Wzrost kwalifikacji menedżerskich kadry kierowniczej w istotny
sposób przyczynia się do wzrostu siły konkurencyjnej przedsiębiorstw
poligraficznych na coraz bardziej konkurencyjnych rynkach w sytuacji
dynamicznie zachodzących zmian technologicznych.
Nabyte kwalifikacje menedżerskie wpływają także na wzrost
skuteczności i efektywności funkcjonowania całego sektora, w którym
zdecydowaną większość stanowią małe i średnie przedsiębiorstwa.
Absolwent studiów to nowoczesny menedżer, dobrze zorientowany w
uwarunkowaniach zarządzania europejskiego. Posiada wiedzę o specyfice
zarządzania w sektorze poligraficznym, w szczególności: formułowania
strategii, biznesplanów i stosowania nowoczesnych innowacyjnych
technologii.
Absolwenci zdobywają umiejętności dotyczące opracowania strategii i
stosowania technik marketingowych, tworzenia systemów zarządzania
jakością oferowanych usług, zarządzania ludźmi, zarządzania innowacjami,
oceny i modyfikacji struktur organizacyjnych, negocjowania i mediacji,
analizy finansowej, poznania i umiejętnego interpretowania przepisów
prawnych, regulujących funkcjonowanie przedsiębiorstwa na rynku
europejskim.
Zdobyta wiedza będzie przydatna w warunkach spowolnienia gospodarczego i dynamicznych zmian w otoczeniu sektora.
Rekrutacja na studia Podyplomowe Zarządzanie Zaoczne Menedżer Europejski - Studia Dedykowane dla Sektora Poligraficznego
Termin rekrutacji:
10 czerwca - 27 września 2013 r.
Miejsce składania dokumentów:
PUNKT REKRUTACYJNY
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
PARTER bud. C (przy Recepcji)
tel. 022/ 55 34 026, 55 34 100
czynny:
pon.-pt. 10.00-18.00
sob. 10.00-14.00
email: rekrutacja@wz.uw.edu.pl
Sekretariat
W okresie wakacyjnym od 1 lipca 2013:
pon. - pt.: 09.00 - 15.00
sob. - niedz.: nieczynne
Wymagane dokumenty:
# odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjat/magister)
# podanie o przyjęcie na studia (wzór podania ZAŁĄCZNIK 2)
# życiorys (wzór życiorysu ZAŁĄCZNIK 3)
# kserokopia dowodu osobistego
# 2 fotografie o formacie 35 x 45 mm
# zobowiązanie do ponoszenia kosztów odpłatności za studia (wzór deklaracji ZAŁĄCZNIK 1)
Rekrutacja odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń.
Limit miejsc: 60 osób.
Czas trwania studiów: 1 rok (2 semestry).
Zajęcia rozpoczynają się w październiku 2013 r., zjazdy odbywają się przeciętnie 2 razy w miesiącu, w soboty i niedziele.
Cena za całość studiów:
# 5500 zł (przy płatności za cały rok z góry)
# 5800 zł (II raty)
# 6100 zł (VIII rat)
Informacja dotycząca płatności dla członków SIMP:
Informacja dla osób, za które czesne pokrywa zakład pracy
1. Zakłady pracy, które pokrywają czesne za studentów wnoszą opłaty w jednej lub dwóch ratach.
2. Osoby, za które czesne opłacił zakład pracy, zobowiązane są w
ciągu 7 dni od dnia zapłaty dostarczyć do Dziekanatu studiów Wydziału
Zarządzania prośbę o wystawienie faktury za czesne włącznie z
potwierdzeniem zapłaty za studia. Na tej podstawie zostanie wystawiona
faktura dla zakładu pracy i wysłana listem poleconym.
3. Faktury będą wystawiane tylko po dokonaniu wpłaty.
PROGRAM STUDIÓW
1. Podstawy współczesnego zarządzania. Zarządzanie europejskie.
2. Unia Europejska – prawo i instytucje.
3. Współczesne kierunki rozwoju technologii poligraficznej.
4. Zarządzanie innowacjami w MŚP
5. Nowe media i środki przekazu .
6. Zarządzanie strategiczne.
7. Podstawy prawne działalności gospodarczej.
8. Nowoczesna organizacja i metody zarządzania firmą.
9. Zarządzanie marketingowe na rynku instytucjonalnym.
10. Negocjacje.
11. Organizacja rynku finansowo – kapitałowego.
12. Zarządzanie finansami.
13. Rachunkowość finansowa i zarządcza.
14. Zarządzanie podatkami.
15. Organizacja pracy euromenedżera.
16. Prawo pracy w praktyce zarządzania.
17. Zarządzanie personelem.
18. Zarządzanie projektami i procesami.
19. Zarządzanie usługami w MŚP.
20. Zamówienia publiczne w warunkach Unii Europejskiej.
21. Wspomaganie komputerowe zarządzania w sektorze poligraficznym.
22. Wykorzystanie programów strukturalnych i pozyskiwanie środków pomocowych z Unii Europejskiej.
23. Wykład gościnny (panel europejskich specjalistów zarządzania w branży poligraficznej).
24. Biznesplan – warsztaty.
25. Warsztaty menedżerskie – studium przypadków.
26. Integracyjny trening psychologiczny – warsztaty.
27. Seminarium dyplomowe.