Miesięcznik branżowy Reseller News uhonorował tytułem Złotego Asa IT firmy, które najlepiej radzą sobie na obecnym, bardzo wymagającym rynku. Według oficjalnych danych ekonomicznych sektor informatyczny należy do jednych z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki. Rośnie również bardzo konkurencyjność w branży. Dlatego magazyn Reseller News postanowił nagrodzić tytułem Złotego Asa IT spółki, które znalazły swój sposób na efektywne prowadzenie biznesu w zmiennym otoczeniu rynkowym.
- Nagroda Złoty As IT jest kolejnym potwierdzeniem na to, że obrany kurs strategii marketingowej i polityki sprzedaży produktów marki ActiveJet jest słuszny. Wyeksponowanie biało-czerwonego logotypu naszej marki w mediach przerosło nasze oczekiwania. Logo ActiveJet setki razy pojawiało się w najlepszym czasie antenowym w kraju. Ma to przełożenie na zwiększenie popularności miarki i wzrost sprzedaży jej produktów, co doceniła kapituła konkursu – komentuje Sławomir Harazin, wiceprezes ACTION S.A.
W imprezie wzięło udział 140 osób, w tym: prezesi, dyrektorzy i przedstawiciele kadry zarządzającej największych firm IT w Polsce, ściśle współpracujących z kanałem partnerskim. Patronat nad imprezą objęły Gazeta Bankowa, portal wGospodarce i firma analityczna IDC.
Na podstawie informacji firmy ACTION S.A.