„Marka Xerox pojawiła się w zestawieniu Interbrand’s 2013 Best Global Brands jako jedna z trzech firm świadczących usługi dla biznesu. Oznacza to, że jest dziś identyfikowana nie tylko z przełomowymi technologiami i produkcją urządzeń biurowych, ale także m.in. z outsourcingiem zarządzania drukiem i dokumentami. To właśnie usługowa dywizja biznesowa przynosi firmie największe przychody i staje się jej wyróżnikiem” – podkreśla Arkadiusz Chłopik, Office Marketing Manager, Xerox Polska.
Wartość marki Xerox w 2013 roku została oszacowana przez firmę Interbrand na niemal 6,8 miliardów dolarów, co oznacza wzrost w stosunku do roku poprzedniego o ponad 1 %. Wartość wszystkich marek uwzględnionych w zestawieniu wynosi 1,3 bln dolarów i jest o 8,4% większa niż w 2012 roku.
Ranking najdroższych globalnych marek firma Interbrand przygotowuje co roku. To już 14 takie zestawienie opracowane na podstawie wielu wskaźników oceniających m.in. płynność finansową firmy i jej skuteczne zarządzenie oraz stopień przywiązania klienta do danej marki. Nadrzędnym celem badania jest wykazanie, jak zmieniają się wyniki finansowe najważniejszych międzynarodowych firm, które na co dzień kształtują zachowania konsumentów na całym świecie. Tym razem ranking został wyraźnie zdominowany przez korporacje związane z branżą IT i nowymi technologiami.