Heidelberg i Fujifilm łączą siły w zakresie drukowania natryskowegoPoprzedni artykuł 

Dwóch globalnych graczy połączyło siły. Heidelberg, główny dostawca i partner rynku poligraficznego oraz Fujifilm, wiodący producent płyt computer-to-plate (CTP), zawarły szeroki sojusz mający na celu wzmocnienie dotychczasowych działalności oraz stworzenie platformy, która rozwinie nowe kierunki działania na rynkach zorientowanych na przyszłość. Sojusz koncentruje się zwłaszcza na wprowadzeniu nowej generacji produktów na atrakcyjny rynek  drukowania cyfrowego i daje obu firmom dostęp do zaawansowanych technologii Heidelberga i Fujifilm w zakresie prepress. Kluczową sprawą dla Fujifilm i Heidelberga pozostaje zaspokajanie obecnych i przyszłych potrzeb klientów, a obie firmy  nadal będą nastawiać swoje portfolio na segmenty rynku mające największy potencjał rentowności i wzrostu

Heidelberg: „Naszym celem jest również stać się  globalnym graczem na rynku zastosowań druku cyfrowego.”

„W firmie Fujifilm znaleźliśmy partnera, którego innowacyjność w obszarach przyszłościowych – materiały eksploatacyjne i technologia natryskowa – jest rozpoznawalna na całym świecie. To znaczący krok w naszej korporacyjnej strategii”, powiedział Gerold Linzbach, prezes zarządu firmy Heidelberg. „Potencjał firmy Fujifilm w zakresie prepress i jej technologii w tym obszarze mogą poprawić i rozwinąć istniejący biznes. Dzięki technologii natryskowej Fujifilm możemy oprzeć się na doświadczeniu w drukowaniu cyfrowym zdobytym przez inne partnerstwa i szybko przesunąć się w segment najwyższej wydajności. Naszym celem jest także stać się globalnym graczem na rosnącym rynku zastosowań druku cyfrowego. Razem z firmą Fujifilm możemy spełnić oczekiwania klientów szybciej i bardziej efektywnie. Przewidujemy, że w ciągu trzech lat potencjał sprzedażowy w zakresie druku cyfrowego będzie powyżej 200 milionów euro.”

Fujifilm: „Dzięki naszym nowatorskim technologiom możemy stworzyć nowe rynki.”

„Fujifilm i Heidelberg w sowich domenach przodują na rynku poligraficznym. Reputacja Heidelberga wśród drukarzy na całym świecie jest czymś wyjątkowym”, powiedział Shigetaka Komori, prezes i CEO FUJIFILM Corporation. „Jego silna sieć klientów otwiera istotne nowe możliwości dla umacniania się technologii natryskowych. Dzięki międzynarodowej obecności Heidelberga w przemyśle poligraficznym możemy przedstawić nasze produkty nowym grupom klientów i zwiększyć ich potencjał. Dzięki know-how Heidelberga w zakresie wytwarzania będziemy mogli zwiększyć innowacje i rozwinąć technologie, które otworzą nowe drogi w druku cyfrowym. Nasza nowatorska technologia natryskowa, wykorzystywana np. przez JET PRESS 720, zyskuje nowy potencjał."

Na podstawie informacji firmy Heidelberg Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności