Komunikat Zarządu Derya sp. z o.o.Poprzedni artykuł 

Zarząd Derya sp. z o.o. informuje, że w celu utrzymania wysokich standardów działania serwisu maszyn Horizon w Polsce, postanowił  z dniem 12 listopada 2013 roku wprowadzić nowe ceny usług serwisowych dla użytkowników maszyn Horizon nabytych po tym dniu z innych źródeł niż Derya sp. z o.o.

Koszt 1 dnia pracy serwisanta (nie więcej niż 8 godzin) będzie wynosił 700,00 euro netto plus koszty dojazdu i noclegu.

Pragnąc utrzymać wysokie standardy działania serwisu niezbędne jest jego wsparcie dochodami ze sprzedaży maszyn, co w przypadku zakupów z innych źródeł nie ma miejsca, lub zapewnienie odpowiedniej zyskownosci tych działań.

Koszt obsługi serwisowej dla maszyn nabytych z innych źródeł  przed 12 listopada 2013 roku, jak i maszyn nabytych bezpośrednio od Derya sp. z o.o. pozostaje bez zmian.

Mamy nadzieję, że przyjmiecie Państwo naszą decyzję  ze zrozumieniem.

Zarząd Derya sp. z o.o.

Na podstawie informacji firmy Derya sp. z o.o.
R E K L A M A

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności