Ricoh Polska, jedna z dziesięciu największych korporacji związanych z branżą IT rozpoczyna kampanię wizerunkową Ambasador Marki Ricoh. Działania skierowane do użytkowników produktów Ricoh zaplanowano w mediach społecznościowych.
„Marka Ricoh jest obecna na światowych rynkach od ponad 70 lat. W tym czasie w laboratoriach Ricoh zaprojektowano szereg rozwiązań, które miały znaczący wpływ na technologie związane z fotografowaniem, czy pracą biurową. Ricoh jako pierwsza firma rozpoczęła masową produkcję lustrzanek dwuobiektywowych i wprowadziła do sprzedaży cyfrową kopiarkę. Jesteśmy doskonale znani na rynku rozwiązań biznesowych, zależy nam na wzmocnieniu rozpoznawalności marki Ricoh wśród klientów indywidualnych” – powiedział Paweł Barski, Dyrektor Marketingu w Ricoh Polska.
Kampania pokaże wkład Ricoh w rozwój innowacji technologicznych oraz zaangażowanie firmy w takich dziedzinach jak sport czy kultura. Zgodnie z założeniami akcja będzie rozwijana i współtworzona przez odbiorców, którzy mogą przyjąć rolę ambasadorów akcji w mediach społecznościowych i internecie.
Na podstawie informacji firmy Ricoh Polska