Zrzeszenie Konica Minolta – PROKOM będzie stanowiło platformę wymiany doświadczeń i dyskusji dotyczących najnowszych trendów w cyfrowym druku produkcyjnym.
W zarządzie Konica Minolta PROKOM zasiedli przedstawiciele Konica Minolta oraz Andy Barber, General Manager imail, UK Mail, Sara Grande, Vice-President Marketing, Orymu Graphic Arts, Hiszpania, Harald Büttner, Managing Director, Schnelldruck Fürth, Niemcy.
Założone z inicjatywy Konica Minolta zrzeszenie PROKOM ma realizować trzy główne cele:
Członkowie PROKOM zyskują dostęp do warsztatów, konferencji i specjalistycznych publikacji, mają również niepowtarzalna szansę na podjęcie dyskusji z przedstawicielami Konica Minolta na temat rozwiązań dedykowanych drukowi produkcyjnemu.
Andy Barber, General Manager imail, UK Mail, pierwszy przewodniczący PROKOM, powiedział: – Chciałbym podziękować Konica Minolta za inicjatywę. Wierzę, że PROKOM będzie doskonałym środowiskiem do współpracy, dzielenia się wiedzą. Zrzeszenie to również szansa na bezpośrednią dyskusję z Konica Minolta i zaprezentowania tzw. głosu rynku.
Ken Osuga, prezes Konica Minolta Business Solutions Europe, powiedział: – Uważamy, że PROKOM stanie się doskonałą platformą do rozwijania kontaktów z naszymi Klientami. Co więcej, może przyczynić się do integracji branży druku produkcyjnego. Ten rynek jest dla Konica Minolta bardzo ważny. Funkcjonujemy na nim z powodzeniem od 2004 roku. W ciągu ostatniej dekady udało się nam osiągną pozycję lidera w segmencie systemów dla nisko- i średnionakładowego druku na papier cięty.
Więcej informacji o inicjatywie na www.PROKOM.org.
Na podstawie informacji firmy Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.