.pl. Niefortunnie usunalem maila. Dziekuje z gory.
2015-09-06 17:56 | IP: 88.156.197.166
witam p. Pawle
z mojego doswiadczenia to magenta jest najbardziej kaprysna farba.
na dwójce druk w nast. kolejnosci
K C drugi przelot M Y
lub
C M drugi p... K Y
alkohol min 10% nie schodze nigdy nizej
a bufor polecam HUBER HYDROFIX-B
dobre gumy , jak najsłabszy docisk , jak najmniej wody i wio ....
prosze zwrócic uwage że Yellow zaleca sie kłaść jako ostatni (opis techniczny - charakterystyka farb)
powodzenia,trzymam kciuki ps.jade na farbach Hubera- rapida (kiedys) obecnie resista
2015-10-18 23:35 | IP: 5.174.13.35
Zawsze pomocnym jest dobry bufor, który obniży prowadzenie wody i tym samym zemulgowanie farby oraz grubość warstwy farby na papierze. Kwestia doboru to potrzeba informacji: czy woda jest twarda czy miękka. Poza tym puder, który zmniejsza zapylenie całej maszyny, nie wpływa tak na zmatowienie farby, redukuje osadzanie się na gumie i częstość przemywania itp.
Jeżeli będzie Pan zainteresowany - proszę o kontakt.
2015-11-16 10:53 | IP: 83.13.101.127