Drukarnia Armate z podwarszawskiego Józefowa, od lat działająca w branży poligraficznej, wspólnie z firmą Mnumi - producentem systemu do zarządzania o tej samej nazwie, wdraża obecnie jego innowacyjną wersję. Ma on nie tylko usprawnić i uporządkować pracę samej drukarni, ale też otworzyć przed nią zupełnie nowe możliwości rynkowe, dzięki efektywnej współpracy z partnerami w tym projekcie – innymi drukarniami, których oferta uzupełnia ofertę Armate. Przede wszystkim jednak ma to być przyjazne narzędzie dla jej zleceniodawców.
System Mnumi, jaki jest tu właśnie wdrażany, ma pozwolić na przeprowadzenie automatyzacji procesów w drukarni Armate. Otrzyma ona dzięki temu właściwe narzędzie nie tylko do zarządzania, ale także do sprawnej współpracy ze zleceniodawcami oraz swoimi partnerami. Ci ostatni z kolei otrzymają proste i intuicyjne narzędzie, którego zasadniczym elementem będzie możliwość korzystania z systemu Mnumi i realizacja zleceń, których Armate - z racji profilu swojej działalności - nie będzie mogła wykonać. Wdrożenie przyniesie więc korzyści wszystkim stronom: zleceniodawcy zyskają narzędzie do współpracy z drukarnią (to zasadniczy cel projektu), Armate będzie mogła natomiast obsługiwać znacznie więcej zleceń niż pozwalają na to jej możliwości sprzętowe i technologiczne, nie odmawiając nikomu i nie tracąc w ten sposób klientów, jej partnerzy natomiast – za jej pośrednictwem - otrzymywać będą nowe zlecenia. To innowacyjny projekt, który jest odpowiedzią na wieloletnie poszukiwania właściciela firmy – Rafała Bykowskiego - rozwiązania idealnego dla tego właśnie pomysłu biznesowego. „Przyglądałem się wielu systemom na rynku i właściwie żaden nie był w stanie sprostać oczekiwaniom mojego projektu – mówi Rafał Bykowski. - Jego ideą jest współpraca, która ma przebiegać sprawnie i jak najszybciej, aby móc profesjonalnie obsłużyć każdego zgłaszającego się do nas klienta. Tylko system Mnumi był na tyle elastyczny, by można było dostosować go do naszych potrzeb”.
„To bardzo duży, ale również bardzo ciekawy dla nas projekt, dzięki któremu możemy zrealizować interesującą koncepcję biznesową, dopasowując nasze rozwiązanie do potrzeb klienta. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że wśród wielu ofert rynkowych, jakie rozważała firma Armate, wybór padł na rozwiązanie Mnumi, które jest w stanie sprostać wszystkim jej oczekiwaniom” – dodaje Piotr Pakier, współwłaściciel firmy Mnumi.
Rafał Bykowski współpracuje obecnie z około 20 drukarniami, specjalizującymi się w różnych dziedzinach. „To zaufane przedsiębiorstwa, z którymi współpraca przebiega bez zarzutu – mówi – ale od jakiegoś czasu potrzebowałem narzędzia, które by ją usprawniło, a jednocześnie pozwoliłoby naszej drukarni obsłużyć większą liczbę zleceń sprawniej, aby w jeszcze większym stopniu zaspokoić oczekiwania naszych klientów. Doskonałym w tym zakresie okazał się system Mnumi, który obecnie wdrażamy. W odróżnieniu od innych programów dostępnych na rynku jest on rozwiązaniem, które umożliwi nam zarządzanie najważniejszymi procesami wewnętrznymi w naszej firmie oraz zewnętrznymi - z naszymi zleceniodawcami i partnerami - za pomocą jednego, zintegrowanego oprogramowania. Jednocześnie pragnę podkreślić, że wdrożenie to wymagało rzetelnego i otwartego partnera, jakim na każdym jego etapie okazuje się dla nas firma Mnumi. Wiele bowiem elementów systemu należy dopasowywać do naszych konkretnych potrzeb, a to możliwe jest tylko w przypadku rozwiązania elastycznego i firmy, która rozumie potrzeby swojego partnera”.
Wdrożona w ramach projektu Armate przez firmę Mnumi platforma B2B będzie tu zbudowana w architekturze otwartej, co zapewni drukarni możliwość późniejszego rozwoju tej aplikacji, a także możliwość objęcia automatyzacją dodatkowych procesów biznesowych oraz udostępnienie w przyszłości tego rozwiązania większej liczbie użytkowników. „Mamy nadzieję, że już jesienią, na kiedy przewidywany jest termin zakończenia wdrożenia, będziemy mogli cieszyć się jego pełną funkcjonalnością. Jednakże już teraz wdrażane przez nas jego kolejne elementy pokazują, że nasz wybór był odpowiedni” – podsumowuje Rafał Bykowski.
„Projekt firmy Armate wyraźnie pokazuje elastyczność naszego rozwiązania – mówi Piotr Pakier, współwłaściciel firmy Mnumi. - To również propozycja dla innych drukarń współpracujących ze sobą czy współdziałających w różnych zrzeszeniach, stowarzyszeniach oraz innych organizacjach branżowych, które zechciałyby zainwestować we wspólne rozwiązanie, ułatwiające im wzajemną współpracę, a takim jest właśnie Mnumi. Dodatkowym atutem takiego pomysłu jest to, że można na ten cel pozyskać dotację unijną. Mamy więc nadzieję, że wdrożenie w firmie Armate będzie inspiracją dla kolejnych przedsiębiorstw poligraficznych, które zechcą skorzystać z naszej propozycji i dostosować ją do własnych potrzeb”.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com