XXIX Po­li­gra­ficz­ne Kon­fron­ta­cje: Con­trol­ling fi­nan­so­wo – ope­ra­cyj­ny w przed­si­ębior­stwach po­li­gra­ficz­nychPoprzedni artykuł 

STOWARZYSZENIE ABSOLWENTÓW INSTYTUTU POLIGRAFII POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ

za­pra­sza na

XXIX Po­li­gra­ficz­ne Kon­fron­ta­cje

CONTROLLING FINANSOWO – OPERACYJNY W PRZEDSIĘBIORSTWACH POLIGRAFICZNYCH

W dzi­siej­szych cza­sach co­raz trud­niej jest za­rządzać przed­si­ębior­stwem w spo­sób od­po­wie­dzial­ny i przy mi­ni­ma­li­zo­wa­niu ry­zy­ka. Wal­ka kon­ku­ren­cyj­na spro­wa­dza­na się je­dy­nie do ce­ny, nie wy­mu­sza na dru­kar­niach podnie­sie­nia spraw­no­ści or­ga­ni­za­cyj­nej oraz opty­ma­li­za­cji kosz­tów na ka­żdym eta­pie pro­ce­su. Przed­si­ębior­com znaj­du­jącym się w ta­kiej sy­tu­acji po­moc­ny jest con­trol­ling. Con­trol­ling w swej isto­cie jest wspar­ciem, „part­ne­re­m” w pro­wa­dze­niu bi­zne­su. Je­go funk­cją jest do­star­cza­nie in­for­ma­cji za­rząd­czej oraz po­moc w po­dej­mo­wa­niu klu­czo­wych de­cy­zji. Któż nie po­trze­bu­je wspar­cia w co­dzien­nym zma­ga­niu się z pro­ble­ma­mi kie­ro­wa­nia przed­si­ębior­stwem. Obec­ne od wie­lu lat na ryn­kach za­chod­nich, a od nie­daw­na rów­nież w Pol­sce, co­raz bar­dziej po­wszech­ne sta­je się do­radz­two bi­zne­so­we dla prze­my­słu po­li­gra­ficz­ne­go. W swym dzia­ła­niu con­trol­ling wspie­ra ta­kie ob­sza­ry jak: fi­nan­se i ra­chun­ko­wo­ść za­rząd­czą, opty­ma­li­za­cję pro­ce­sów pro­duk­cyj­nych, opty­ma­li­za­cję pro­ce­sów lo­gi­stycz­nych, a ta­kże przy­go­to­wa­nie i pro­ces wdra­ża­nia różne­go ro­dza­ju na­rzędzi in­for­ma­tycz­nych tj. sys­te­my zin­te­gro­wa­ne.
Con­trol­ling w nie­da­le­kiej per­spek­ty­wie cza­so­wej zo­sta­nie rów­nież do­ce­nio­ny w ro­dzi­mych za­kła­dach po­li­gra­ficz­nych, ja­ko nie­odzow­ny in­stru­ment w spraw­nym za­rządza­niu przed­si­ębior­stwem.


Współor­ga­ni­za­tor: Print Ho­use Pro­ject Mo­de­ra­tor: mgr inż. KRZYSZTOF KRUPA
Ter­min: 20 li­sto­pa­da 2014
Miej­sce: Sa­la kon­fe­ren­cyj­na Fun­da­cji im. Ste­fa­na Ba­to­re­go, War­sza­wa, ul. Sa­pie­ży­ńska 10A
Czas tr­wa­nia: 10:00 – ok. 16:00

PROGRAM KONFRONTACJI

09:30–10:00 Re­je­stra­cja uczest­ni­ków

10:00–10:10 PRZYWITANIE, WPROWADZENIE DO TEMATYKI KONFRONTACJI

10:10–10:40 WPROWADZENIE DO CONTROLLINGU. ROLA SZCZEGÓŁOWEJ ANALIZY KALKULACJI OFERTOWEJ I POPRODUKCYJNEJ. 
mgr inż. Krzysz­tof Kru­pa – Print Ho­use Pro­jects

 

W pre­zen­ta­cji zo­sta­nie przed­sta­wio­na kon­cep­cja con­trol­lin­gu, pod­sta­wo­we po­jęcia oraz je­go zna­cze­nie dla fir­my i or­ga­ni­za­cji. W dru­giej części pre­zen­ta­cji zo­sta­nie przed­sta­wio­ne zna­cze­nie ana­li­zy kal­ku­la­cji ofer­to­wej, jej mo­de­lo­wa struk­tu­ra a ta­kże wpływ po­szcze­gól­nych ele­men­tów skła­do­wych wraz z ich krót­ką cha­rak­te­ry­sty­ką. Do­dat­ko­wo przed­sta­wio­ne zo­sta­ną spo­so­by roz­li­cza­nia kosz­tów po­śred­nich w kal­ku­la­cji a w ofer­cie ko­ńco­wej dla klien­ta. Na­stęp­nie zaj­mie­my się omówie­niem naj­istot­niej­szych ele­men­tów pod­le­ga­jących bie­żącej i okre­so­wej we­ry­fi­ka­cji pod­czas ana­li­zy kal­ku­la­cji po­pro­duk­cyj­nej. Przed­sta­wio­na zo­sta­nie ro­la con­trol­le­ra w tym ca­łym pro­ce­sie. Na za­ko­ńcze­nie po­ru­szo­na zo­sta­nie te­ma­ty­ka usta­la­nia cen sprze­da­ży dla kal­ku­lo­wa­nych pro­duk­tów i ich ele­men­tów skła­do­wych.

10:40–11:10 CONTROLLING PRODUKCYJNY. CZY WARTO MIEĆ?
mgr inż. Ma­rek Ja­rzy­na – Edel­mann Po­land Sp. z o.o.

Te­ma­ty­ka wy­stąpie­nia będzie obej­mo­wa­ła m.in wy­ja­śnie­nie po­jęcia ja­kim jest con­trol­ling pro­duk­cyj­ny w fir­mach po­li­gra­ficz­nych. W ra­mach pre­zen­ta­cji zo­sta­ną przed­sta­wio­ne spo­so­by con­trol­lingu pro­duk­cji, a ta­kże ro­le kontro­lera pro­duk­cji w fir­mie po­li­gra­ficz­nej. Na pod­sta­wie swo­je­go do­świad­cze­nia za­wo­do­we­go au­tor przed­sta­wi mo­żli­wo­ści upo­rząd­ko­wa­nia in­for­ma­cji pro­duk­cyj­nych w fir­mie, ja­kie stwa­rza wdro­że­nie con­trol­lingu pro­duk­cji. Pre­zen­ta­cja spróbu­je ta­kże od­po­wie­dzieć na py­ta­nie czy współcze­snym dru­kar­niom con­trol­ling pro­duk­cji jest po­trzeb­ny i w ja­ki spo­sób mo­że być wy­ko­rzy­sty­wa­ny do podno­sze­nia ich kon­ku­ren­cyj­no­ści.

11:10–11:20 Se­sja py­tań i od­po­wie­dzi
11:20–11:30
Przer­wa na ka­wę i her­ba­tę

11:30–12:15 DOKĄD ZMIERZA ŚWIAT – ZPRK/RCA – NOWOCZESNE KONCEPCJE RACHUNKU KOSZTÓW – ZASTOSOWANIA W SEKTORZE POLIGRAFICZNYM
dr To­masz Zie­li­ński – ABC Aka­de­mia Sp. z o.o.

• Do­kąd zmie­rza świat? – no­we tren­dy w con­trol­lin­gu i upa­dek tra­dy­cyj­nych me­tod ra­chun­ku kosz­tów,
• Za­so­bo­wo­-Pro­ce­so­wy Ra­chu­nek Kosz­tów (ZPRK/RCA) ja­ko po­łącze­nie nie­miec­kie­go Grenz­plan­ko­sten­rech­nung (GPK) oraz ame­ry­ka­ńskie­go Ac­ti­vi­ty Ba­sed Co­sting (ABC),
• Ko­rzy­ści z za­sto­so­wa­nia Za­so­bo­wo­-Pro­ce­so­we­go Ra­chun­ku Kosz­tów w przed­si­ębior­stwach sek­to­ra po­li­gra­ficz­ne­go.

12:15–12:45 CONTROLLING A KSIĘGOWOŚĆ – ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ
mgr inż. Ma­łgo­rza­ta Ma­zur­kie­wicz – Kan­ce­la­ria Fi­nan­so­wa Ma­łgo­rza­ta Ma­zur­kie­wicz

1. Isto­ta, zna­cze­nie i pod­sta­wy praw­ne za­sad ra­chun­ko­wo­ści, pro­wa­dze­nia ksi­ąg ra­chun­ko­wych i spo­rządza­nia spra­woz­dań fi­nan­so­wych.
2. Użyt­kow­ni­cy i od­bior­cy in­for­ma­cji do­star­cza­nych przez sys­tem ra­chun­ko­wo­ści.
3. In­for­ma­cja z sys­te­mu ra­chun­ko­wo­ści ja­ko na­rzędzie nie­zbęd­ne do za­rządza­nia jed­nost­ką.
4. Mo­żli­wo­ści i po­ten­cjał in­for­ma­cyj­ny sys­te­mu ra­chun­ko­wo­ści.
5. Współpra­ca in­nych sys­te­mów za­rząd­czych z sys­te­mem ra­chun­ko­wo­ści – skąd się bio­rą pro­ble­my?
6. Wza­jem­ne ko­re­la­cje i mo­żli­wo­ści har­mo­nij­nej współpra­cy oraz wspar­cia po­mi­ędzy różny­mi sys­te­ma­mi ist­nie­jący­mi w fir­mie.

12:45–12:55 Se­sja py­tań i od­po­wie­dzi
12:55–13:10
Przer­wa na ka­wę i her­ba­tę

13:10–13:40 ZINTEGROWANY SYSTEM KLASY MIS/ERP – NIEZBĘDNE NARZĘDZIE WSPÓŁCZESNEGO CONTROLLINGU
An­drzej Mi­ko­łaj­czukSISTRADE
Wdro­że­nie zin­te­gro­wa­ne­go sys­te­mu in­for­ma­tycz­ne­go kla­sy MIS/ERP przy­no­si wie­le ko­rzy­ści dla dru­kar­ni. Pre­le­gent, po­słu­gu­jąc się przy­kła­da­mi z rze­czy­wi­stych wdro­żeń po­ka­że jak nie­które funk­cjo­nal­no­ści sys­te­mu po­tra­fią przy­nie­ść ko­rzy­ści eko­no­micz­ne oraz po­ma­ga­ją ogra­ni­czyć kosz­ty w przed­si­ębior­stwie. Za­pre­zen­to­wa­ne funk­cjo­nal­no­ści po­cho­dzić będą z ob­sza­ru kal­ku­lo­wa­nia wy­ro­bu go­to­we­go, efek­tyw­nej go­spo­dar­ki ma­ga­zy­no­wej oraz pla­no­wa­nia i har­mo­no­gra­mo­wa­nia pro­duk­cji.

13:40–14:10 ROLA CONTROLLINGU W POPRAWIE EFEKTYWNOŚCI CAŁEJ ORGANIZACJI
Pa­weł Mu­siał – Pra­cow­nia Ro­zwo­ju Bi­zne­su

Wy­kład będzie po­świ­ęco­ny spoj­rze­niu na con­trol­ling z punk­tu wi­dze­nia ca­łe­go przed­si­ębior­stwa czy­li me­ne­dże­rów i pra­cow­ni­ków. Po­szu­ka­my od­po­wie­dzi na py­ta­nie jak spra­wić, aby con­trol­ler fi­nan­so­wy był bi­znes part­ne­rem. Czy in­for­ma­cja za­rząd­cza, za którą od­po­wie­dzialny jest con­trol­ler, bar­dziej oce­nia pra­cę me­ne­dże­rów czy wspo­ma­ga ich w po­dej­mo­wa­niu de­cy­zji?

14:10–14:20 Se­sja py­tań i od­po­wie­dzi
14:20–14:30
Przer­wa na ka­wę i her­ba­tę

14:30–15:00 CONTROLING FUNKCJA I MIEJSCE W STRUKTURZE FIRMY
Ma­rek Ro­szak
– Edel­mann Po­land Sp. z o.o.

W pre­zen­ta­cji zo­sta­nie przed­sta­wio­na prak­tycz­na stro­na wy­ko­rzy­sta­nia współpra­cy po­mi­ędzy fir­mą, or­ga­ni­za­cją a ko­mór­ką con­trol­lin­gu. Przed­sta­wio­ne zo­sta­ną prak­tycz­ne przy­kła­dy wy­ko­rzy­sta­nia i wspar­cia con­trol­lin­go­we­go w bie­żącej dzia­łal­no­ści or­ga­ni­za­cji a ta­kże ro­la przy po­dej­mo­wa­niu stra­te­gicz­nych de­cy­zji. Po­nad­to zo­sta­nie omówio­ny aspekt od­po­wied­nie­go umiej­sco­wie­nia con­trol­lin­gu w struk­tu­rach fir­my, które po­zwa­la na pe­łnie­nie funk­cji za­rów­no do­rad­czej dla szcze­bla za­rządza­jące­go jak i na­drzęd­nej po­szcze­gól­nych dzia­łów fir­my.

15:00–15:30 PRAKTYCZNE KORZYŚCI Z WDROŻENIA KONCEPCJI CONTROLLINGU W FIRMIE
Kon­rad Fal­kow­ski
– Gran­na Sp. z o.o.

W pre­zen­ta­cji zo­sta­nie przed­sta­wio­na li­sta ocze­ki­wań ja­kie są obec­nie sta­wia­ne przed con­trol­le­ra­mi oraz po­ru­szo­ny zo­sta­nie aspekt przy­go­to­wa­nia or­ga­ni­za­cji do wdro­że­nia spój­nej kon­cep­cji con­trol­lin­gu w przed­si­ębior­stwie. Po­ru­szo­na zo­sta­nie te­ma­ty­ka ko­niecz­no­ści zin­te­gro­wa­nia dzia­łań po­szcze­gól­nych ko­mórek fir­my po­trzeb­nych do osi­ągni­ęcia wspól­ne­go ce­lu. Prak­tycz­ne przy­kła­dy oraz we­ry­fi­ka­cja rze­czy­wi­sto­ści z ocze­ki­wa­nia­mi będą głów­ny­mi za­gad­nie­nia­mi pre­zen­ta­cji. Pod­czas pre­zen­ta­cji po­sta­ra­my się wska­zać kom­pro­mis po­mi­ędzy in­for­ma­cją a kosz­tem jej po­zy­ska­nia.

15:30–16:00 Pa­nel dys­ku­syj­ny z udzia­łem wszyst­kich pre­le­gen­tów

ok. 16:00 Lunch

16:30 Za­ko­ńcze­nie Kon­fron­ta­cji

NOTKI BIOGRAFICZNE PRELEGENTÓW:


mgr inż. Krzysz­tof Kru­pa – Print Ho­use Pro­jects

Ab­sol­went In­sty­tu­tu Po­li­gra­fii PW, rocz­nik 2006. Z po­li­gra­fią zwi­ąza­ny od 1996 ro­ku wraz z roz­po­częciem na­uki w Tech­ni­kum Po­li­gra­ficz­nym. Prak­tycz­ną stro­nę za­wo­du po­znał w fir­mach ta­kich jak Wy­daw­nic­two Apo­sto­li­cum, Lo­tos Po­li­gra­fia Sp. z o.o., Cen­trum Re­kla­my Ka­dło, El­druk, Edel­mann Po­land sp. z o.o. i Tek sp. z o.o.. Dzi­ęki ci­ągłe­mu do­sko­na­le­niu prze­był ście­żkę za­wo­do­wą od ko­pi­sty form dru­ko­wych, po­przez po­moc­ni­ka ma­szy­ni­sty of­f­se­to­we­go, gra­fi­ka i ope­ra­to­ra DTP, Pro­ject Ma­na­ge­ra – Wdro­że­niow­ca sys­te­mu zin­te­gro­wa­ne­go (2 wdro­że­nia za­ko­ńczo­ne suk­ce­sem), Kie­row­ni­ka dzia­łu przy­go­to­wa­nia pro­duk­cji, Con­trol­le­ra a ta­kże Dy­rek­to­ra pro­duk­cji. Do­dat­ko­wo dzi­ęki wie­lo­mie­si­ęcz­ne­mu za­gra­nicz­ne­mu szko­le­niu z za­rządza­nia przed­si­ębior­stwem po­li­gra­ficz­nym oraz szko­le­niu z za­kre­su con­trol­lin­gu fi­nan­so­wo­-o­pe­ra­cyj­ne­go zna­la­zł swo­je miej­sce w bra­nży po­li­gra­ficz­nej. Do­świad­cze­nie ze­bra­ne na sta­no­wi­sku Con­trol­le­ra po­sta­no­wił wy­ko­rzy­stać pro­wa­dząc wła­sną dzia­łal­no­ść ofe­ru­jąca usłu­gi do­rad­cze w za­kre­sie con­trol­lin­gu fi­nan­so­we­go i ope­ra­cyj­ne­go. Czło­nek (ICV) Mi­ędzy­na­ro­do­we­go Sto­wa­rzy­sze­nia Con­trol­le­rów. Au­tor wie­lu pu­bli­ka­cji w pra­sie bra­nżo­wej do­ty­czącej wdro­że­nia kon­cep­cji con­trol­lin­gu w dru­kar­niach.



mgr inż. Ma­rek Ja­rzy­na – Edel­mann Po­land Sp. z o.o.

Ab­sol­went In­sty­tu­tu Po­li­gra­fii PW, rocz­nik 2006. Bez­po­śred­nio po za­ko­ńcze­niu stu­di­ów prak­ty­kę po­li­gra­ficz­ną zdo­by­wał w dru­kar­ni of­f­se­to­wej DRUKPOL S.A z Su­le­jów­ka k. War­sza­wy. Na po­cząt­ku zaj­mo­wał się ja­ko­ścią dru­ku i wdra­ża­niem stan­dar­dów ko­lo­ry­stycz­nych w dru­kar­ni – na­stęp­nie prze­szło 4 la­ta zaj­mo­wał sta­no­wi­sko kie­row­ni­ka pro­duk­cji dzia­łu ma­szyn of­f­se­to­wych. Z po­cząt­kiem 2013 ro­ku zmie­nił pro­fil i zdo­by­te do­świad­cze­nie na pro­duk­cji po­sta­no­wił wy­ko­rzy­stać ja­ko spe­cja­li­sta ds. con­trol­lin­gu pro­duk­cyj­ne­go w fir­mie Edel­mann Po­land.



dr To­masz Zie­li­ński – ABC Aka­de­mia Sp. z o.o.

• Dok­tor na­uk eko­no­micz­nych Uni­wer­sy­te­tu Eko­no­micz­ne­go w Po­zna­niu, dzie­dzi­na: fi­nan­se, spe­cjal­no­ść: con­trol­ling, ra­chun­ko­wo­ść,
• Pre­zes Za­rządu fir­my ABC Aka­de­mia Sp. z o.o. – li­de­ra wdro­żeń ZPRK/RCA w Pol­sce,
• Ek­spert w za­kre­sie sys­te­mów con­trol­lin­go­wych do za­rządza­nia kosz­ta­mi i ren­tow­no­ścią,
• Cha­ry­zma­tycz­ny wy­kła­dow­ca na Uni­wer­sy­te­cie Eko­no­micz­nym w Po­zna­niu oraz Uni­wer­sy­te­cie Łódz­kim.
• Au­tor kon­cep­cji Za­so­bo­wo­-Pro­ce­so­we­go Ra­chun­ku Kosz­tów wdra­ża­ne­go w przed­si­ębior­stwach ta­kich jak: ORLEN La­bo­ra­to­rium, Ener­ga Obrót, Elec­tro­lux, Fir­stDa­ta Po­land (Pol­card), Gór­no­śląskie Przed­si­ębior­stwo Wo­do­ci­ągów, Spom­lek, Ku­piec i in­ne,
• Naj­wi­ęk­szy suk­ces, to sku­tecz­ne po­wi­ąza­nie na­uki i prak­ty­ki oraz naj­szer­sze w Pol­sce roz­po­wszech­nia­nie za­awan­so­wa­nych ra­chun­ków kosz­tów przed­si­ębior­stwach z różnych bra­nż,
• Au­tor ksi­ążki pt. “Od­kry­wa­nie praw­dy o zy­skach. Te­oria i prak­ty­ka sys­te­mów ABC/M” oraz wie­lu ar­ty­ku­łów do­ty­czących con­trol­lin­gu i ra­chun­ko­wo­ści za­rząd­czej.



mgr inż. Ma­łgo­rza­ta Ma­zur­kie­wicz - Kan­ce­la­ria Fi­nan­so­wa Ma­łgo­rza­ta Ma­zur­kie­wicz

Ma­łgo­rza­ta Ma­zur­kie­wicz jest bie­głym re­wi­den­tem. Pro­wa­dzi wy­kła­dy z za­kre­su pra­wa po­dat­ko­we­go i ra­chun­ko­wo­ści m.in. w Sto­wa­rzy­sze­niu Ksi­ęgo­wych w Pol­sce. Jest człon­kiem Ko­mi­sji Eg­za­mi­na­cyj­nej dla kan­dy­da­tów dla bie­głych re­wi­den­tów, au­to­rem wie­lu za­dań i py­tań te­sto­wych z za­kre­su pra­wa po­dat­ko­we­go i ra­chun­ko­wo­ści. Prak­tyk – do­świad­cze­nie za­wo­do­we zdo­by­wa­ła pra­cu­jąc nie tyl­ko ja­ko bie­gły re­wi­dent ale rów­nież Dy­rek­tor Fi­nan­so­wy i Głów­ny Ksi­ęgo­wy w spółkach pra­wa mi­ędzy­na­ro­do­we­go.



mgr inż. An­drzej Mi­ko­łaj­czukSISTRADE
Ab­sol­went In­sty­tu­tu Po­li­gra­fii Po­li­tech­ni­ki War­szaw­skiej. Pe­łni obo­wi­ąz­ki Co­un­try Ma­na­ge­ra w SISTRADE, opie­ku­jąc się klien­ta­mi w Eu­ro­pie Środ­ko­wo­-Wschod­niej. Uczest­ni­czył w wie­lu wdro­że­niach zin­te­gro­wa­ne­go sys­te­mu in­for­ma­tycz­ne­go MIS/ERP w bra­nży opa­ko­wa­nio­wej.


Pa­weł Mu­siał – Pra­cow­nia Ro­zwo­ju Bi­zne­su

Ab­sol­went Uni­wer­sy­te­tu Eko­no­micz­ne­go we Wro­cła­wiu, Wy­dzia­łu Za­rządza­nia i In­for­ma­ty­ki. Od 12 lat spe­cja­li­zu­je się w dzie­dzi­nie wy­ko­rzy­sta­nia na­rzędzi bu­si­ness in­tel­li­gen­ce w con­trol­lin­gu. W swo­jej pra­cy zaj­mu­je się do­ra­dza­niem Klien­tom w za­kre­sie sys­te­mów in­for­ma­tycz­nych wspo­ma­ga­jących con­trol­ling. Wspie­ra przed­si­ębior­stwa w podno­sze­niu efek­tyw­no­ści, łącząc kom­pe­ten­cje twar­de z mi­ęk­ki­mi. Pro­wa­dzi warsz­ta­ty roz­wo­jo­we dla con­trol­le­rów „Con­trol­ler Fi­nan­so­wy – bi­znes part­ne­rem”, a ta­kże dla me­ne­dże­rów „Mo­de­le bi­znesowe a con­trol­ling”. Cer­ty­fi­ko­wa­ny czło­nek mi­ędzy­na­ro­do­we­go sto­wa­rzy­sze­nia ICV- Ko­ła Prak­ty­ków Con­trol­lin­gu, czło­nek za­rządu Ko­ła ICV War­sza­wa. Od 2011 ro­ku na li­ście mi­ędzy­na­ro­do­wych eks­per­tów ICV. Pre­le­gent wie­lu kon­fe­ren­cji, se­mi­na­ri­ów i we­bi­na­ri­ów z za­kre­su wy­ko­rzy­sty­wa­nia na­rzędzi in­for­ma­tycz­nych w con­trol­lin­gu (In­for, BDO, ICV, WSB, SGH). 



Ma­rek Ro­szak – Edel­mann Po­land Sp. z o.o.

Ab­sol­went Aka­de­mii Eko­no­micz­nej w Po­zna­niu. Na sta­no­wi­skach za­rząd­czych w bra­nży pro­duk­cji opa­ko­wań od 1996. W gru­pie Edel­mann od 2004, a od 2007 dy­rek­tor za­rządza­jący Edel­mann Po­land.



Kon­rad Fal­kow­ski – Gran­na Sp. z o.o.

Ab­sol­went Wy­dzia­łu MEiL Po­li­tech­ni­ki War­szaw­skiej. 1982–1993 pra­ca na MEiL ja­ko wy­kła­dow­ca i re­ali­za­cja pro­jek­tów ba­daw­czych, spe­cja­li­za­cja Me­cha­ni­ka Pły­nów. 1991–2014 współtwór­ca i obec­nie Pre­zes Za­rządu fir­my Gran­na. Wy­daw­ca gier plan­szo­wych, sprze­daż do 28 kra­jów na świe­cie. Obec­nie wdra­ża­nie pro­jek­tów za­rząd­czych i opty­ma­li­zu­jących pro­ce­sy pro­duk­cyj­ne.

Koszt uczest­nic­twa:
Koszt dla jed­nej oso­by (wy­kła­dy, ma­te­ria­ły, lunch, cer­ty­fi­kat) – 320,00 PLN
Koszt dla człon­ków SAIP PW – 240,00 PLN
Przy zgło­sze­niu do 31 pa­ździer­ni­ka (po­twier­dzo­nym przez SAIP) – ce­na pro­mo­cyj­na: 270,00 PLN.

Koszt uczest­nic­twa zgod­nie z dniem re­je­stra­cji na­le­ży uiścić do 14 li­sto­pa­da włącz­nie.

Wpła­ty na­le­ży do­ko­nać prze­le­wem na kon­to:
Sto­wa­rzy­sze­nie Ab­sol­wen­tów In­sty­tu­tu Po­li­gra­fii PW War­sza­wa, ul. Kon­wik­tor­ska 2.
Kon­to w Alior Bank; nu­mer kon­ta: 27 2490 0005 0000 4500 3331 8422.

Pe­łna in­for­ma­cja i Kar­ta zgło­sze­nia jest do­stęp­na na na­szej stro­nie www.sa­ip.pw 

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA

Oso­bom za­pi­sa­nym zo­sta­nie wy­sła­na pe­łna agen­da ok. 6 dni przed ter­mi­nem Kon­fron­ta­cji oraz plan do­jaz­du. Za­łączo­na będzie rów­nież li­sta ksi­ążek, które będzie mo­żna za­ku­pić w cza­sie Kon­fron­ta­cji.

Ser­decz­nie za­pra­sza­my w imie­niu Sto­wa­rzy­sze­nia:

An­drzej Żur­kie­wicz – ma­il: azur­kie­wi­cz@ab­sol­wen­ci­po­li­gra­fii.org, mo­bil: +48 730–191–910
Ma­łgo­rza­ta Gu­raj – ma­il: mgu­ra­j@ ab­sol­wen­ci­po­li­gra­fii.org, mo­bil: +48 730–008–176

Uczest­ni­ków kon­fe­ren­cji pro­si­my o za­bra­nie ze so­bą wi­zy­tówek i re­je­stra­cję przed kon­fe­ren­cją.

PARKING ZAMKNIĘTY
Ma­my do dys­po­zy­cji ogra­ni­czo­ną 10 miejsc par­kin­go­wych na par­kin­gu za­mkni­ętym w oko­li­cy bu­dyn­ku Fun­da­cji. Z miejsc tych, w pierw­szej ko­lej­no­ści będą mo­gły sko­rzy­stać oso­by z po­za War­sza­wy. Ce­na za par­ko­wa­nie wy­no­si 25,00 PLN.
Opła­tę na­le­ży uiścić łącz­nie z od­płat­no­ścią za Kon­fron­ta­cje, po po­twier­dze­niu przez or­ga­ni­za­to­ra.

Oso­by chęt­ne do sko­rzy­sta­nia z par­kin­gu pro­szę o kon­takt ma­ilo­wy (w tej spra­wie pro­szę nie dzwo­nić):
An­drzej Żur­kie­wicz azur­kie­wi­cz@ab­sol­wen­ci­po­li­gra­fii.org.

W zgło­sze­niu pro­szę po­dać Imię i na­zwi­sko oraz nr re­je­stra­cyj­ny au­ta. Sz­cze­góły do­ty­czące lo­ka­li­za­cji par­kin­gu po­da­ne zo­sta­ną w ko­re­spon­den­cji zwrot­nej.
ZGŁOSZENIA PRZYJMUJEMY DO 14 LISTOPADA 2014 r.

Part­ner na­uko­wy:
Za­kład Tech­no­lo­gii Po­li­gra­ficz­nych In­sty­tu­tu Me­cha­ni­ki i Po­li­gra­fii WIP PW

Współor­ga­ni­za­tor:
Print Ho­use Pro­jects

Part­ne­rzy XXVII Po­li­gra­ficz­nych Kon­fron­ta­cji:
                             

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji SAIP PW

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści