Jak opa­ko­wać bran­dy? – warsz­ta­tyPoprzedni artykuł 

Wy­daw­nic­two Pol­ski Dru­karz Sp. z o.o., wy­daw­ca mie­si­ęcz­ni­ka „Świat DRUKU” wraz z or­ga­ni­za­to­rem tar­gów Pac­ka­ging Ino­va­tions – spółką easy­Fa­irs Po­land oraz part­ne­ra­mi or­ga­ni­zu­je w ra­mach Aka­de­mii Wie­dzy warsz­ta­ty:

JAK OPAKOWAĆ BRANDY?
Do­wiedz się od prak­ty­ków, w ja­ki spo­sób opa­ko­wa­nie po­zy­cjo­nu­je pro­dukt i mar­kę

które od­będą się w dniu 9 kwiet­nia br. pod­czas tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions, w godz. 9.30–14.00 w Sa­li B na te­re­nie ha­li EXPO XXI w War­sza­wie, przy ul. Igna­ce­go Prądzy­ńskie­go 12/14.

Za­pra­sza­my brand ma­na­ge­rów, pro­duct ma­na­ge­rów, pra­cow­ni­ków dzia­łów mar­ke­tin­gu i wła­ści­cie­li ma­łych firm na warsz­ta­ty, które po­pro­wa­dzą spe­cja­li­ści­-prak­ty­cy: w dzie­dzi­nie za­rządza­nia wi­ze­run­kiem mar­ki, pro­jek­to­wa­nia, przy­go­to­wa­nia pro­jek­tów do dru­ku, uszla­chet­nia­nia dru­ków, ma­te­ria­łów wy­ko­rzy­sty­wa­nych do two­rze­nia opa­ko­wań.
Do­wie­dzą się Pa­ństwo, czym jest de­sign świa­do­my, czy­li jak pro­jek­to­wać opa­ko­wa­nia sku­tecz­ne, jak two­rzyć wi­ze­ru­nek ma­rek wła­snych, jak wy­ko­rzy­stać do­świad­cze­nia in­nych w pro­ce­sie kre­acji i pro­duk­cji opa­ko­wa­nia. Będzie mo­żna za­po­znać się ta­kże z no­wo­ścia­mi w za­kre­sie uszla­chet­nień i do­wie­dzieć się, ja­kie efek­ty przy­no­szą różne me­to­dy zdo­bie­nia dru­ku. Ek­sper­ci do­ra­dzą też, ja­kie podło­ża dru­ko­we na­da­ją się do re­ali­za­cji da­ne­go pro­jek­tu opa­ko­wa­nia i jak będą współgrać z uszla­chet­nie­nia­mi. Cie­ka­wym te­ma­tem będą roz­wi­ąza­nia do za­bez­pie­cza­nia pro­duk­tu i ochro­ny mar­ki, które mo­żna wpro­wa­dzać przy zadru­ku cy­fro­wym opa­ko­wań.

Pro­gram

W pro­gra­mie m.in.:

  • Czym jest de­sign świa­do­my, czy­li jak pro­jek­to­wać opa­ko­wa­nia sku­tecz­ne?
  • Jak two­rzyć wi­ze­ru­nek ma­rek wła­snych?
  • Jak wy­ko­rzy­stać do­świad­cze­nia in­nych w pro­ce­sie kre­acji i pro­duk­cji opa­ko­wa­nia?
  • No­wo­ści w za­kre­sie uszla­chet­nień i efek­ty różnych me­tod zdo­bie­nia dru­ku.
  • Ro­zwi­ąza­nia do za­bez­pie­cza­nia pro­duk­tu i ochro­ny mar­ki, które mo­żna wpro­wa­dzać przy za­dru­ku cy­fro­wym opa­ko­wań.

Zgłoś swój udział

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści