Firma Mnumi - producent oprogramowania do zarządzania drukarnią – będzie obecna ze swoim stoiskiem (nr A 18) na Festiwalu Marketingu, Druku i Opakowań. Ta impreza - będąca połączeniem ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji - odbywać się będzie w Warszawie w Centrum Expo XXI w dniach 10-11 września br. Firma Mnumi zaprezentuje podczas niej swój sztandarowy produkt – system do zarządzania drukarnią. Jej pracownicy (w tym nowi handlowcy) będą do dyspozycji gości – podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, udzielą odpowiedzi na pytania dotyczące innowacji i rozwoju przedsiębiorstw w kontekście nowych technologii, w tym systemów WebtoPrint i korzyści, jakie można osiągać dzięki ich wdrożeniom.
Warto podkreślić, że system Mnumi będzie można zobaczyć na stoisku firmy podczas pracy „na żywo”. Będzie tu można prześledzić obieg zlecenia, a tym samym zmianę statusów, która towarzyszy poszczególnym etapom realizacji danej pracy w drukarni. Prezentacja umożliwi również zapoznanie się z funkcjami systemu, których zastosowanie – jak zapewnia Mnumi - może przełożyć się na sukces każdego przedsiębiorstwa. „Dzięki otrzymanej niedawno dotacji unijnej – mówi Piotr Pakier, współwłaściciel firmy Mnumi - możemy realizować nasze plany związane z ekspansją na rynki zagraniczne, co też obecnie czynimy. Stąd nasz udział we wrześniowych targach w Chicago, gdzie również będziemy obecni z własnym stoiskiem. Jednakże imprezy krajowe – takie jak Festiwal Marketingu, Druku i Opakowań, skierowane przede wszystkim do przedstawicieli agencji reklamowych, drukarń oraz pracowników działów marketingu – to również ciekawa okazja do prezentacji naszych produktów i spotkania z klientami. Łączy ona bowiem różnorakie formuły – z jednej strony to prezentacja targowa maszyn, urządzeń czy innowacyjnych rozwiązań (a do takich należy system zarządzania drukarnią firmy Mnumi), z drugiej – to propozycja szkoleń i konferencji, podczas których można przekazać wiele ciekawych informacji. Ponieważ posiadamy w naszej ofercie szereg rozwiązań dla grup odbiorców, którym dedykowana jest ta impreza, nie mogło nas na niej zabraknąć. Dlatego serdecznie zapraszamy do odwiedzenie naszego stoiska i spotkania z nami” – mówi Piotr Pakier.
Wśród prezentowanych produktów będzie m.in. system Mnumi do zarządzania przedsiębiorstwem. Obejmuje on zarządzanie obiegiem prac – od przyjęcia zamówienia (zarówno drogą tradycyjną, jak również przez Internet), jego obsługę przez Biuro Obsługi Klienta, poprzez realizację zlecenia (w drukarni, introligatorni), aż po pakowanie i wysyłkę. Pozwala również sprawnie zarządzać płatnościami, a co najważniejsze - poprzez liczne i nieustannie rozbudowywane przez specjalistów Mnumi funkcje, dostosowane do potrzeb klienta – umożliwia skuteczne zarządzanie całym przedsiębiorstwem. Firma odnotowała w naszym kraju już ponad 30 wdrożeń tego rozwiązania oraz rosnące zainteresowanie tym produktem ze strony klientów zagranicznych.
System Mnumi umożliwia firmom nie tylko zwiększenie sprzedaży poprzez możliwość zaoferowania swoich usług i produktów przez Internet, ale również poprzez zwiększenie efektywności działań marketingowych. System jest też przyjazny klientom drukarni – umożliwia im przygotowywanie własnych, dowolnych projektów i ich archiwizację, jak również korzystanie z edytorów kalendarzy i fotoalbumów. Kolejną ciekawą jego funkcją jest możliwość sprawdzania na bieżąco statusu zamówień. Powiadamia on też o rozpoczęciu i zakończeniu produkcji. „To tylko niektóre możliwości naszego systemu – warto więc zapoznać się z tym rozwiązaniem bliżej podczas Festiwalu Marketingu, Druku i Opakowań. Wymierne korzyści, jaki może osiągnąć drukarnia, która zdecyduje się na jego wdrożenie są naprawdę duże. Redukcja czasu poświęconego na kontakty z klientem czy kalkulacje zleceń, możliwość bardzo szybkiego wznawiania zleceń, usprawnienie ich pakowania i wysyłki – wszystkie przekładają się na niemałe pieniądze w skali miesiąca. Kolejna rzecz to eliminacja błędów, jaka jest możliwa dzięki systemowi, co może przynieść firmie nawet kilka tysięcy złotych oszczędności miesięcznie. Jeśli do tego dodać możliwość sprawnego zarządzania firmą – a nasz system prezentuje wszelkie niezbędne do tego dane: wielkość sprzedaży (w tym poszczególnych produktów), rentowność sprzedaży z podziałem na produkty, raporty (w tym dotyczące efektywności pracowników drukarni) i szereg innych - z pewnością warto choćby rozważyć jego wdrożenie. Zapraszamy więc do spotkania z nami podczas Festiwalu Marketingu, Druku i Opakowań” – podsumowuje Piotr Pakier.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com