Stora Enso wprowadza na rynek udoskonaloną wersję kartonu MediaCardPoprzedni artykuł 

Koncern Stora Enso poinformował o wprowadzeniu na rynek udoskonalonej wersji MediaCard – jednowarstwowego kartonu typu SL o podwójnie powlekanej matowej powierzchni. W porównaniu z wersją wcześniejszą, jaka zadebiutowała przed dwoma laty, firma – zgodnie z oczekiwaniami swoich klientów – poprawiła pulchność i sztywność materiału.
   
„Nowa, udoskonalona wersja MediaCard uzupełnia szerokie portfolio materiałów kartonowych znajdujących się w ofercie naszego działu opakowań i tektur graficznych, skierowanych do właścicieli marek, projektantów, firm zajmujących się przetwórstwem oraz drukarń. Charakteryzujący się wysokim poziomem białości, jasności i niezwykle gładką powierzchnią karton MediaCard pozwala na osiągnięcie doskonałych rezultatów w druku i znajduje zastosowanie przy bardzo różnorodnej produkcji, m.in. okładek, folderów, pudełek składanych, kart, etykiet, biletów, plakatów, kart do gier czy toreb zakupowych” – mówi Eckhard Kallies, wiceprezes Stora Enso Speciality Papers.
Marcus Weise, Business Development Manager w Stora Enso Speciality Papers, dodaje: „Z informacji pozyskanych od naszych klientów wiemy, że gładka, matowa powierzchnia MediaCard, w połączeniu z jego niezwykle wysokim poziomem jasności i białości, znajduje uznanie w oczach właścicieli marek i odbiorców docelowych. Udoskonalając pulchność i sztywność kartonu umożliwiamy jeszcze szersze jego zastosowanie w obszarze poligrafii i opakowań, zwłaszcza tu gdzie niezwykle istotny jest aspekt wizualny finalnego produktu”.

Karton MediaCard jest wytwarzany w zakładach Stora Enso w Uetersen (Niemcy). Cechuje go jedno- bądź obustronnie powlekana, podwójna powierzchnia matowa. Na życzenie firma wysyła próbki nowej wersji kartonu – zainteresowani proszeni są o kontakt pod adresem e-mailowym mediacard@storaenso.com.

Z kartonem MediaCard, jak również z innymi rozwiązaniami Stora Enso skierowanymi na rynek poligraficzny i opakowaniowy, będzie można zapoznać się odwiedzając jej stoisko (B20-1, pawilon 9) podczas targów Interpack 2014 w Düsseldorfie. Zaplanowane na 8-14 maja, są one największą i najważniejszą w tym roku imprezą skierowaną do szeroko rozumianej branży opakowań organizowaną w Europie. Z myślą o klientach z Polski i całej Europy Środkowo-Wschodniej, na stoisku będą obecni także przedstawiciele firmy Stora Enso Polska, w ramach której od niedawna działa dedykowane Centrum Obsługi Klientów działu Renewable Packaging.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności