Ri­coh Glo­bal Eco Ac­tion Month – mie­si­ąc dla śro­do­wi­skaPoprzedni artykuł 

Czer­wiec jest mie­si­ącem, w którym Ri­coh pro­wa­dzi in­ten­syw­ne dzia­ła­nia na rzecz śro­do­wi­ska, pod szyl­dem “Ri­coh Glo­bal Eco Ac­tion Mon­th”. Ak­cja ma na ce­lu zwi­ęk­sze­nie świa­do­mo­ści eko­lo­gicz­nej i ak­tyw­ne za­an­ga­żo­wa­nie w dzia­ła­nia ma­jące na ce­lu ochro­nę śro­do­wi­ska.

W ra­mach „Ri­coh Glo­bal Eco Ac­tio­n”, w no­cy 5 czerw­ca, kie­dy to ob­cho­dzo­ny jest Świa­to­wy Dzień Śro­do­wi­ska (Uni­ted Na­tions World Envi­ron­ment Day), jak co ro­ku Ri­coh wy­łącza wszyst­kie swo­je neo­ny z wy­jąt­kiem eco­-bil­l­bo­ar­dów, gdyż w 100% są one za­si­la­ne ener­gią od­na­wial­ną.

Bar­ba­ra Bo­rycz­ka, Ma­na­ger, De­par­ta­ment CSR, Ri­coh Pol­ska mówi: “W Ri­coh od za­wsze mie­li­śmy na uwa­dze wpływ, ja­ki wy­wie­ra na­sza dzia­łal­no­ść na oto­cze­nie i de­mon­stro­wa­li­śmy zrów­no­wa­żo­ne po­de­jście oraz od­po­wie­dzial­no­ść spo­łecz­ną w ka­żdym aspek­cie na­szej dzia­łal­no­ści. De­dy­ku­jąc ca­ły czer­wiec dzia­ła­niom pro­eko­lo­gicz­nym mo­że­my zwi­ęk­szyć świa­do­mo­ść i przy­czy­nić się do praw­dzi­wej, po­zy­tyw­nej zmia­ny.”

Ini­cja­ty­wa „Ri­coh Glo­bal Eco Ac­tio­n” roz­po­częła się w 2006 ro­ku, ja­ko wy­da­rze­nie ma­jące na ce­lu zwi­ęk­sze­nie świa­do­mo­ści eko­lo­gicz­nej wśród pra­cow­ni­ków Ri­coh z ca­łe­go świa­ta i pro­mo­wa­nie dzia­łań przy­ja­znych dla śro­do­wi­ska. Pra­cow­ni­cy są za­chęca­ni do oszczędza­nia ener­gii w do­mu i w pra­cy, ini­cjo­wa­nia i bra­nia udzia­łu w wy­da­rze­niach ma­jących na ce­lu pro­pa­go­wa­nie eko­lo­gicz­ne­go my­śle­nia oraz do po­dej­mo­wa­nia wszel­kich in­nych dzia­łań, które odzwier­cie­dlą ich tro­skę o śro­do­wi­sko. Te dzia­ła­nia będą pro­mo­wa­ne po­przez m.in. po­przez in­for­ma­cje na Fa­ce­bo­oku czy w In­tra­ne­cie Ri­coh.

Te­ma­tem prze­wod­nim te­go­rocz­nej, dzie­wi­ątej już ak­cji, jest “Sha­ring the ‘e­co min­d’ to­ge­the­r”. Ozna­cza to, że na­le­ży wy­ko­rzy­sty­wać wszyst­kie mo­żli­wo­ści do za­chęca­nia do uczest­nic­twa w dzia­ła­niach pro­eko­lo­gicz­nych i dzie­le­nia się in­for­ma­cja­mi na ten te­mat po­przez różne środ­ki ko­mu­ni­ka­cji, a ta­kże, że na­le­ży po­łączyć si­ły i wraz z pra­cow­ni­ka­mi Ri­coh, ich ro­dzi­na­mi, przy­ja­ci­ółmi, oto­cze­niem i klien­ta­mi zwi­ęk­szać za­si­ęg ak­cji i spra­wić, że­by by­ło to dzia­ła­nie na jesz­cze wi­ęk­szą niż do tej po­ry ska­lę.

Oprócz wy­łącze­nia wszyst­kich neo­nów, Ri­coh będzie po­dej­mo­wa­ło wie­le in­nych ini­cja­tyw na rzecz śro­do­wi­ska. W ra­mach Ri­coh Glo­bal Eco Ac­tion Month, gru­pa Ri­coh Gro­up przy­go­to­wa­ła dla ka­żde­go z pra­cow­ni­ków “e­ko de­kla­ra­cję”, która uka­zu­je za­an­ga­żo­wa­nie w ak­tyw­ne wspie­ra­nie dzia­łań pro­eko­lo­gicz­nych za­rów­no w biu­rze, w do­mu, jak i w swo­jej spo­łecz­no­ści lo­kal­nej. Ri­coh będzie rów­nież za­chęcać swo­ich klien­tów do wy­ko­rzy­sty­wa­nia try­bu Eco Mo­de znaj­du­jące­go się w urządze­niach Ri­coh.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ri­coh Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści