Fir­ma Mnu­mi na Fe­sti­wa­lu Mar­ke­tin­gu, Dru­ku i Opa­ko­wań – pre­zen­ta­cja sys­te­mu do za­rządza­nia dru­kar­niąPoprzedni artykuł 

Fir­ma Mnu­mi – pro­du­cent opro­gra­mo­wa­nia do za­rządza­nia dru­kar­nią – będzie obec­na ze swo­im sto­iskiem (nr A 18) na Fe­sti­wa­lu Mar­ke­tin­gu, Dru­ku i Opa­ko­wań. Ta im­pre­za – będąca po­łącze­niem eks­po­zy­cji tar­go­wej, szko­leń, po­ka­zów i kon­fe­ren­cji – od­by­wać się będzie w War­sza­wie w Cen­trum Expo XXI w dniach 10–11 wrze­śnia br. Fir­ma Mnu­mi za­pre­zen­tu­je pod­czas niej swój sztan­da­ro­wy pro­dukt – sys­tem do za­rządza­nia dru­kar­nią. Jej pra­cow­ni­cy (w tym no­wi han­dlow­cy) będą do dys­po­zy­cji go­ści – po­dzie­lą się swo­ją wie­dzą i do­świad­cze­niem, udzie­lą od­po­wie­dzi na py­ta­nia do­ty­czące in­no­wa­cji i roz­wo­ju przed­si­ębiorstw w kon­te­kście no­wych tech­no­lo­gii, w tym sys­temów Web­to­Print i ko­rzy­ści, ja­kie mo­żna osi­ągać dzi­ęki ich wdro­że­niom.

War­to pod­kre­ślić, że sys­tem Mnu­mi będzie mo­żna zo­ba­czyć  na sto­isku fir­my pod­czas pra­cy „na ży­wo”.  Będzie tu mo­żna prze­śle­dzić obieg zle­ce­nia, a tym sa­mym zmia­nę sta­tu­sów, która to­wa­rzy­szy po­szcze­gól­nym eta­pom re­ali­za­cji da­nej pra­cy w dru­kar­ni. Pre­zen­ta­cja umo­żli­wi rów­nież za­po­zna­nie się z funk­cja­mi sys­temu, których za­sto­so­wa­nie – jak za­pew­nia Mnu­mi – mo­że prze­ło­żyć się na suk­ces ka­żde­go przed­si­ębior­stwa. „Dzi­ęki otrzy­ma­nej nie­daw­no do­ta­cji unij­nej – mówi Piotr Pa­kier, współwła­ści­ciel fir­my Mnu­mi – mo­żemy re­ali­zo­wać na­sze pla­ny zwi­ąza­ne z eks­pan­sją na ryn­ki za­gra­nicz­ne, co też obec­nie czy­ni­my. Stąd nasz udział we wrze­śnio­wych tar­gach w Chi­ca­go, gdzie rów­nież będzie­my obec­ni z wła­snym sto­iskiem. Jed­na­kże im­pre­zy kra­jo­we – ta­kie jak Fe­sti­wal Mar­ke­tin­gu, Dru­ku i Opa­ko­wań, skie­ro­wa­ne przede wszyst­kim do przed­sta­wi­cie­li agen­cji re­kla­mo­wych, dru­ka­rń oraz pra­cow­ni­ków dzia­łów mar­ke­tin­gu – to rów­nież cie­ka­wa oka­zja do pre­zen­ta­cji na­szych pro­duk­tów i spo­tka­nia z klien­ta­mi. Łączy ona bo­wiem różno­ra­kie for­mu­ły – z jed­nej stro­ny to pre­zen­ta­cja tar­go­wa ma­szyn, urządzeń czy in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ązań (a do ta­kich na­le­ży sys­tem za­rządza­nia dru­kar­nią fir­my Mnu­mi), z dru­giej – to pro­po­zy­cja szko­leń i kon­fe­ren­cji, pod­czas których mo­żna prze­ka­zać wie­le cie­ka­wych in­for­ma­cji. Po­nie­waż po­sia­da­my w na­szej ofer­cie sze­reg roz­wi­ązań dla grup od­bior­ców, którym de­dy­ko­wa­na jest ta im­pre­za, nie mo­gło nas na niej za­brak­nąć. Dla­te­go ser­decz­nie za­pra­sza­my do od­wie­dze­nie na­szego sto­iska i spo­tka­nia z na­mi” – mówi Piotr Pa­kier.

Wśród pre­zen­to­wa­nych pro­duk­tów będzie m.in. sys­tem Mnu­mi do za­rządza­nia przed­si­ębior­stwem. Obej­mu­je on za­rządza­nie obie­giem prac – od przy­jęcia za­mówie­nia (za­rów­no dro­gą tra­dy­cyj­ną, jak rów­nież przez In­ter­net), je­go ob­słu­gę przez Biu­ro Ob­słu­gi Klien­ta, po­przez re­ali­za­cję zle­ce­nia (w dru­kar­ni, in­tro­li­ga­tor­ni), aż po pa­ko­wa­nie i wy­sy­łkę. Po­zwa­la rów­nież spraw­nie za­rządzać płat­no­ścia­mi, a co naj­wa­żniej­sze – po­przez licz­ne i nie­ustan­nie roz­bu­do­wy­wa­ne przez spe­cja­li­stów Mnu­mi funk­cje, do­sto­so­wa­ne do po­trzeb klien­ta – umo­żli­wia sku­tecz­ne za­rządza­nie ca­łym przed­si­ębior­stwem. Fir­ma od­no­to­wa­ła w na­szym kra­ju już po­nad 30 wdro­żeń te­go roz­wi­ąza­nia oraz ro­snące za­in­te­re­so­wa­nie tym pro­duk­tem ze stro­ny klien­tów za­gra­nicz­nych.

In­for­mu­jąc o swo­im udzia­le w Fe­sti­wa­lu Mar­ke­tin­gu, Dru­ku i Opa­ko­wań Mnu­mi po­in­for­mo­wa­ła rów­nież o ko­lej­nych suk­ce­sach, ja­kie sta­ły się jej udzia­łem w ostat­nim cza­sie. Prze­de wszyst­kim po­wi­ęk­sza się jej ze­spół. Do jej gro­na do­łącza­ją ko­lej­ni no­wi pra­cow­ni­cy – tym ra­zem han­dlow­cy. Fir­ma pod­pi­sa­ła rów­nież ko­lej­ne umo­wy na wdro­że­nia sys­te­mu Mnu­mi. Na uwa­gę za­słu­gu­je jed­no z nich. „To będzie bar­dzo du­że i cie­ka­we wdro­że­nie. Nasz klient two­rzy bo­wiem plat­for­mę dla kil­ku do­staw­ców, a jej ser­cem ma być sys­tem Mnu­mi. To z pew­no­ścią będzie dla nas bar­dzo cie­ka­wy i in­no­wa­cyj­ny pro­jekt. Po­zo­sta­łe dwa kon­trak­ty, ja­kie pod­pi­sa­li­śmy w ostat­nim cza­sie rów­nież bar­dzo nas cie­szą i są do­wo­dem co­raz wi­ęk­sze­go za­ufa­nia, ja­kim ob­da­ro­wu­ją nas klien­ci. Ma­my na­dzie­ję, że pod­czas Fe­sti­wa­lu Mar­ke­tin­gu, Dru­ku i Opa­ko­wań ko­lej­ne dru­kar­nie zde­cy­du­ją się na wdro­że­nie ofe­ro­wa­nych przez nas roz­wi­ązań, w tym sys­te­mu Mnu­mi”  – mówi Piotr Pa­kier.

Sy­stem Mnu­mi umo­żli­wia fir­mom nie tyl­ko zwi­ęk­sze­nie sprze­da­ży po­przez mo­żli­wo­ść za­ofe­ro­wa­nia swo­ich usług i pro­duk­tów przez In­ter­net, ale rów­nież po­przez zwi­ęk­sze­nie efek­tyw­no­ści dzia­łań mar­ke­tin­go­wych. Sy­stem jest też przy­ja­zny klien­tom dru­kar­ni – umo­żli­wia im przy­go­to­wy­wa­nie wła­snych, do­wol­nych pro­jek­tów i ich ar­chi­wi­za­cję, jak rów­nież ko­rzy­sta­nie z edy­to­rów ka­len­da­rzy i fo­to­al­bu­mów. Ko­lej­ną cie­ka­wą je­go funk­cją jest mo­żli­wo­ść spraw­dza­nia na bie­żąco sta­tu­su za­mówień. Po­wia­da­mia on też o roz­po­częciu i za­ko­ńcze­niu pro­duk­cji. „To tyl­ko nie­które mo­żli­wo­ści na­sze­go sys­te­mu – war­to wi­ęc za­po­znać się z tym roz­wi­ąza­niem bli­żej pod­czas Fe­sti­wa­lu Mar­ke­tin­gu, Dru­ku i Opa­ko­wań. Wy­mier­ne ko­rzy­ści, ja­ki mo­że osi­ągnąć dru­kar­nia, która zde­cy­du­je się na je­go wdro­że­nie są na­praw­dę du­że. Re­duk­cja cza­su poświ­ęconego na kon­tak­ty z klien­tem czy kal­ku­la­cje zle­ceń, mo­żli­wo­ść bar­dzo szyb­kie­go wzna­wia­nia zle­ceń, uspraw­nie­nie ich pa­ko­wa­nia i wy­sy­łki – wszyst­kie prze­kła­da­ją się na nie­ma­łe pie­ni­ądze w ska­li mie­si­ąca. Ko­lej­na rzecz to eli­mi­na­cja błędów, ja­ka jest mo­żli­wa dzi­ęki sys­te­mo­wi, co mo­że przy­nie­ść fir­mie na­wet kil­ka ty­si­ęcy zło­tych oszczęd­no­ści mie­si­ęcz­nie. Je­śli do te­go do­dać mo­żli­wo­ść spraw­ne­go za­rządza­nia fir­mą – a nasz sys­tem pre­zen­tu­je wszel­kie nie­zbęd­ne do te­go da­ne: wiel­ko­ść sprze­da­ży (w tym po­szcze­gól­nych pro­duk­tów), ren­tow­no­ść sprze­da­ży z po­dzia­łem na pro­duk­ty, ra­por­ty (w tym do­ty­czące efek­tyw­no­ści pra­cow­ni­ków dru­kar­ni) i sze­reg in­nych – z pew­no­ścią war­to cho­ćby roz­wa­żyć je­go wdro­że­nie. Za­pra­sza­my wi­ęc do spo­tka­nia z na­mi pod­czas Fe­sti­wa­lu Mar­ke­tin­gu, Dru­ku i Opa­ko­wa­ń” – pod­su­mo­wu­je Piotr Pa­kier.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści