recepcja
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

Dla profesjonalisty

Jak przygotować torby papierowe dla klientów - 10 wskazówekPoprzedni artykuł 

Zastosowanie się do paru wskazówek sprawi, że zakupione torby papierowe zapewnią znacznie lepsze efekty pod względem promowania marki. Oto lista dziesięciu porad dotyczących zakupu toreb papierowych dla klientów.

Jaki projekt nadruku będzie najlepszym rozwiązaniem?

Nowoczesne technologie drukarskie sprawiają, że praktycznie każdy projekt może zostać naniesiony na torbę marketingową. Możliwości są więc naprawdę duże, dzięki czemu firma ma wiele opcji do wyboru. To jednak rodzi poważne dylematy podczas składania zamówienia.

Rzecz jasna nie da się wskazać jednego uniwersalnego projektu, który sprawdzi się w przypadku każdej firmy. Warto pamiętać o tym, że torby papierowe są wykorzystywane podczas licznych akcji promocyjnych. Dlatego dobrym pomysłem będzie stworzenie możliwie najbardziej unikalnego wzoru, co z pewnością przykuje uwagę klientów.

Logo czy nazwa?

Co jasne, torby marketingowe muszą w mniejszym lub większym stopniu nawiązywać do promowanej firmy. Z tego względu design projektowanej torby powinien uwzględniać logo lub nazwę przedsiębiorstwa. Która z tych dwóch opcji będzie lepszym rozwiązaniem? Wszystko zależy od tworzonego projektu. Jeżeli firma nie ma jeszcze ugruntowanej pozycji na rynku i jej głównym celem jest dotarcie do świadomości klientów, warto zastosować obydwa elementy jednocześnie.

Oszczędzanie na jakości jest nieopłacalne

Tworzenie firmowych gadżetów oraz upominków może okazać się dużym sukcesem pod względem promocji. Aby tak się stało, oferowane przedmioty muszą być przydatne dla klientów. Tymczasem trudno oczekiwać entuzjazmu w sytuacji, gdy jakość firmowych gadżetów pozostawia wiele do życzenia. Torby papierowe powinny być przede wszystkim trwałe, ponieważ jakiekolwiek rozerwanie lub przedziurawienie uniemożliwi dalsze korzystanie z takiego produktu.

Niestety, zakup toreb gorszej jakości bywa postrzegany jako sposób na oszczędność. Rzeczywiście takie rozwiązanie zauważalnie obniży koszt przeprowadzenia akcji marketingowej. Niemniej równie mocno obniży skuteczność organizowanej promocji marki. Jeżeli klient otrzyma torbę, która szybko ulegnie zniszczeniu, jego zdanie na temat firmy nie będzie pozytywne. Z tego powodu wszystkie torby marketingowe powinny być produktami wysokiej jakości.

Ekologia jest modna

Torby papierowe mają jedną niezaprzeczalną zaletę. Jest nią struktura, która powoduje, że produkt ten zasługuje na miano ekologicznego. Dbałość o środowisko naturalne staje się coraz ważniejszym tematem w publicznej debacie. W związku z tym klienci patrzą przychylnym okiem na firmy stosujące się do zasad ekologicznej działalności. Toteż zamówione torby marketingowe powinny mieć oznaczenie potwierdzające, że zostały one wykonane w sposób przyjazny dla środowiska.

Kolorowa promocja marki

We wcześniejszych podpunktach pojawiła się informacja o tym, że torby marketingowe zapewniają duże możliwości. Jedną z nich jest dostosowanie koloru torby. Standardowy kolor może nie odpowiadać wielu osobom, dlatego firmy zajmujące się produkcją toreb oferują znacznie większy wybór. Białe torby reklamowe dobrze uwydatnią logo firmy. Z kolei kolorowy produkt będzie skuteczniej przyciągał uwagę ludzi.

Torby szyte na miarę

Żywotność toreb papierowych zależy przede wszystkim od tego, w jaki sposób będą one wykorzystywane. Zbyt duże obciążenie szybko doprowadzi do uszkodzenia struktury papieru, przez co torba będzie nadawać się tylko do wyrzucenia. Toteż w przypadku cięższych przedmiotów należy wybrać większe, a co za tym idzie – bardziej wytrzymałe torby. Takie działanie z pewnością wydłuży ich żywotność i przydatność.

Większe zamówienie – dodatkowy rabat

Zorganizowanie każdej kampanii marketingowej wiąże się z określonymi kosztami. Jedną z metod na zaoszczędzenie części środków jest skorzystanie z usług dostawcy, który zapewnia stosowne rabaty przy okazji zamówień hurtowych. Jeśli nawet informacja o rabacie nie znajduje się w otrzymanej ofercie, zawsze warto dopytać o taką możliwość.

Jak sprawdzić rzetelność dostawcy?

Jest to jeden z kluczowych czynników podczas składania zamówienia. Profesjonalne firmy wykonują torby marketingowe przy zapewnieniu najwyższych standardów dotyczących jakości i sposobu nanoszenia nadruku. Jedyną wadą jest w tym przypadku fakt, że skorzystanie z usług takiego przedsiębiorstwa będzie droższe.

Niemniej podczas ważnych akcji marketingowych należy zadbać o to, aby materiały promocyjne zostały dostarczone przez sprawdzoną firmę. W jaki sposób można sprawdzić, czy dany dostawca zapewni materiały wysokiej jakości? Jedną z lepszych metod jest złożenie zamówienia testowego. Jeżeli otrzymane torby reklamowe spełnią wszystkie oczekiwania, dany dostawca może zająć się obsługą większych kampanii reklamowych.

ABC przechowywania toreb

Papier to materiał, który może zostać łatwo uszkodzony przez wilgoć. Z tego powodu torby reklamowe muszą być przechowywane w odpowiednich warunkach. Przede wszystkim należy minimalizować ryzyko kontaktu z wilgocią lub z czynnikami mogącymi spowodować rozerwanie i uszkodzenie papieru. Co jasne, środki ostrożności trzeba zachować także podczas przewożenia toreb. Najlepszym rozwiązaniem jest więc przechowywanie ich w oryginalnych opakowaniach, które powinny znajdować się w suchym pomieszczeniu.

Torby papierowe jako element codziennego marketingu

Zastosowanie toreb papierowych często ogranicza się do zaplanowanych akcji reklamowych oraz rozmaitych wydarzeń. Tymczasem możliwości są o wiele większe. Jeżeli specyfika branży na to pozwala, warto zastanowić się nad wykorzystywaniem toreb marketingowych w codziennej działalności firmy. Torba z nadrukiem przedstawiającym nazwę i logo firmy może przynieść naprawdę duże korzyści. Dzięki temu promocja marki stanie się znacznie łatwiejsza.

Podsumowując, torby marketingowe to jeden z ciekawszych sposobów na zaistnienie w świadomości klientów. Potencjał tkwiący w takim rozwiązaniu jest na tyle duży, że każda firma może wykorzystać torby do zorganizowania promocji lub specjalnego wydarzenia. Dzięki temu nowe przedsiębiorstwa łatwiej zyskają rozgłos, natomiast większe spółki umocnią swoją pozycję na rynku.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2020 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności