Jak opakować brandy? - warsztatyPoprzedni artykuł 

Wydawnictwo Polski Drukarz Sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” wraz z organizatorem targów Packaging Inovations – spółką easyFairs Poland oraz partnerami organizuje w ramach Akademii Wiedzy warsztaty:

JAK OPAKOWAĆ BRANDY?
Dowiedz się od praktyków, w jaki sposób opakowanie pozycjonuje produkt i markę

które odbędą się w dniu 9 kwietnia br. podczas targów Packaging Innovations, w godz. 9.30 – 14.00 w Sali B na terenie hali EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14.

Zapraszamy brand managerów, product managerów, pracowników działów marketingu i właścicieli małych firm na warsztaty, które poprowadzą specjaliści-praktycy: w dziedzinie zarządzania wizerunkiem marki, projektowania, przygotowania projektów do druku, uszlachetniania druków, materiałów wykorzystywanych do tworzenia opakowań.
Dowiedzą się Państwo, czym jest design świadomy, czyli jak projektować opakowania skuteczne, jak tworzyć wizerunek marek własnych, jak wykorzystać doświadczenia innych w procesie kreacji i produkcji opakowania. Będzie można zapoznać się także z nowościami w zakresie uszlachetnień i dowiedzieć się, jakie efekty przynoszą różne metody zdobienia druku. Eksperci doradzą też, jakie podłoża drukowe nadają się do realizacji danego projektu opakowania i jak będą współgrać z uszlachetnieniami. Ciekawym tematem będą rozwiązania do zabezpieczania produktu i ochrony marki, które można wprowadzać przy zadruku cyfrowym opakowań.

Program

W programie m.in.:

  • Czym jest design świadomy, czyli jak projektować opakowania skuteczne?
  • Jak tworzyć wizerunek marek własnych?
  • Jak wykorzystać doświadczenia innych w procesie kreacji i produkcji opakowania?
  • Nowości w zakresie uszlachetnień i efekty różnych metod zdobienia druku.
  • Rozwiązania do zabezpieczania produktu i ochrony marki, które można wprowadzać przy zadruku cyfrowym opakowań.

Zgłoś swój udział

Na podstawie informacji organizatora

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności