Podyplomowe studia menedżerskie dla sektora poligraficznegoPoprzedni artykuł 

Program studiów jest dobrze dopasowany do oczekiwań menedżerów firm w sektorze poligraficznym. Studia kształcą kadrę kierowniczą i specjalistów, rozumiejących na czym polega nowoczesne zarządzanie we współczesnym przedsiębiorstwem poligraficznym, umiejących zastosować w praktyce nabyte umiejętności.

Wzrost kwalifikacji menedżerskich kadry kierowniczej w istotny sposób przyczynia się do wzrostu siły konkurencyjnej przedsiębiorstw poligraficznych na coraz bardziej konkurencyjnych rynkach w sytuacji dynamicznie zachodzących zmian technologicznych.
Nabyte kwalifikacje menedżerskie wpływają także na wzrost skuteczności i efektywności funkcjonowania całego sektora, w którym zdecydowaną większość stanowią małe i średnie przedsiębiorstwa.
Absolwent studiów to nowoczesny menedżer, dobrze zorientowany w uwarunkowaniach zarządzania europejskiego. Posiada wiedzę o specyfice zarządzania w sektorze poligraficznym, w szczególności: formułowania strategii, biznesplanów i stosowania nowoczesnych innowacyjnych technologii.
Absolwenci zdobywają umiejętności dotyczące opracowania strategii i stosowania technik marketingowych, tworzenia systemów zarządzania jakością oferowanych usług, zarządzania ludźmi, zarządzania innowacjami, oceny i modyfikacji struktur organizacyjnych, negocjowania i mediacji, analizy finansowej, poznania i umiejętnego interpretowania przepisów prawnych, regulujących funkcjonowanie przedsiębiorstwa na rynku europejskim.
Zdobyta wiedza będzie przydatna w warunkach spowolnienia gospodarczego i dynamicznych zmian w otoczeniu sektora.

Rekrutacja na studia Podyplomowe Zarządzanie Zaoczne Menedżer Europejski - Studia Dedykowane dla Sektora Poligraficznego

Termin rekrutacji:
10 czerwca - 27 września 2013 r.

Miejsce składania dokumentów:

PUNKT REKRUTACYJNY
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
PARTER bud. C (przy Recepcji)
tel. 022/ 55 34 026, 55 34 100
czynny:
pon.-pt. 10.00-18.00
sob. 10.00-14.00
email: rekrutacja@wz.uw.edu.pl

Sekretariat
W okresie wakacyjnym od 1 lipca 2013:
pon. - pt.: 09.00 - 15.00
sob. - niedz.: nieczynne

Wymagane dokumenty:
# odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjat/magister)
# podanie o przyjęcie na studia (wzór podania ZAŁĄCZNIK 2)
# życiorys (wzór życiorysu ZAŁĄCZNIK 3)
# kserokopia dowodu osobistego
# 2 fotografie o formacie 35 x 45 mm
# zobowiązanie do ponoszenia kosztów odpłatności za studia (wzór deklaracji ZAŁĄCZNIK 1)

Rekrutacja odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń.

Limit miejsc: 60 osób.

Czas trwania studiów: 1 rok (2 semestry).

Zajęcia rozpoczynają się w październiku 2013 r., zjazdy odbywają się przeciętnie 2 razy w miesiącu, w soboty i niedziele.

Cena za całość studiów:
# 5500 zł (przy płatności za cały rok z góry)
# 5800 zł (II raty)
# 6100 zł (VIII rat)

Informacja dotycząca płatności dla członków SIMP:

R E K L A M A
w przypadku powstania grupy o liczebności powyżej 40. słuchaczy, członkowie SIMP, na podstawie porozumienia z Wydziałem Zarządzania UW, otrzymają 10% ulgi w opłacie czesnego. Decyzja o wystąpieniu ulgi zostanie podjęta przed terminem pierwszej płatności za studia.

Informacja dla osób, za które czesne pokrywa zakład pracy

1. Zakłady pracy, które pokrywają czesne za studentów wnoszą opłaty w jednej lub dwóch ratach.
2. Osoby, za które czesne opłacił zakład pracy, zobowiązane są w ciągu 7 dni od dnia zapłaty dostarczyć do Dziekanatu studiów Wydziału Zarządzania prośbę o wystawienie faktury za czesne włącznie z potwierdzeniem zapłaty za studia. Na tej podstawie zostanie wystawiona faktura dla zakładu pracy i wysłana listem poleconym.
3. Faktury będą wystawiane tylko po dokonaniu wpłaty.

PROGRAM STUDIÓW

1. Podstawy współczesnego zarządzania. Zarządzanie europejskie.
2. Unia Europejska – prawo i instytucje.
3. Współczesne kierunki rozwoju technologii poligraficznej.
4. Zarządzanie innowacjami w MŚP
5. Nowe media i środki przekazu .
6. Zarządzanie strategiczne.
7. Podstawy prawne działalności gospodarczej.
8. Nowoczesna organizacja i metody zarządzania firmą.
9. Zarządzanie marketingowe na rynku instytucjonalnym.
10. Negocjacje.
11. Organizacja rynku finansowo – kapitałowego.
12. Zarządzanie finansami.
13. Rachunkowość finansowa i zarządcza.
14. Zarządzanie podatkami.
15. Organizacja pracy euromenedżera.
16. Prawo pracy w praktyce zarządzania.
17. Zarządzanie personelem.
18. Zarządzanie projektami i procesami.
19. Zarządzanie usługami w MŚP.
20. Zamówienia publiczne w warunkach Unii Europejskiej.
21. Wspomaganie komputerowe zarządzania w sektorze poligraficznym.
22. Wykorzystanie programów strukturalnych i pozyskiwanie środków pomocowych z Unii Europejskiej.
23. Wykład gościnny (panel europejskich specjalistów zarządzania w branży poligraficznej).
24. Biznesplan – warsztaty.
25. Warsztaty menedżerskie – studium przypadków.
26. Integracyjny trening psychologiczny – warsztaty.
27. Seminarium dyplomowe.


więcej informacji >>>

DEKLARACJA

PODANIE

ŻYCIORYS

Na podstawie informacji Ośrodka Badań i Analiz SIMP

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności