Stanisław Pieczara Dyrektorem Sprzedaży w Ricoh PolskaPoprzedni artykuł 

Stanisław Pieczara - Dyrektor Sprzedaży w Ricoh Polska
Stanisław Pieczara - Dyrektor Sprzedaży w Ricoh Polska

Stanisław Pieczara dołącza do zespołu Ricoh Polska. Obejmie nowo utworzone stanowisko Dyrektora Sprzedaży połączonych działów handlowych. Od ponad 20 lat jest zawodowo związany z obszarem urządzeń drukujących i usług IT. Przez ostatnie 15 lat pracował w strukturach Xerox z sukcesami zarządzając rynkiem systemów produkcyjnych w obszarze sprzedaży i marketingu, oraz odpowiadając za współpracę z partnerami.

– Ricoh od wielu lat, konsekwentnie realizuje strategię cyfrowej transformacji rozwijając nowe produkty i usługi oraz inwestując w wybrane firmy sektora IT. Należy tu wspomnieć Orbid, DataVision czy w ostatnich miesiącach zakup polskiej spółki Simplicity – powiedział Tomasz Nazaruk, Prezes Zarządu oraz Dyrektor Zarządzający Ricoh Polska. – Jesteśmy w fazie dynamicznego rozwoju i chcemy w pełni wykorzystać potencjał naszego zróżnicowanego portfolio, obejmującego urządzenia drukujące do biur, systemy produkcyjne, usługi IT czy nasze Service Operations Centre w Warszawie, w którym pracuje ponad 140 specjalistów i ekspertów zapewniających pierwszą i drugą linię wsparcia. Jednocześnie Ricoh poprzez swój 200 osobowy zespół Ricoh Business Services w Gdańsku wspiera europejskie operacje firmy. To pokazuje skalę inwestycji Ricoh na polskim rynku. Stanisław ze swoim wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży kompleksowych projektów obejmujących wieloletnie umowy usługowe, najwyższymi umiejętnościami w zarządzaniu sprzedażą i szeroką wiedzą techniczną wesprze naszą organizację w osiągnięciu naszych celów – dodał.

– Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu Ricoh – powiedział Stanisław Pieczara – to wyjątkowa sytuacja, gdy firma działająca w branży urządzeń drukujących w takim tempie i z takimi sukcesami zdobywała tradycyjny rynek jednocześnie konsekwentnie i elastycznie budując zasoby oraz kompetencje w obszarze cyfrowej transformacji. Wśród najważniejszych zadań jakie przede mną stoją znajduje się wdrożenie strategii w kanale bezpośrednim i partnerskim nastawionej na transformację cyfrową, koncentracja zespołu na sprzedaży nowych usług, szczególnie w obszarze IT i Communication Services oraz uzyskanie pełnej synergii we współpracy z nowo zakupioną przez Ricoh spółką Simplicity.

Na podstawie informacji firmy Ricoh Polska

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności