Ipex 2014: pla­ny Ko­ni­ca Mi­nol­taPoprzedni artykuł 

Pod­czas te­go­rocz­nej edy­cji Ipex Ko­ni­ca Mi­nol­ta przy­go­to­wa­ła roz­bu­do­wa­ny pro­gram se­mi­na­ri­ów. W trak­cie tar­gów fir­ma po raz pierw­szy po­ka­że udo­sko­na­lo­ne roz­wi­ąza­nia wpro­wa­dzo­ne w atra­men­to­wym sys­te­mie pro­duk­cyj­nym KM-1.

Co­dzien­nie od 24 do 29 mar­ca w Ko­ni­ca Mi­nol­ta bu­si­ness zo­ne (sto­isko N1 C130) uczest­ni­cy tar­gów będą mo­gli wzi­ąć udział w pre­zen­ta­cjach eks­per­tów. Wśród nich znaj­dą się: Ne­il Fal­co­ner (print­fu­tu­re), Mat­thew Par­ker (print cham­pion) i Char­lot­te Gra­ha­m-Cum­ming (agen­cja kre­atyw­na Ice Blue Sky). Pod­czas wy­stąpień zo­sta­ną za­pre­zen­to­wa­ne efek­tyw­ne mo­de­le współpra­cy mi­ędzy dru­kar­nia­mi ko­mer­cyj­ny­mi i bra­nżą re­kla­mo­wą opie­ra­jące się m.in. na ko­rzy­ściach i mo­żli­wo­ściach pły­nących z au­to­ma­ty­za­cji dzia­łań mar­ke­tin­go­wych.

Na przy­kła­dzie roz­wi­ązań Ko­ni­ca Mi­nol­ta z za­kre­su or­ga­ni­za­cji pra­cy  fir­ma za­pre­zen­tu­je, w ja­ki spo­sób mo­żna uspraw­nić pro­ces za­rządza­nia wie­lo­ma za­da­nia­mi i ob­ni­żyć kosz­ty na po­zio­mie sprze­da­ży w mo­de­lu e-com­mer­ce oraz w pro­cesie pro­duk­cji dzi­ęki no­wym sys­te­mom dru­ku pro­duk­cyj­ne­go bi­zhub PRO/PRESS C1060/70.

Odwie­dza­jący sto­isko będą mo­gli zo­ba­czyć w ja­ki spo­sób funk­cjo­nu­ją roz­wi­ąza­nia z za­kre­su or­ga­ni­za­cji pra­cy, dru­ku zmien­nych da­nych, We­b-to­-Print i za­rządza­nia ko­lo­rem czy apli­ka­cje de­dy­ko­wa­ne mar­ke­tin­go­wi i kam­pa­niom cross – mar­ke­tin­go­wym.

Uczest­ni­cy Ipex będą mo­gli rów­nież sko­rzy­stać z „zie­lo­nej ini­cja­ty­wy” Ko­ni­ca Mi­nol­ta re­ali­zo­wa­nej w ra­mach cer­ty­fi­ko­wa­ne­go pro­jek­tu Ko­ni­ca Mi­nol­ta Pro­duc­tion Prin­ting Car­bon Com­pen­sa­tion.  Sto­isko Ko­ni­ca Mi­nol­ta łącz­nie z pre­zen­to­wa­ny­mi urządze­nia­mi będzie neu­tral­ne pod względem emi­sji dwu­tlen­ku węgla.

Uczest­ni­cy Ipex będą mie­li oka­zję zo­ba­czyć w ja­ki spo­sób dzia­ła aż 12 mo­de­li sys­te­mów de­dy­ko­wa­nych ko­mer­cyj­ne­mu dru­ko­wi pro­duk­cyj­ne­mu, pro­duk­cji opa­ko­wań, wiel­kie­mu for­ma­to­wi, dru­ko­wi do­ku­men­tów, dru­ko­wi na żąda­nie a ta­kże ety­kiet i zdjęć oraz re­kla­mie pocz­to­wej. Jed­nym z naj­wa­żniej­szych urządzeń fir­my pre­zen­to­wa­nych w Lon­dy­nie będzie atra­men­to­wy sys­tem pro­duk­cyj­ny KM- 1 oraz sys­temy bi­zhub PRO i PRESS C1060 oraz C1070, a ta­kże bi­zhub PRESS 2250P. Na sto­isku Ko­ni­ca Mi­nol­ta będzie rów­nież mo­żna po­znać roz­wi­ąza­nia z za­kre­su au­to­ma­ty­za­cji or­ga­ni­za­cji pra­cy, pre- i post­press.

W trak­cie te­go­rocz­nej edy­cji Ipex od­będzie się World Print Sum­mit. W je­go ra­mach 25 mar­ca Olaf Lo­renz, Ge­ne­ral Ma­na­ger, In­ter­na­tio­nal Mar­ke­ting, Ko­ni­ca Mi­nol­ta Bu­si­ness So­lu­tions Eu­ro­pe po­pro­wa­dzi de­ba­tę „Czy w przy­szło­ści druk będzie mógł współist­nieć z ko­mu­ni­ka­cją cy­fro­wą?”. Wśród pa­ne­li­stów znaj­dą się: An­dy Bar­ber, Ge­ne­ral Ma­na­ger, ima­il, UK Ma­il, An­dy Fry, Ma­na­ging Di­rec­tor No­va Di­rect, i Char­lot­te Gra­ha­m-Cum­ming z Ice Blue Sky. Na­to­miast pod­czas se­sji or­ga­ni­zo­wa­nych w ra­mach Cross Me­dia Show i Ma­sterc­lass będzie mo­żna wy­słu­chać ca­se stu­dy i pre­zen­ta­cji do­ty­czących dru­ku zmien­nych da­nych i We­b-to­-Print.

Odwie­dza­jący mo­gą za­pi­sać się na Ipex TUTAJ.

Kon­fe­ren­cja pra­so­wa Ko­ni­ca Mi­nol­ta pod­czas Ipex od­będzie się 24 mar­ca w po­łud­nie.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ko­ni­ca Mi­nol­ta Bu­si­ness So­lu­tions Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści