Dru­ga kon­fe­ren­cja Key­2Print „Bi­znes: e-com­mer­ce i mar­ke­ting in­ter­ne­to­wy Two­jej dru­kar­ni” ze spe­cjal­nym udzia­łem Ra­fa­ła Brzo­skiPoprzedni artykuł 

Key­2Print za­pra­sza na dru­gą już edy­cję kon­fe­ren­cji – Bi­znes : e-com­mer­ce i mar­ke­ting in­ter­ne­to­wy Two­jej dru­kar­ni – 23 pa­ździer­ni­ka do War­sza­wy. Pod­czas spo­tka­nia od­po­wie­my na py­ta­nia – jak przy­go­to­wać się do roz­po­częcia sprze­daż w In­ter­ne­cie? Na czym po­le­ga e-com­mer­ce i czym jest mar­ke­ting on-li­ne? Czy za po­mo­cą so­cial me­dia mo­żna zy­skać no­wych klien­tów i w ja­ki spo­sób pla­no­wać kam­pa­nię mar­ke­tingową, aby zwi­ęk­szyć za­in­te­re­so­wa­nie swo­imi pro­duk­ta­mi?

Bez klien­tów nie da się pro­wa­dzić bi­zne­su, a bez od­po­wied­nich na­rzędzi pro­mo­cji nie spo­sób klien­tów zdo­być. Pod­czas bez­płat­nej kon­fe­ren­cji or­ga­ni­zo­wa­nej przez Key­2Print uczest­ni­cy będą mo­gli do­wie­dzieć się, jak po­pra­wić swo­je wy­ni­ki w sprze­da­ży w In­ter­ne­cie, jak sku­tecz­nie re­kla­mo­wać swo­je pro­duk­ty i usłu­gi w cy­ber­prze­strze­ni oraz w sprze­da­ży tra­dy­cyj­nej. Głos za­bio­rą eks­per­ci zwi­ąza­ni z ta­ki­mi mar­ka­mi jak Go­ogle, Per­for­mics, Fa­ce­Ad, SALESma­na­go, InPostCy­be­rLaw.pl.

Re­kla­mo­wa­nie za po­mo­cą por­ta­li spo­łecz­no­ścio­wych czy In­ter­ne­tu sta­no­wi dla wie­lu przed­si­ębiorstw pew­ne pro­ble­my. E-com­mer­ce wy­da­je się być czy­mś trud­nym i nie­uch­wyt­nym, a han­del co­raz bar­dziej prze­no­si się wła­śnie do In­ter­ne­tu. Jak wła­ści­wie za­cho­wy­wać się w cy­ber­prze­strze­ni, aby przed­si­ębior­stwo zy­ski­wa­ło no­wych klien­tów, a kam­pa­nie mar­ke­tin­go­we przy­no­si­ły ocze­ki­wa­ne re­zul­ta­ty? 23 pa­ździer­ni­ka w sie­dzi­bie Key­2Print w War­sza­wie przy uli­cy Po­praw­nej 141a, za­pro­sze­ni eks­per­ci z bra­nży e-com­mer­ce i mar­ke­tin­gu on-li­ne będą oma­wiać za­gad­nie­nia zwi­ąza­ne z pro­wa­dze­niem firm w In­ter­ne­cie i ich pro­mo­cją.

Dru­ga kon­fe­ren­cja bra­nżo­wa or­ga­ni­zo­wa­na przez Key­2Print zo­sta­nie po­dzie­lo­na na spe­cjal­ne pa­ne­le. W pierw­szym głos za­bio­rą:

-  Mar­cin Pa­włow­ski (je­den z za­le­d­wie 17 cer­ty­fi­ko­wa­nych tre­ne­rów Go­ogle w Pol­sce, stra­teg w do­mu me­dio­wym Per­for­mics – gru­pa Pu­bli­cis, jed­na z naj­wi­ęk­szych grup re­kla­mo­wych na świe­cie) opo­wie o za­sa­dach two­rze­nia stra­te­gii sprze­da­ży w In­ter­ne­cie i mo­żli­wo­ściach naj­wi­ęk­szej sie­ci re­kla­mo­wej Go­ogle.

- Ra­fał Brzo­ska, pre­zes In­te­ger.pl, ope­ra­to­ra Pacz­ko­ma­tów InPost, pod­czas zdal­nej pre­zen­ta­cji po­ru­szy za­gad­nie­nia zwi­ąza­ne z pro­wa­dze­niem bu­si­nes­su w In­ter­ne­cie – ja­kie tren­dy obec­nie pa­nu­ją w bra­nży e-com­mer­ce, ja­kie za­le­ty i za­gro­że­nia pły­ną z dzia­łal­no­ści na tej płasz­czy­źnie han­dlu i jak pre­zen­tu­je się przy­szło­ść han­dlu elek­tro­nicz­ne­go.

