Podczas tegorocznej edycji Ipex Konica Minolta przygotowała rozbudowany program seminariów. W trakcie targów firma po raz pierwszy pokaże udoskonalone rozwiązania wprowadzone w atramentowym systemie produkcyjnym KM-1.
Codziennie od 24 do 29 marca w Konica Minolta business zone (stoisko N1 C130) uczestnicy targów będą mogli wziąć udział w prezentacjach ekspertów. Wśród nich znajdą się: Neil Falconer (printfuture), Matthew Parker (print champion) i Charlotte Graham-Cumming (agencja kreatywna Ice Blue Sky). Podczas wystąpień zostaną zaprezentowane efektywne modele współpracy między drukarniami komercyjnymi i branżą reklamową opierające się m.in. na korzyściach i możliwościach płynących z automatyzacji działań marketingowych.
Na przykładzie rozwiązań Konica Minolta z zakresu organizacji pracy firma zaprezentuje, w jaki sposób można usprawnić proces zarządzania wieloma zadaniami i obniżyć koszty na poziomie sprzedaży w modelu e-commerce oraz w procesie produkcji dzięki nowym systemom druku produkcyjnego bizhub PRO/PRESS C1060/70.
Odwiedzający stoisko będą mogli zobaczyć w jaki sposób funkcjonują rozwiązania z zakresu organizacji pracy, druku zmiennych danych, Web-to-Print i zarządzania kolorem czy aplikacje dedykowane marketingowi i kampaniom cross – marketingowym.
Uczestnicy Ipex będą mogli również skorzystać z "zielonej inicjatywy" Konica Minolta realizowanej w ramach certyfikowanego projektu Konica Minolta Production Printing Carbon Compensation. Stoisko Konica Minolta łącznie z prezentowanymi urządzeniami będzie neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla.
Uczestnicy Ipex będą mieli okazję zobaczyć w jaki sposób działa aż 12 modeli systemów dedykowanych komercyjnemu drukowi produkcyjnemu, produkcji opakowań, wielkiemu formatowi, drukowi dokumentów, drukowi na żądanie a także etykiet i zdjęć oraz reklamie pocztowej. Jednym z najważniejszych urządzeń firmy prezentowanych w Londynie będzie atramentowy system produkcyjny KM- 1 oraz systemy bizhub PRO i PRESS C1060 oraz C1070, a także bizhub PRESS 2250P. Na stoisku Konica Minolta będzie również można poznać rozwiązania z zakresu automatyzacji organizacji pracy, pre- i postpress.
W trakcie tegorocznej edycji Ipex odbędzie się World Print Summit. W jego ramach 25 marca Olaf Lorenz, General Manager, International Marketing, Konica Minolta Business Solutions Europe poprowadzi debatę "Czy w przyszłości druk będzie mógł współistnieć z komunikacją cyfrową?". Wśród panelistów znajdą się: Andy Barber, General Manager, imail, UK Mail, Andy Fry, Managing Director Nova Direct, i Charlotte Graham-Cumming z Ice Blue Sky. Natomiast podczas sesji organizowanych w ramach Cross Media Show i Masterclass będzie można wysłuchać case study i prezentacji dotyczących druku zmiennych danych i Web-to-Print.
Odwiedzający mogą zapisać się na Ipex TUTAJ.
Konferencja prasowa Konica Minolta podczas Ipex odbędzie się 24 marca w południe.
Na podstawie informacji firmy Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.