Reprograf od jakiegoś czasu wprowadza intensywne procesy, mające przeobrazić firmę w czołowego i nowoczesnego dostawcę zaawansowanych rozwiązań dla poligrafii. Zmiany reorganizacyjne i restrukturyzacyjne mają na celu wprowadzenie tu zasad ładu proceduralnego, usprawnienie procesów realizowanych przez poszczególne działy przedsiębiorstwa - handlowy, logistyczny, księgowość , HR oraz serwisowo-techniczny. Za ten ostatni odpowiada od niedawna Marek Wypych.
„Sukces i wysoka pozycja rynkowa naszej firmy zobowiązują – mówi Jolanta Kurowiak, prezes firmy Reprograf SA. - Chcąc nadal oferować najwyższej jakości obsługę klienta jesteśmy nie tylko zmuszeni, ale również z dużą satysfakcją wdrażamy szereg nowoczesnych procedur w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem. Zmiany, jakie zachodzą w naszej firmie w ostatnim czasie, mają również charakter personalny. Do naszego zespołu dołączył m.in. Marek Wypych, który objął w firmie obowiązki dyrektora ds. technicznych i serwisu”.
„Działania podejmowane przez pana Marka Wypycha wprowadzają ład i porządek w naszym dziale serwisowo-technicznym – podkreśla Jolanta Kurowiak - To zaś przekłada się przede wszystkim na zadowolenie klientów, na których satysfakcji najbardziej nam zależy”.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com