- Be­ata Ma­rek (praw­nik i za­ło­ży­ciel­ka Cy­be­rLaw.pl, ser­wi­su po­świ­ęco­ne­go pra­wu, bi­zne­so­wi e-com­mer­ce i bez­pie­cze­ństwu te­le­in­for­ma­tycz­ne­mu) opo­wie o za­le­żno­ściach po­mi­ędzy trze­ma bli­ski­mi jej za­gad­nie­nia­mi – bi­zne­sem, pra­wem cy­ber­bez­pie­cze­ństwem, z uwzględ­nie­niem e-com­mer­ce.

-  Krzysz­tof Sta­rzec­ki (Fa­ce­Ad, jed­nej z naj­wi­ęk­szych agen­cji mar­ke­tin­go­wych w świe­cie so­cial me­dia) wy­ja­śni, w ja­ki spo­sób wła­ści­wie ko­rzy­stać z por­ta­li spo­łecz­no­ścio­wych, aby zwi­ęk­szyć sprze­daż swo­ich pro­duk­tów i zdo­być no­wych klien­tów.

- Ma­rek Bro­da (przed­sta­wi­ciel SALESma­na­go, klu­czo­wej w Eu­ro­pie plat­for­my słu­żącej iden­ty­fi­ka­cji użyt­kow­ni­ków stron in­ter­ne­to­wych, edu­ka­tor Mar­ke­ting Au­to­ma­tion i e-ma­il Mar­ke­ting) opo­wie, na czym po­le­ga au­to­ma­ty­zja­cja mar­ke­tin­gu, czym różnią się od sie­bie Mar­ke­ting Au­to­ma­tion i e-ma­il Mar­ke­ting oraz jak zop­ty­ma­li­zo­wać swo­ją sprze­daż przy uży­ciu pro­stych au­to­ma­ty­za­cji.

- Igor Kluź (przed­sta­wi­ciel Key­2Print) opo­wie o mo­żli­wo­ściach wy­ko­rzy­sta­nia Key­2Print ja­ko sku­tecz­ne­go na­rzędzia do sprze­da­ży on-li­ne przy wy­ko­rzy­sta­niu do­stęp­nych na ryn­ku na­rzędzi mar­ke­tin­go­wych. Po­ru­szy rów­nież te­mat wspar­cia sprze­da­ży tra­dy­cyj­nej – po­przez dział han­dlo­wy – przy wy­ko­rzy­sta­niu roz­wi­ązań in­ter­ne­to­wych.

Od­będzie się rów­nież po­kaz naj­now­szych pre­zen­ta­cja firm part­ner­skich, wraz z de­mo ma­szyn – przed­sta­wi­ciel Du­plo przed­sta­wi swo­je roz­wi­ąza­nia, które uspraw­nią re­ali­za­cję zle­ceń w dru­kar­niach, Akon­da za­pre­zen­tu­je no­wo­cze­sne sys­te­my in­tro­li­ga­tor­skie dla dru­kar­ni cy­fro­wych (w tym urządze­nie Fa­st­bind PUR). DKS omówi dzia­ła­nie ma­szyn prze­zna­czo­nych do dru­ku mo­no­ch­ro­ma­tycz­ne­go i ko­lo­ro­we­go na różnych podło­żach i w różnych for­ma­tach oraz za­pre­zen­tu­je no­wy mo­del Ko­ni­ca­Mi­nol­ta Press C1070, na­to­miast Fo­to­lia przed­sta­wi no­we mo­żl­wio­ści w seg­men­cie ho­me de­corfo­to­-pro­duk­tów, ja­kie wy­ni­ka­ją ze współpra­cy Key­2Print z ban­kiem li­czącym po­nad 25 mi­lio­nów fo­to­gra­fii.

Kon­fe­ren­cja od­będzie się 23 pa­ździer­ni­ka w sie­dzi­bie Key­2Print w War­sza­wie, przy uli­cy Po­praw­nej 141a. Roz­po­częcie o go­dzi­nie 8.45, prze­wi­dy­wa­ne za­ko­ńcze­nie oko­ło go­dzi­ny 16, w prze­rwie mi­ędzy pa­ne­la­mi za­pla­no­wa­no lunch oraz prze­rwy ka­wo­we. Aby wzi­ąć udział w bez­płat­nej kon­fe­ren­cji, wy­star­czy za­re­je­stro­wać się na stro­nie bi­znes.key­2print.com lub dro­gą ma­ilo­wą, pi­sząc na in­fo­@key­2print.com.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Key­2Print

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści