Mil­ler Gra­phics Po­land cer­ty­fi­ko­wa­nym part­ne­rem Ko­dak w za­kre­sie pro­duk­cji płyt Ko­dak Fle­xcel NXPoprzedni artykuł 

Od lewej: Roman Ostrzycki, Jacek Młynarczyk
Od le­wej: Ro­man Ostrzyc­ki, Ja­cek Mły­nar­czyk

Fir­ma Mil­ler Gra­phics Po­land (daw­niej Re­pro­ser­wis), jed­na z naj­wi­ęk­szych i naj­bar­dziej uzna­nych pol­skich przy­go­to­wal­ni flek­so­gra­ficz­nych, uzy­ska­ła sta­tus cer­ty­fi­ko­wa­ne­go part­ne­ra fir­my Ko­dak w za­kre­sie pro­duk­cji płyt Ko­dak Fle­xcel NX. Sta­ła się tym sa­mym człon­kiem pro­gra­mu cer­ty­fi­ka­cyj­ne­go, do które­go na­le­żą przed­si­ębior­stwa spe­łnia­jące re­stryk­cyj­ne wy­ma­ga­nia na­rzu­co­ne przez Ko­dak. 

Po­twier­dze­nie naj­wy­ższej ja­ko­ści Mil­ler Gra­phics Po­land
Pro­gram cer­ty­fi­ka­cji w za­kre­sie sto­so­wa­nia płyt Ko­dak Fle­xcel NX to sto­sun­ko­wo no­wa ini­cja­ty­wa fir­my Ko­dak. Przy­zna­nie sta­tu­su cer­ty­fi­ko­wa­ne­go part­ne­ra gwa­ran­tu­je dru­ka­rzom i wła­ści­cie­lom ma­rek, że for­my dru­ko­we Ko­dak Fle­xcel NX (przy­go­to­wa­ne przez cer­ty­fi­ko­wa­nych do­staw­ców) od­po­wia­da­ją glo­bal­nym stan­dar­dom fir­my Ko­dak pod względem wy­daj­no­ści, sta­bil­no­ści i ja­ko­ści dru­ku. Jest on za­ra­zem po­twier­dze­niem ja­ko­ści i efek­tyw­no­ści, będący­mi odzwier­cie­dle­niem wy­so­kich stan­dar­dów pro­duk­cyj­nych klien­ta i wy­twa­rza­nych przez nie­go pro­duk­tów. Przy­zna­nie go po­prze­dza­ją wszech­stron­ne te­sty w za­kre­sie po­mia­ru da­nych oraz re­ko­men­da­cje od za­do­wo­lo­nych od­bior­ców. „Cie­szy nas to wy­różnie­nie, które jest po­twier­dze­niem wy­so­kiej ja­ko­ści, będącej dla nas od za­wsze prio­ry­te­te­m” – mówi Ja­cek Mły­nar­czyk, Sa­les & Mar­ke­ting Ma­na­ger w fir­mie Mil­ler Gra­phics Po­land.

Ma­ły­mi kro­ka­mi do du­że­go suk­ce­su – 20 lat do­świad­cze­nia
Na­le­żąca do Gru­py Mil­ler Gra­phics fir­ma Mil­ler Gra­phics Po­land to przy­go­to­wal­nia flek­so­gra­ficz­na o po­nad 20-let­niej tra­dy­cji, za­ło­żo­na w ro­ku 1991 przez nie­ży­jące­go już Sta­ni­sła­wa Szy­ma­ńskie­go. Jest ona obec­nie naj­wy­ższej kla­sy za­kła­dem, gwa­ran­tu­jącym wy­so­ką ja­ko­ść i re­ali­zu­jącym z po­wo­dze­niem na­wet naj­bar­dziej skom­pli­ko­wa­ne pra­ce. „Do te­go suk­ce­su przy­czy­nił się rów­nież za­ku­pio­ny przez nas w 2009 ro­ku sys­tem Ko­dak Fle­xcel NX – mówi Ja­cek Mły­nar­czyk. – Za­kup ten po­zy­tyw­nie wpły­nął na re­ali­zo­wa­ną przez nas pro­duk­cję.  Sy­stem Fle­xcel NX zre­wo­lu­cjo­ni­zo­wał bo­wiem ja­ko­ść dru­ku flek­so­gra­ficz­ne­go. Tym bar­dziej cie­szy nas fakt, że by­li­śmy pierw­szym za­kła­dem w Pol­sce je­śli cho­dzi o je­go za­sto­so­wa­nie. Na­szym zda­niem Ko­dak Fle­xcel NX wy­zna­cza no­we stan­dar­dy wy­daj­no­ści, sta­bil­no­ści i ja­ko­ści w bra­nży flek­so­gra­ficz­nej, co prze­ło­ży­ło się rów­nież na nasz bi­zne­s”.
Od po­cząt­ku spe­cja­li­za­cją Mil­ler Gra­phics Po­land by­ła re­ali­za­cja pe­łne­go pro­ce­su przy­go­to­waw­cze­go – od pro­jek­tu do go­to­wej for­my dru­ko­wej. Pio­nier­skie roz­wi­ąza­nia znaj­do­wa­ły tu swo­je za­sto­so­wa­nie już w po­cząt­kach dzia­łal­no­ści, zaś prze­my­śla­ne za­ku­py in­we­sty­cyj­ne, ci­ężka pra­ca i wie­dza za­ło­ży­cie­la oraz pra­cow­ni­ków fir­my, przy­czy­ni­ły się do re­ali­za­cji na­wet naj­trud­niej­szych i naj­bar­dziej wy­su­bli­mo­wa­nych zle­ceń. W ro­ku 2009 fir­ma zde­cy­do­wa­ła się na wdro­że­nie sys­te­mu Ko­dak Fle­xcel NX. “Tech­no­lo­gia Ko­dak Fle­xcel NX oraz wie­lo­let­nie i bo­ga­te do­świad­cze­nie na­szej fir­my w obrób­ce gra­ficz­nej prac do dru­ku flek­so­gra­ficz­ne­go umo­żli­wi­ły uzy­ska­nie nam ja­ko­ści nie­osi­ągal­nej wcze­śniej wó­wczas w Pol­sce we flek­so­gra­fii oraz za­pew­ni­ły fir­mie in­ten­syw­ny roz­wój – mówi Ro­man Ostrzyc­ki, Pro­duc­tion Ma­na­ger w fir­mie Mil­ler Gra­phics Po­land.

Po­sze­rzyć ho­ry­zon­ty z Ko­da­kiem – ko­rzy­ści z wdro­że­nia
„Ro­zwój flek­so­gra­fii, mo­żli­wy m.in. dzi­ęki ta­kim roz­wi­ąza­niom jak Ko­dak Fle­xcel NX, po­zwa­la obec­nie fir­mom w ro­dza­ju Mil­ler Gra­phics Po­land nie tyl­ko do­star­czać roz­wi­ąza­nia kon­ku­ru­jące z ja­ko­ścią ofe­ro­wa­ną do­tąd przez ro­to­gra­wiu­rę, ale też ge­ne­ro­wać zna­czące ko­rzy­ści ope­ra­cyj­ne dla ich od­bior­ców: skróco­ny czas roz­ru­chu ma­szy­ny dru­ku­jącej, re­duk­cję wy­twa­rza­nych od­pa­dów i cza­sów prze­sto­ju; bar­dziej wy­trzy­ma­łe for­my dru­ko­we oraz bar­dziej wy­daj­ne zu­ży­cie far­by” – do­da­je Oli­vier Clau­de, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny ds. dru­ku i wi­ce­pre­zes dzia­łu ko­mer­cyj­ne­go Ko­dak w re­gio­nie EAMER. – Sy­stem Fle­xcel NX prze­kszta­łca i sty­mu­lu­je mo­żli­wo­ści dru­ku flek­so­gra­ficz­ne­go, zaś dzi­ęki współpra­cy z fir­ma­mi po­sia­da­jący­mi sta­tus cer­ty­fi­ko­wa­ne­go part­ne­ra wszy­scy uczest­ni­cy ła­ńcu­cha pro­duk­cyj­ne­go uzy­sku­ją wy­ro­by zgod­ne z glo­bal­ną spe­cy­fi­ka­cją”.

Klu­czo­wą część sys­te­mu Ko­dak Fle­xcel NX sta­no­wi na­świe­tlar­ka Ko­dak Fle­xcel NX, ofe­ru­jąca wła­ści­wą sta­bil­no­ść pro­ce­su, wy­so­kiej kla­sy tech­no­lo­gię obra­zo­wa­nia, półau­to­ma­tycz­ną pra­cę oraz pro­sto­tę w użyt­ko­wa­niu. Wy­ko­rzy­stu­je ona tech­no­lo­gię na­świe­tla­nia Ko­dak Squ­are­Spot, za­pew­nia­jącą od­po­wied­nią kon­tro­lę ca­łe­go pro­ce­su i wy­twa­rza­jącą nie­zwy­kle ma­łe 10-mi­kro­no­we punk­ty ra­stro­we na spe­cjal­nej ma­sce TIL (Ther­mal Ima­ging Lay­er) z pręd­ko­ścią 9,5 m2/h. Po za­la­mi­no­wa­niu uzy­ski­wa­na jest flek­so­gra­ficz­na for­ma dru­ko­wa, ofe­ru­jąca – jak za­pew­nia do­staw­ca – wy­jąt­ko­we efek­ty w dru­ku.
„Sy­stem Fle­xcel NX za­pew­nia sta­bil­no­ść i prze­wi­dy­wal­no­ść na­świe­tla­nia, jak rów­nież sta­bil­ną struk­tu­rę punk­tu ra­stro­we­go, a w efek­cie – nie­zmien­nie wy­so­ką ja­ko­ść i po­wta­rzal­no­ść wy­dru­ków, zna­ko­mi­te prze­no­sze­nie far­by i sze­ro­ki za­kres to­nal­ny obra­zów. Tech­no­lo­gia ta wi­ęc po­sze­rza ho­ry­zon­ty roz­wo­ju dla dru­ku flek­so­gra­ficz­ne­go i dru­ka­rń, które wy­ko­rzy­stu­ją na­świe­tla­ne w tym sys­te­mie pły­ty. Przy wy­bo­rze te­go roz­wi­ąza­nia by­ło to jed­no z wa­żniej­szych dla nas kry­te­ri­ów. Otwie­ra­ło bo­wiem przed na­mi per­spek­ty­wę do­tar­cia do no­wej gru­py klien­tów” – pod­su­mo­wu­je Ro­man Ostrzyc­ki.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści