polecamy
firmy przedstawiające pełną ofertę w naszym portalu
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej...
katalog firm |2609
ostatnio dodane:
Mistidea.pl
Sprzedaż maszyn i urządzeń
Globalgift
Fleksodruk
ILLOCHROMA HAONENG POLAND SP.
Maszyny do druku offsetowego
Weni Solution
Sprzedaż maszyn i urządzeń
GimarPress Marek Giędosz
Maszyny do druku cyfrowego

recepcja
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

Kurs "User Experience"
2015-10-14 14:43:16 | IP: 195.150.82.123 | PRZECZYTANO 630 RAZY

Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą:

"Publishing School" Placówka Kształcenia Ustawicznego
ul. Kosynierów 15B
31-572 Kraków
województwo małopolskie
tel. (12) 411-65-66

więcej danych »

Masz atrakcyjny produkt i usługę? – Tradycyjne metody dotarcia z nim do odbiorców nie skutkują? Spróbuj pozyskać klientów poprzez UX

Zapraszamy na 12-godz. kurs "User Experience", który odbędzie się w Szkole grafiki komputerowej "Publishing School" w Krakowie w dniach 14 i 15 listopada 2015 r. (sobota i niedziela) godz. 8.15–13.30.

Dla kogo?
dla osób zajmujących się w wydawnictwach i innych firmach skutecznym dotarciem z ofertą do konsumentów poprzez stronę www i aplikacje mobilne, dla właścicieli małych firm zwłaszcza reklamowych, graficznych i drukujących, dla web designerów, web masterów, blogerów i grafików, dla absolwentów "Publishing School"

Cel: mocna inspiracja jak poprzez www i urządzenia mobilne skutecznie dotrzeć ze swoimi produktami do docelowych klientów

Prowadzi: mgr Łukasz Mikulski – UX designer, specjalista analiz biznesowych oraz potrzeb użytkownika

Program:
1. Look-Feel-Usability, czyli User Experience. Zdefiniowanie użyteczności
2. Podstawowe zasady UX, heurystyki, błędy w tworzeniu interfejsów i reakcji człowiek-komputer oraz jak im zapobiegać
3. Proces projektowania zorientowany na użytkownika oraz "design thinking". Zastosowanie Persony oraz Mapy Empatii jako sposobu opisu docelowych użytkowników
4. Web Usability jako technologia korzyści – praktyczne i szybkie badanie użyteczności serwisu www oraz aplikacji mobilnych
5. Responsive Web Design – jeden interfejs – wiele urządzeń – podstawowe zasady i założenia
6. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktura strony głównej i podstron, czytelność tytułów i bloków tekstowych
7. Sztuka perswazji – czyli jak działa kolor, ilustracja i animacja. Jak wykorzystać wiedzę z psychologii percepcji – ćwiczenia na konkretnych przykładach
8. Najczęściej wykorzystywane metody prowadzenia działań reklamowych w Internecie, a doświadczenie użytkownika w kontakcie z reklamą
9. Skuteczne pozyskiwanie klientów poprzez UX

Zgłoszenia i wpłaty do: 5 listopada 2015 r. (czwartek)
Koszt: 340 zł brutto

Odwiedź nasze strony www

Dodaj odpowiedź
 

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności