Ostatni dzień zmagań na Mistrzostwach Polski w kolarstwie szosowym Sobótka – Zawonia 2014 przyniósł Teamowi ActiveJet aż dwa medale. W wyścigu elity mężczyzn srebro zdobył Paweł Franczak z czasem 05:06:26, tuż za nim na trzeciej pozycji uplasował się Michał Podlaski z czasem dłuższym jedynie o 8 sekund. ACTION S.A. z marką ActiveJet przygotowała dla kibiców liczne atrakcje, które cieszyły się ogromną popularnością.
29 czerwca br. zakończyły się Mistrzostwa Polski w kolarstwie szosowym Sobótka – Zawonia 2014. ActiveJet Team dowiódł, że ciężka praca i sportowa pasja pozwalają osiągać najlepsze wyniki. W sobotę w wyścigu młodzieżowców Tomasz Mickiewicz wywalczył brązowy medal i tym samym dał potwierdzenie swojej dobrej formy. Kolejny dzień i najważniejszy wyścig Mistrzostw przyniósł aż dwa medale – srebrny i brązowy, dla Pawła Franczaka i Michała Podlaskiego, przy czym Franczak miał jedynie sekundę straty do złota. Zwycięzcom z ActiveJet Team medale wręczył Prezes Action S.A., Piotr Bieliński.
- Jestem bardzo zadowolony z wyniku zawodników z ActiveJet Team, bo pojechali naprawdę rewelacyjnie. Za ich sukcesem stoją ciężkie treningi, ale procentują również inwestycje finansowe w zaplecze Teamu. Naszym celem był medal, cel został osiągnięty potrójnie. Jesteśmy bardzo podekscytowani, bo ten wynik zaostrzył apetyt na dalsze sukcesy, a dzięki temu promocja marki ActiveJet jest ogromna. – komentuje Piotr Bieliński, Prezes Action S.A.
Ostatniego dnia Mistrzostw nie mogło zabraknąć dodatkowych rozrywek dla kibiców, które przygotowała spółka ACTION z marką ActiveJet, oficjalnym partnerem Mistrzostw oraz sponsorem tytularnym zawodowej grupy kolarskiej ActiveJet Team. Atrakcje zarówno dla małych, jak i dużych kibiców kolarstwa oraz fanów ActiveJet Team przyciągnęły mnóstwo zainteresowanych. Gadżety niezbędne do kibicowania cieszyły się ogromną popularnością i pozwalały jeszcze intensywniej przeżywać sportowe emocje na trasie wyścigów, natomiast możliwość zrobienia pamiątkowego zdjęcia oraz natychmiastowego wydruku przy użyciu najlepszych produktów ActiveJet pozwoliła uwiecznić wiele ważnych momentów.
- To co działo się na trasie wyścigów budziło ogromne emocje. ActiveJet był widoczny nie tylko na trasie, ale i wokoło niej. Setki kibiców dopingowało kolarzy naszymi gadżetami. Rozdaliśmy ich ponad 3 tysiące. Dużą popularnością cieszyła się możliwość tworzenia personalizowanych okładek magazynu Stuff (partner akcji). Wykonywaliśmy zdjęcie, które następnie umieszczaliśmy na okładce. Ogromnie cieszy nas, że nasze stoisko - a raczej strefa kibica - ActiveJet była zdecydowanie najchętniej odwiedzanym miejscem. – powiedziała Ewelina Woldan-Nowak, kierownik ds. marketingu marki ActiveJet.
Na podstawie informacji Grupy ACTION S.A.