2press - sprzedaż

polecamy
firmy przedstawiające pełną ofertę w naszym portalu
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej...
wiadomości
najpopularniejsze wiadomości:
„Powerful by Nature” -- hasło firmy Agfa na targi Fespa 2025
Zmiany w składzie kierownictwa firmy HEIDELBERG Polska
Mondi przejmuje Schumacher Packaging i powiększa portfolio opakowań
Wiosenne promocje w Europapier
Mewa: kompleksowe usługi tekstylne dla efektywności i zrównoważonego rozwoju
50 lat innowacji w zakresie papieru – Arctic Paper Grycksbo świętuje jubileusz G-Print
Soar Communications Group automatyzuje przepływ pracy dzięki HP SiteFlow
Heidelberger Druckmaschinen AG: 175 lat innowacji w produkcji maszyn drukarskich
Kulminacja innowacji na FESPA Global Print Expo 2025
Technologia Gallus MatteJet. Nowe możliwości maszyny Gallus ONE.

parkdruku.pl 2

recepcja
Dziś jest piątek 11.04.2025 r.
Imieniny obchodzą Leon, Marek, Filip i Herman
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

Warsztaty marketingu – 12 września 2015 r.
2015-08-24 16:06:22 | IP: 195.150.81.120 | PRZECZYTANO 607 RAZY

Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą:

"Publishing School" Placówka Kształcenia Ustawicznego
ul. Kosynierów 15B
31-572 Kraków
województwo małopolskie
tel. (12) 411-65-66

więcej danych »

Zapraszamy na 6-godzinne warsztaty marketingu, które odbędą się 12 września 2015 r. (sobota) w godz. 9.30-14.40 w "Publishing School" w Krakowie, ul. Grzegórzecka 79.

Dla kogo kurs?

dla właścicieli małych firm DTP, wydawniczych, poligraficznych i reklamowych startujących lub istniejących, ale notujących spadek sprzedaży, dla freelancerów poszukujących klientów, dla osób zmieniających pracę lub aplikujących pierwszy raz

Prowadzący: mgr Krystyna Nowak-Wawszczak

Program ćwiczeń:
1. Marketing w poligrafii, grafice i reklamie – podstawowa wiedza wykształconego człowieka
2. Sprzeczne cele sprzedającego i kupującego, czyli jak mnie dosięga niewidzialna ręka rynku
3. Strategia marketingowa firmy i osoby. Co mam robić i w jakiej kolejności
4. Jak mogę osiągnąć zysk? – wybieram koncepcję marketingową
5. Towar czy usługa. Zaczarowane słowo produkt. Czy moja praca jest towarem?
6. Jak dobrze sprzedać mój produkt (pracę)?
7. Kto kupi? – czyli budowa i charakterystyka opłacalnych dla mnie grup docelowych
8. Moje szanse na rynku – analiza 4 x P dla produktów i pracy


Zgłoszenia: do 4 września 2015 r. (piątek)

Koszt promocyjny: 70 zł brutto

http://www.publishingschool.pl

Odwiedź nasze strony www

Dodaj odpowiedź
 

 Produkcja: WebFabrika 1999-2025 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności