„Hurt & Detal” - jedno z najbardziej znaczących na rynku prasy branżowej, ogólnopolskie pismo FMCG - już od pięciu lat organizuje plebiscyt „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”. Ze względu na prestiżowy charakter tego wydarzenia, Polska Izba Opakowań zdecydowała się patronować jego V edycji, i tym samym wraz z kolegium redakcyjnym wziąć aktywny udział w procesie przyznawania statuetki „Złoty Paragon 2015” w jednej z kategorii specjalnych. Konkurs rozpoczyna się w grudniu 2014 i zakończy uroczystą Galą w dniu 21 maja 2015, w Teatrze Kamienica w Warszawie.
„Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” to konkurs, który angażuje wszystkich producentów branży FMCG w Polsce. Konkurs wyłania te produkty i usługi, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego Polsce i przynoszą największe dochody. Nagrody przyznawane są w kategoriach: Lider sprzedaży, Nagroda Specjalna „Super Produkt”, Elektroniczne wyposażenie sklepu, Samochód Kupca, Hurtownia Cash&Carry, Lider dystrybucji FMCG oraz Operator sieci komórkowej.
Konkurs przebiega pod nadzorem jednego z czołowych instytutów badawczych - TNS Polska. Ponadto, co roku kolegium redakcji Hurt & Detal wraz z Partnerami przedsięwzięcia wręczają statuetki w kilku kategoriach specjalnych. W zbliżającej się V edycji plebiscytu Polska Izba Opakowań po raz pierwszy zajmie zaszczytne miejsce w jury i wraz z kolegium redakcyjnym przyjrzy się również dokonaniom przedsiębiorców reprezentujących sektor przemysłu opakowaniowego.
Polska Izba Opakowań jako Partner konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” będzie obecna na uroczystej Gali wręczenia statuetek „Złoty Paragon” i jako reprezentant interesów środowiska producentów opakowań będzie pośredniczyła nawiązywaniu kontaktów handlowych i kooperacyjnych w imieniu swoich członków.Uroczysta Gala przyznania statuetek niewątpliwie jest jednym z najważniejszych dorocznych spotkań branży FMCG, podczas niej goszczą przedstawiciele czołowych organizacji handlowych, delegaci Ministerstwa Gospodarki i Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, reprezentanci sieci handlowych czy właściciele oraz członkowie zarządów firm produkcyjnych i usługowych, a w przyszłym roku, po raz pierwszy także przedstawiciele Polskiej Izby Opakowań.
Na podstawie informacji Polskiej Izby Opakowań