Według definicji IDC, firmy określane mianem liderów to firmy przewodzące rynkowi, zarówno jeżeli chodzi o zakres oferty, jak i cel strategiczny. Ponadto raport odnotowuje, że „klienci regularnie przyznają Lexmarkowi najwyższą notę za obsługę klienta i wsparcie techniczne1.” Lexmark potrafi przykroić swoją ofertę do potrzeb różnych branż, realizując oczekiwania globalnych organizacji w takich dziedzinach jak: sektor bankowy, ubezpieczeniowy, handel detaliczny, sektor publiczny, przemysł wytwórczy, ochrona zdrowia, edukacja i inne.
„Skupienie się na pomaganiu naszym klientom w rozwiązywaniu problemów z ich nieuporządkowanymi zasobami, wydrukami i wyzwaniami związanymi z procesami, w połączeniu ze specjalistyczną wiedzą dla danej branży oraz możliwością prowadzenia działań globalnych jest tym, co wyróżnia Lexmarka,” powiedział Marty Canning, wice-prezes wykonawczy Lexmarka i prezes działu Imaging Solutions and Services. „Raport IDC jest potwierdzeniem zajmowanej przez nas pozycji lidera na rynku MPS, możliwości podejmowania działań globalnych oraz potwierdza naszą udokumentowaną historię wdrożeń rozwiązań MPS w największych firmach na świecie.”
Na podstawie informacji firmy Lexmark