Usłu­gi za­rządza­nia dru­kiem: Ca­non pod­pi­su­je glo­bal­ną umo­wę z fir­mą Volk­swa­genPoprzedni artykuł 

Ca­non Inc. po­in­for­mo­wał, że pod­pi­sał glo­bal­ną umo­wę z nie­miec­kim pro­du­cen­tem sa­mo­cho­dów, fir­mą Volk­swa­gen AG, w spra­wie do­star­cza­nia wie­lo­funk­cyj­nych sys­te­mów i roz­wi­ązań biu­ro­wych. Przez kil­ka na­stęp­nych lat Ca­non będzie glo­bal­nym part­ne­rem Volk­swa­gena. Za po­śred­nic­twem swo­ich wie­lo­funk­cyj­nych sys­te­mów i roz­wi­ązań biu­ro­wych Ca­non będzie świad­czyć usłu­gi za­rządza­nia dru­kiem w ba­zach ope­ra­cyj­nych Volk­swa­gena na ca­łym świe­cie.

W ra­mach umo­wy Ca­non do­star­czy wie­lo­funk­cyj­ne sys­te­my biu­ro­we i dru­kar­ki la­se­ro­we do mi­ędzy­na­ro­do­wych biur i za­kła­dów pro­duk­cyj­nych Volk­swa­ge­na oraz za­pew­ni zróżni­co­wa­ne  roz­wi­ąza­nia i usłu­gi. An­dre­as Wie­de­mann, szef dzia­łu usług za­rządza­nia dru­kiem w Volk­swa­gen AG od­no­sząc się do pod­pi­sa­ne­go part­ner­stwa po­wie­dział: „Je­ste­śmy bar­dzo za­do­wo­le­ni,  że Ca­non zaj­mie się do­sta­wą sprzętu i za­rządza­niem na­szy­mi glo­bal­ny­mi po­trze­ba­mi w za­kre­sie dru­ku”.

Do zdo­by­cia te­go wa­żne­go kon­trak­tu przez fir­mę Ca­non przy­czy­ni­ły się za­awan­so­wa­ne mo­żli­wo­ści tech­no­lo­gicz­ne oraz nie­za­wod­ny sprzęt, który po­zwa­la sto­so­wać te sa­me roz­wi­ąza­nia w do­wol­nym re­gio­nie świa­ta, a ta­kże opra­co­wa­nie no­wych apli­ka­cji, które spe­łnia­ją uni­ka­to­we po­trze­by klien­tów. Ko­lej­nym wa­żnym czyn­ni­kiem by­ły ini­cja­ty­wy fir­my na rzecz ochro­ny śro­do­wi­ska na­tu­ral­ne­go, w tym sta­ra­nia o opra­co­wa­nie pro­duk­tów, które ma­ją do­sko­na­łą cha­rak­te­ry­sty­kę śro­do­wi­sko­wą.

Ge­off Slau­gh­ter, dy­rek­tor gru­py usług glo­bal­nych w Ca­non Eu­ro­pe, po­wie­dział: „Je­ste­śmy bar­dzo dum­ni z part­ner­stwa z pre­sti­żo­wą i in­no­wa­cyj­ną gru­pą Volk­swa­gen. Dzi­ęki kom­plek­so­wej umo­wie, sku­pia­jącej się na usłu­gach i za­rządza­niu dru­kiem, ma­my na­dzie­ję za­cie­śnić wza­jem­ne re­la­cje po­przez za­pew­nie­nie mo­żli­wo­ści, spój­no­ści i kon­tro­li, które są nie­zbęd­ny­mi skład­ni­ka­mi uda­ne­go mi­ędzy­na­ro­do­we­go part­ner­stwa”.

W ostat­nich la­tach do­staw­cy ma­szyn bi­zne­so­wych mu­sie­li spe­łniać ro­snące wy­ma­ga­nia glo­bal­nych klien­tów kor­po­ra­cyj­nych w za­kre­sie sprzętu biu­ro­we­go, a ich zdol­no­ść do świad­cze­nia zu­ni­fi­ko­wa­nych usług i za­pew­nie­nia bez­pie­cze­ństwa in­for­ma­cji zgod­nie z mi­ędzy­na­ro­do­wy­mi nor­ma­mi, a ta­kże scen­tra­li­zo­wa­ny sys­tem za­opa­trze­nia, sta­ły się wa­żny­mi kry­te­ria­mi wy­bo­ru. Po­nad­to co­raz wi­ęk­szą wa­gę przy­wi­ązu­je się do dzia­łań na rzecz spo­łecz­no­ści oraz in­nych aspek­tów spo­łecz­nej od­po­wie­dzial­no­ści bi­zne­su; fir­my wy­bie­ra­ją do­staw­ców nie tyl­ko na pod­sta­wie pro­duk­tów, ale bio­rą pod uwa­gę rów­nież po­sta­wę kor­po­ra­cyj­ną oraz re­ali­zo­wa­ne ini­cja­ty­wy.

W 2004 r. Ca­non uru­cho­mił pro­jekt Glo­bal Ac­co­unt Ma­na­ge­ment, który za­czął funk­cjo­no­wać ja­ko wy­dzie­lo­ny dział fir­my. Je­go za­da­niem by­ło dba­nie o po­trze­by klien­tów pro­wa­dzących dzia­łal­no­ść w ska­li mi­ędzy­na­ro­do­wej. W stycz­niu te­go ro­ku Ca­non zmie­nił na­zwę dzia­łu na Ca­non Glo­bal Se­rvi­ces i sku­pił się na wzbo­ga­ce­niu ofer­ty usług, w tym na uru­cho­mie­niu de­dy­ko­wa­nej wi­try­ny (www.ca­no­n-eu­ro­pe.co­m/Fo­r_Wor­k/bu­si­nes­s-se­rvi­ce­s/Glo­ba­l-se­rvi­ce­s/in­dex.aspx). Do­stęp­na w 23 kra­jach świa­ta stro­na pre­zen­tu­je za­le­ty glo­bal­nych usług fir­my Ca­non i będzie uzu­pe­łnia­na o naj­now­sze in­for­ma­cje.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ca­non Eu­ro­pe

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści