Ri­coh na Wo­od­stoc­ku: Zro­bi­li­śmy po­nad 1600 pa­mi­ąt­ko­wych zdjęć!Poprzedni artykuł 

W dniach 31 lip­ca – 2 sierp­nia 2014 r., w Ko­strzy­nie nad Odrą, od­był się 20., ju­bi­le­uszo­wy, Przy­sta­nek Wo­od­stock. Ri­coh Pol­ska, która wspie­ra Fun­da­cję WOŚP za­rów­no w co­dzien­nej pra­cy, jak i pod­czas naj­wa­żniej­szych i naj­wi­ęk­szych wy­da­rzeń zwi­ąza­nych z jej dzia­łal­no­ścią, by­ła part­ne­rem te­go wy­da­rze­nia.

W tym ro­ku, spe­cjal­nie dla wszyst­kich Wo­od­stoc­ko­wi­czów, Ri­coh przy­go­to­wał pro­jekt „Ca­sting na twarz Wo­od­stoc­k”, który cie­szył się bar­dzo du­żym za­in­te­re­so­wa­niem. Co­dzien­nie, od 30 lip­ca (śro­da) do 2 sierp­nia (so­bo­ta), w na­mio­cie Ri­coh znaj­du­jącym się tuż przy Du­żej Sce­nie, w go­dzi­nach 10.00–20.00, mo­żna by­ło zro­bić so­bie pa­mi­ąt­ko­we, wo­od­stoc­ko­we zdjęcie, wy­ko­na­ne przez pro­fe­sjo­nal­ne­go fo­to­gra­fa. Zdjęcia, na­tych­miast po zro­bie­niu, by­ły dru­ko­wa­ne na urządze­niu Ri­coh. Spo­śród wy­ko­na­nych zdjęć, co­dzien­nie wy­bie­ra­ne by­ło jed­no, które szcze­gól­nie spodo­ba­ło się or­ga­ni­za­to­rom. Wśród wy­gra­nych zna­la­zło się rów­nież ta­kie, na którym mo­żna by­ło zo­ba­czyć praw­dzi­we oświad­czy­ny! Ka­żdy ze zwy­ci­ęz­ców otrzy­mał wy­jąt­ko­wą na­gro­dę – wszyst­ko­od­por­ny apa­rat Ri­coh WG-20. Uda­ło nam się zro­bić po­nad 1600 zdjęć, a na­miot Ri­coh od­wie­dzi­ło po­nad 3000 osób! Co­dzien­nie przed na­mio­tem usta­wia­ły się dłu­gie ko­lej­ki.

Po­za tym wy­jąt­ko­wym pro­jek­tem, już stan­dar­do­wo, w ra­mach współpra­cy Ri­coh prze­ka­za­ło Fun­da­cji WOŚP do­dat­ko­we urządze­nia wie­lo­funk­cyj­ne i dru­kar­ki do ob­słu­gi Fe­sti­wa­lu. W tym ro­ku Ri­coh Pol­ska za­pew­ni­ła pro­fe­sjo­nal­ną ob­słu­gę cen­trum pra­so­we­go – urządze­nia Ri­coh słu­ży­ły do akre­dy­ta­cji po­nad 300 dzien­ni­ka­rzy, którzy po­ja­wi­li się na Przy­stan­ku. Po­nad­to, Ri­coh udo­stęp­nił or­ga­ni­za­to­rom je­den ze swo­ich naj­now­szych pro­duk­tów – ta­bli­cę in­te­rak­tyw­ną D5500, która wspo­ma­ga­ła ko­mu­ni­ka­cję w cen­trum pra­so­wym.

„Jak wy­ni­ka z sza­cun­ków or­ga­ni­za­to­ra, te­go­rocz­ny Przy­sta­nek Wo­od­stock od­wie­dzi­ło aż 750 000 osób – to ko­lej­ny re­kord, z ro­ku na rok fa­nów fe­sti­wa­lu przy­by­wa. W na­stęp­nym ro­ku Ri­coh na pew­no wróci na Wo­od­stock i za­sko­czy wszyst­kich przy­by­łych no­wy­mi, jesz­cze cie­kaw­szy­mi po­my­sła­mi!” - po­wie­dział Pa­weł Bar­ski, Mar­ke­ting Di­rec­tor w Ri­coh Pol­ska.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ri­coh Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści