Heidelberg: „Naszym celem jest również stać się globalnym graczem na rynku zastosowań druku cyfrowego.”
„W firmie Fujifilm znaleźliśmy partnera, którego innowacyjność w obszarach przyszłościowych – materiały eksploatacyjne i technologia natryskowa – jest rozpoznawalna na całym świecie. To znaczący krok w naszej korporacyjnej strategii”, powiedział Gerold Linzbach, prezes zarządu firmy Heidelberg. „Potencjał firmy Fujifilm w zakresie prepress i jej technologii w tym obszarze mogą poprawić i rozwinąć istniejący biznes. Dzięki technologii natryskowej Fujifilm możemy oprzeć się na doświadczeniu w drukowaniu cyfrowym zdobytym przez inne partnerstwa i szybko przesunąć się w segment najwyższej wydajności. Naszym celem jest także stać się globalnym graczem na rosnącym rynku zastosowań druku cyfrowego. Razem z firmą Fujifilm możemy spełnić oczekiwania klientów szybciej i bardziej efektywnie. Przewidujemy, że w ciągu trzech lat potencjał sprzedażowy w zakresie druku cyfrowego będzie powyżej 200 milionów euro.”
Fujifilm: „Dzięki naszym nowatorskim technologiom możemy stworzyć nowe rynki.”
„Fujifilm i Heidelberg w sowich domenach przodują na rynku poligraficznym. Reputacja Heidelberga wśród drukarzy na całym świecie jest czymś wyjątkowym”, powiedział Shigetaka Komori, prezes i CEO FUJIFILM Corporation. „Jego silna sieć klientów otwiera istotne nowe możliwości dla umacniania się technologii natryskowych. Dzięki międzynarodowej obecności Heidelberga w przemyśle poligraficznym możemy przedstawić nasze produkty nowym grupom klientów i zwiększyć ich potencjał. Dzięki know-how Heidelberga w zakresie wytwarzania będziemy mogli zwiększyć innowacje i rozwinąć technologie, które otworzą nowe drogi w druku cyfrowym. Nasza nowatorska technologia natryskowa, wykorzystywana np. przez JET PRESS 720, zyskuje nowy potencjał."
Na podstawie informacji firmy Heidelberg Polska Sp. z o.o.