Ru­sza ak­cja wi­ze­run­ko­wa Ri­coh Pol­skaPoprzedni artykuł 

Ri­coh Pol­ska, jed­na z dzie­si­ęciu naj­wi­ęk­szych kor­po­ra­cji zwi­ąza­nych z bra­nżą IT roz­po­czy­na kam­pa­nię wi­ze­run­ko­wą Am­ba­sa­dor Mar­ki Ri­coh.  Dzia­ła­nia skie­ro­wa­ne do użyt­kow­ni­ków pro­duk­tów Ri­coh za­pla­no­wa­no w me­diach spo­łecz­no­ścio­wych.  

Mar­ka Ri­coh jest obec­na na świa­to­wych ryn­kach od po­nad 70 lat. W tym cza­sie w la­bo­ra­to­riach Ri­coh za­pro­jek­to­wa­no sze­reg  roz­wi­ązań, które  mia­ły zna­czący wpływ na tech­no­lo­gie zwi­ąza­ne z fo­to­gra­fo­wa­niem, czy pra­cą biu­ro­wą. Ri­coh ja­ko pierw­sza fir­ma roz­po­częła ma­so­wą pro­duk­cję lu­strza­nek dwu­obiek­ty­wo­wych i wpro­wa­dzi­ła do sprze­da­ży cy­fro­wą ko­piar­kę. Je­ste­śmy do­sko­na­le zna­ni na ryn­ku roz­wi­ązań bi­zne­so­wych, za­le­ży nam na wzmoc­nie­niu roz­po­zna­wal­no­ści mar­ki Ri­coh wśród klien­tów in­dy­wi­du­al­ny­ch” – po­wie­dział Pa­weł Bar­ski, Dy­rek­tor Mar­ke­tin­gu w Ri­coh Pol­ska.

Kam­pa­nia po­ka­że wkład  Ri­coh w roz­wój in­no­wa­cji  tech­no­lo­gicz­nych oraz za­an­ga­żo­wa­nie fir­my w ta­kich dzie­dzi­nach jak sport czy kul­tu­ra. Zgod­nie z za­ło­że­nia­mi ak­cja będzie roz­wi­ja­na i współtwo­rzo­na przez od­bior­ców, którzy mo­gą przy­jąć ro­lę am­ba­sa­do­rów ak­cji w me­diach spo­łecz­no­ścio­wych i in­ter­ne­cie.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ri­coh Pol­ska

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści