Ca­non świ­ętu­je suk­ces na tar­gach FESPA Di­gi­tal 2014Poprzedni artykuł 

Ca­non Eu­ro­pe, świa­to­wy li­der w za­kre­sie roz­wi­ązań do prze­twa­rza­nia obra­zu, świ­ętu­je suk­ces, ja­kim dla fir­my za­ko­ńczy­ły się tar­gi FESPA Di­gi­tal 2014 w Mo­na­chium. Świa­to­wa pre­mie­ra no­wej se­rii Océ Ari­zo­na 6100 spo­tka­ła się z do­sko­na­łym przy­jęciem, cze­go efek­tem by­ła sprze­daż pi­ęciu no­wych plo­te­rów pła­skich.

Jak pod­kre­śla­ją przed­sta­wi­cie­le fir­my, no­wy plo­ter Océ Ari­zo­na 6170 XTS – który zaj­mo­wał cen­tral­ne miej­sce na sto­isku pod­czas tar­gów FESPA – sta­no­wi ko­lej­ny do­wód na to, że Ca­non do­kła­da wszel­kich sta­rań, aby od­po­wia­dać na spe­cy­ficz­ne po­trze­by swo­ich klien­tów oraz bra­nży. Świad­czą o tym umo­wy sprze­da­ży za­wie­ra­ne pod­czas im­pre­zy.

„Or­ga­ni­za­cja pre­mie­ry no­wej se­rii Océ Ari­zo­na 6100 na tar­gach FESPA Di­gi­tal oka­za­ła się traf­ną de­cy­zją, po­nie­waż w ten spo­sób mo­gli­śmy do­trzeć bez­po­śred­nio do od­po­wied­nio spro­fi­lo­wa­nej gru­py od­bior­ców. Do­staw­cy usług dru­ku ocze­ku­ją nie tyl­ko naj­wy­ższej ja­ko­ści wy­dru­ków, którą za­pew­nia tech­no­lo­gia Océ Ari­zo­na, ale ta­kże szyb­ko­ści po­zwa­la­jącej na za­rządza­nie wy­so­ko­na­kła­do­wy­mi zle­ce­nia­mi re­ali­zo­wa­ny­mi na no­śni­kach sztyw­ny­ch” – po­wie­dział Pier­re­-Oli­vier Este­ban, dy­rek­tor ds. mar­ke­tin­gu w Tech­ni­cal Do­cu­ment Sy­stems (TDS) i Di­splay Gra­phic Sy­stems (DGS) w Ca­non Eu­ro­pe. „Pod­czas tar­gów FESPA nasz no­wy pro­dukt spo­tkał się z en­tu­zja­stycz­ną od­po­wie­dzią od­wie­dza­jących wy­sta­wę, o czym świad­czą nie tyl­ko do­sko­na­łe wy­ni­ki sprze­da­ży, ale ta­kże po­zy­tyw­ne re­cen­zje, ja­ki otrzy­ma­li­śmy od klien­tów ze wszyst­kich kra­jów”.

Pod­czas tar­gów FESPA Di­gi­tal 2014 plo­ter Océ Ari­zo­na 6170 XTS zo­stał za­ku­pio­ny przez klien­tów ze Szwaj­ca­rii, Bel­gii, Nor­we­gii, Włoch oraz Ho­lan­dii.

„De­mon­stru­jąc sze­ro­ki za­kres za­sto­so­wań i za­awan­so­wa­ną tech­no­lo­gię, chcie­li­śmy po­ka­zać go­ściom tar­gów FESPA, w ja­ki spo­sób prze­kra­czać gra­ni­ce w dzie­dzi­nie dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go. Na­sze po­de­jście obej­mo­wa­ło pre­zen­ta­cję po­my­słów, po­ra­dy tech­nicz­ne oraz suc­cess sto­ries, które mia­ły po­móc od­wie­dza­jącym na­sze sto­isko w roz­wi­ja­niu pro­wa­dzo­nych przez nich fir­m” – do­dał Este­ban. „Ta­kie po­de­jście spo­tka­ło się z apro­ba­tą se­tek go­ści, z który­mi roz­ma­wia­li­śmy pod­czas tar­gów. By­ła to dla nas ta­kże oka­zja, że­by prze­dys­ku­to­wać z ni­mi, jak wi­dzą przy­szły roz­wój swo­ich przed­si­ębiorstw i ja­kiego wspar­cia po­trze­bu­ją, aby osi­ągnąć suk­ce­s”.

Po­nad­to w trak­cie tr­wa­jące­go czte­ry dni wy­da­rze­nia fir­mie Ca­non uda­ło się sfi­na­li­zo­wać trans­ak­cje sprze­da­ży na in­ne  urządze­nia wiel­ko­for­ma­to­we, włącza­jąc w to dru­kar­ki Océ Ari­zo­na i Océ Co­lo­rWa­ve oraz plo­te­ry tnące.

„To by­ła praw­dzi­wa przy­jem­no­ść po raz ko­lej­ny go­ścić na tar­gach FESPA, tym bar­dziej że nasz klient Mar­mo­ny® Gm­bH otrzy­mał II na­gro­dę w ka­te­go­rii „In­te­rior De­co­ra­tion of the Ye­ar” pod­czas ce­re­mo­nii FESPA 2014 Awards.”

„Cze­ka­my ta­kże na dal­sze po­stępy w roz­mo­wach z fir­ma­mi, które po­zna­li­śmy pod­czas tar­gów” – po­wie­dział Este­ban.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ca­non Eu­ro­pe

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści