Rusza akcja wizerunkowa Ricoh PolskaPoprzedni artykuł 

Ricoh Polska, jedna z dziesięciu największych korporacji związanych z branżą IT rozpoczyna kampanię wizerunkową Ambasador Marki Ricoh.  Działania skierowane do użytkowników produktów Ricoh zaplanowano w mediach społecznościowych.  

Marka Ricoh jest obecna na światowych rynkach od ponad 70 lat. W tym czasie w laboratoriach Ricoh zaprojektowano szereg  rozwiązań, które  miały znaczący wpływ na technologie związane z fotografowaniem, czy pracą biurową. Ricoh jako pierwsza firma rozpoczęła masową produkcję lustrzanek dwuobiektywowych i wprowadziła do sprzedaży cyfrową kopiarkę. Jesteśmy doskonale znani na rynku rozwiązań biznesowych, zależy nam na wzmocnieniu rozpoznawalności marki Ricoh wśród klientów indywidualnych” – powiedział Paweł Barski, Dyrektor Marketingu w Ricoh Polska.

Kampania pokaże wkład  Ricoh w rozwój innowacji  technologicznych oraz zaangażowanie firmy w takich dziedzinach jak sport czy kultura. Zgodnie z założeniami akcja będzie rozwijana i współtworzona przez odbiorców, którzy mogą przyjąć rolę ambasadorów akcji w mediach społecznościowych i internecie.

Na podstawie informacji firmy Ricoh Polska

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności