Sto­ra En­so na tar­gach Pro­Swe­ets Co­lo­gne 2015Poprzedni artykuł 

Pod­czas tar­gów Pro­Swe­ets Co­lo­gne 2015, ja­kie od­będą się w dniach 1–4 lu­te­go br. w Ko­lo­nii (Niem­cy), Sto­ra En­so za­pre­zen­tu­je sze­reg no­wych pro­duk­tów ze swo­jej ofer­ty de­dy­ko­wa­nych dla prze­my­słu opa­ko­wań. Będąc jed­nym z eu­ro­pej­skich li­de­rów ryn­ku pro­duk­cji kar­to­nów opa­ko­wa­nio­wych, znaj­du­jących za­sto­so­wa­nie w bra­nżach cze­ko­la­do­wej czy kon­fek­cyj­nej, fir­ma po­zy­sku­je wci­ąż no­wych klien­tów, za­in­te­re­so­wa­nych in­no­wa­cyj­ny­mi roz­wi­ąza­nia­mi cho­ćby w za­kre­sie kartono­wych kub­ków o różno­rod­nych pro­jek­tach.

Różne ich roz­mia­ry, ro­dza­je po­kry­wek i se­zo­no­we pro­jek­ty to ogrom­ne po­le do po­pi­su dla dzia­łów mar­ke­tin­gu, które chcą podążać za obo­wi­ązu­jący­mi tren­da­mi i spo­wo­do­wać, by ich pro­duk­ty wy­różnia­ły się na tle in­nych ma­rek. Będąc roz­wi­ąza­niem pro­eko­lo­gicz­nym – od­na­wial­nym i pod­da­wa­nym re­cy­klin­go­wi – kub­ki wy­ko­na­ne z kar­to­nu cie­szą się co­raz wi­ęk­szą po­pu­lar­no­ścią, znaj­du­jąc za­sto­so­wa­nie m.in. przy pa­ko­wa­niu żyw­no­ści na wy­nos.

„Na­szym zda­niem po­mi­ędzy kar­to­na­mi pu­de­łko­wy­mi i wo­recz­ka­mi ist­nie­je lu­ka do za­go­spo­da­ro­wa­nia. Dy­spo­nu­jąc wła­ści­wy­mi ma­te­ria­ła­mi i współpra­cu­jąc z wy­kwa­li­fi­ko­wa­ny­mi part­ne­ra­mi w za­kre­sie pro­duk­cji oraz z kre­atyw­ny­mi pro­jek­tan­ta­mi, je­ste­śmy w sta­nie stwo­rzyć – na ba­zie kar­to­nu – zu­pe­łnie no­we for­my i kszta­łty opa­ko­wań. Mam na my­śli cho­ćby kub­ki z sys­te­mem wie­lo­krot­ne­go otwie­ra­nia sto­so­wa­ne do pa­ko­wa­nia cze­ko­la­dy, wy­ro­bów kon­fek­cyj­nych czy prze­gry­ze­k” – mówi Wil­fried Sch­mahl, Seg­ment De­ve­lop­ment Ma­na­ger w fir­mie Sto­ra En­so.

Po­sia­da­jąc sze­ro­kie port­fo­lio kar­to­nów opa­ko­wa­nio­wych, w skład które­go wcho­dzą m.in. se­rie Per­for­ma, En­so­co­at, CKB, Tam­bri­te i Cup­for­ma, fir­ma Sto­ra En­so mo­że za­ofe­ro­wać ma­te­riał do wy­ko­na­nia różne­go ro­dza­ju opa­ko­wań. Ka­żdy z nich po­sia­da wła­sne, uni­kal­ne wła­ści­wo­ści, dzi­ęki którym mo­żna osi­ągnąć po­żąda­ne re­zul­ta­ty w dru­ku, efek­ty spe­cjal­ne, funk­cjo­nal­no­ść opa­ko­wa­nia oraz sa­tys­fak­cjo­nu­jącą re­la­cję ce­ny do ja­ko­ści. Jak za­pew­nia Sto­ra En­so, ka­żdy z pro­du­ko­wa­nych przez nią kar­to­nów jest sta­le udo­sko­na­la­ny pod względem ja­ko­ści i wy­daj­no­ści. Nie­daw­no na ry­nek tra­fi­ła wzbo­ga­co­na wer­sja kar­to­nu CKB, cha­rak­te­ry­zu­jąca się ni­ższą gra­ma­tu­rą. Fir­ma pra­cu­je też nad no­wy­mi wer­sjami po­zo­sta­łych kar­to­nów opa­ko­wa­nio­wych ze swo­jej ofer­ty.

Pod­czas tar­gów Pro­Swe­ets Co­lo­gne 2015 Wil­fried Sch­mahl wy­stąpi z pre­zen­ta­cją, która od­będzie się we wto­rek 3 lu­te­go o godz. 15.30 w ra­mach Pro­Swe­ets Spe­aker­s’ Cor­ner (sto­isko A-071/B-079 w pa­wi­lo­nie 10.1).

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści