Ikonos uruchomił produkcję canvasówPoprzedni artykuł 

Ikonos uruchomił produkcję canvasów
Ikonos uruchomił produkcję canvasów

Polski producent materiałów do druku wielkoformatowego wprowadził na rynek własne płótna do druku wielkoformatowego. Pierwszym przedstawicielem nowej linii produktów jest canvas o nazwie „Picasso”.

Idąc za trendami w zakresie druku wielkoformatowego oraz wzmożonym zainteresowaniem tego typu podłożami postanowiliśmy rozszerzyć produkcję o własne płótna. - mówi Paweł Stania z działu marketingu Atrium Centrum Ploterowego, dystrybutora materiałów Ikonos w Polsce.

Płótna to specjalistyczny rodzaj materiał do druku. W druku wielkoformatowym przyjęła się nazwa z języka angielskiego – canvas. Płótna służą najczęściej do druku reprodukcji obrazów, fotografii ślubnej i rodzinnej, elementów wyposażenia wnętrz, aplikacji wystawienniczych i dekoracyjnych. Struktura imitująca naturalne płótno malarskie dodaje takiej pracy charakteru ręcznie malowanego obrazu. Z uwagi na materiał z którego są wykonane, możemy wyróżnić płótna poliestrowe oraz bawełniane. - przypomina.

Polski „Picasso” w domu, galerii i hotelu

Ikonos Picasso CVS 320SM to mieszane (65% poliestru i 35% bawełny), bardzo wysokiej jakości płótno do druku wielkoformatowego. Gwarantuje ona bardzo wysoką jakość i dokładność druku oraz bardzo żywe kolory. „Picasso” może być szeroko używane w domach, hotelach, wszelkich budynkach użyteczności publicznej takich jak galerie, muzea, centra kulturalne, centra handlowe.

Polski canvas produkowany jest w szerokościach 0.914, 1.067, 1.37 i 1.52 m. Długość nawoju wynosi 30 metrów. Jako producent możemy dla indywidualnych, dużych odbiorców przygotować niestandardowe długości nawojów.

„Picasso” przeznaczony jest do zadruku atramentami eko-solwentowymi, solwentowymi, UV oraz lateksowymi. Materiał cechuje się ciepło-białym kolorem. Struktura płótna jest jednorodna, zamknięta i bez pęknięć. Materiał cechuje się wysoką stabilnością wymiarową i odpornością na rozdarcia.

Ikonos – innowacyjny producent

Jako czołowy dystrybutor posiadamy szeroką gamę produktów dla wielu branż od banerów przez siatki, blockouty, folie samoprzylepne i laminaty, różnego rodzaju papiery, backlity, blockouty, tapety, flagi, folie dekoracyjne i samochodowe, płyty PVC i kompozytowe i oczywiście atramenty eko, mild, solwentowe jak i UV – mówi Paweł Stania z działu marketingu dystrybutora.

R E K L A M A
Dodatkowo jako producent części z wymienionych grup towarowych możemy zagwarantować niską cenę wprost z fabryki. Po drugie, mając bezpośredni kontakt z rynkiem, bardzo szybko reagujemy na potrzeby rynkowe, jesteśmy w stanie w kilka miesięcy a nawet tygodni wprowadzić nowy materiał na rynek. Współpracujemy z najlepszymi dostawcami komponentów na świecie. Aktualnie nasza firma rozpoczyna produkcję nowego asortymentu takiego jak fototapety papierowe oraz folie z klejem kanalikowym ułatwiającym aplikacje. - tłumaczy Paweł Stania. W ostatnich miesiącach mocno rozwinęliśmy grupę folii do piaskowania, które produkujemy w 3 grubościach z różnymi rodzajami kleju. Wszystkich folii samoprzylepnych mamy już kilkadziesiąt wariantów!

Ikonos oprócz rozwoju samych produktów inwestuje w aspekt ekologiczny, logistyczny oraz obsługę klienta. Jeśli chodzi o ekologię to w ostatnim czasie uruchomiliśmy system dopalania powietrza procesowego, przez to nie emitujemy szkodliwych substancji do atmosfery. Rozbudowaliśmy dział konfekcjonowania o nowe linie przewijające, przez co powiększyliśmy nasze moce produkcyjne. W ostatnich latach powiększyliśmy powierzchnie magazynowe w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i kilka dni temu Trójmieście. W zeszłym roku wybudowaliśmy nowy magazyn wysokiego składowania w Opolu a w budowie jest już kolejny. Powodem tych inwestycji jest troska o klienta, gdyż chcemy zagwarantować stałą dostępność całego asortymentu dla odbiorców w kraju i zagranicą.

Właśnie uruchomiliśmy następną, całkowicie nową wersję naszego webowego systemu obsługi klienta biznesowego – B2B.ikonos.pl. Nowa wersja portalu jest w pełni zintegrowana z naszymi systemami informatycznymi, przez co klient ma dostęp do stanów magazynowych, swoich dokumentów, systemu rabatowego i lojalnościowego. Duży nacisk położyliśmy na interfejs aby był prosty, szybki i użyteczny – kończy Paweł Stania, szef działu marketingu firmy.

Wszystkie zmiany w naszej firmie podyktowane są potrzebami odbiorców. Rozwój naszej firmy pomoże rozwinąć się naszym klientom. Chcemy być pewnym i sprawdzonym dostawcą na lata. - kończy.

www.media.atrium.com.pl

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności