E-commerce i marketing internetowy – to tematy przewodnie konferencji której jednym z partnerów jest firma Duplo Polska. Odbędzie się ona 9 kwietnia br. w Gdańsku w siedzibie firmy DKS Sp. z o.o. (organizatora tego przedsięwzięcia) przy ulicy Energetycznej 15 w godzinach od 9.45 do 17.00. W programie znajdą się referaty, szkolenia oraz testy maszyn i oprogramowania. Będzie również czas na indywidualne rozmowy uczestników z organizatorami, wśród których będą - poza wspomnianymi powyżej - firmy Key2Print, Akonda i Europrinter. Aby wziąć udział w tym wydarzeniu, które jest bezpłatne, wystarczy do 2 kwietnia br. zarejestrować się na stronach www.konferencja.dks.pl (w zakładce „zarejestruj się”).
To już kolejna impreza, na którą zostają zaproszone drukarnie, agencje reklamowe i inne firmy, związane z szeroko pojętą branżą poligraficzną, której partnerem jest - wśród wielu innych - firma Duplo Polska. Tegoroczne spotkanie w Gdańsku będzie miało jeszcze bardziej otwartą formułę niż poprzednie tego typu imprezy, przez co – jak mają nadzieję jego organizatorzy - stanie się jeszcze bardziej interesujące dla uczestników. Będą oni mogli bowiem uzyskać wiele cennych informacji na temat przyszłości branży i najnowszych rozwiązań. Organizatorzy stworzą również dla gości możliwość przetestowania w pracy na żywo prezentowanych rozwiązań, a także pozostawią czas do dyskusji na nurtujące uczestników tematy.
Firma Duplo Polska zaprezentuje w Gdańsku jedno z najnowszych swojej ofercie urządzeń Duplo – Docucutter DC-616Pro. Ten kompaktowy, wielozadaniowy system umożliwia realizację w jednym przebiegu trzech procesów introligatorskich - cięcia, bigowania i perforacji. Zapewnia użytkownikowi oszczędności czasu i kosztów produkcji. O zaletach z wdrożenia tego urządzenia w firmie oraz o automatyzacji ustawień w maszynie, która gwarantuje jego wysoką prędkość oraz precyzję działania opowie Gabriela Swat, dyrektor zarządzająca Duplo Polska.
Uczestnicy spotkania będą mogli zapoznać się także z nowymi możliwościami w sprzedaży produktów poligraficznych, a także poznać strategię wdrożenia e-commerce w firmie, dowiedzą się również o pułapkach regulaminów coraz bardziej popularnych e-sklepów i e-serwisów. Zapoznają się z płatnymi i bezpłatnymi metodami pozyskiwania zleceń w e-sklepie, a także poznają możliwości druku wielkoformatowego na nietypowych podłożach. Usłyszą również o wartościach dodanych w introligatorni, jakie można uzyskać dzięki określonym maszynom introligatorskim. Spotkanie zakończy tematyka druku cyfrowego na nietypowych podłożach, w tym podłożach magnetycznych i RFID, na przykładzie maszyny Konica Minolta Press C1070.
Jak zapowiadają organizatorzy każdy z referatów będzie okazją do dyskusji, a także do zadawania mniej formalnych pytań podczas przerw czy prezentacji maszyn i oprogramowania. Uczestnicy będą mogli zapoznać się z systemem Web-to-Print firmy Key2Print, z urządzeniami produkcyjnymi do druku kolorowego Konica Minolta Press C1070, ploterem nano ekosolwentowym Europrinter EJ1600-SG, systemem Docucutter Duplo DC-616Pro, oklejarką Duplo UltraBind 2000PUR, zestawem do oprawy Fastbind, foliarką półautomatyczną w formacie B3 Chico, gilotyną DigiCut 46 oraz automatyczną bigówką Dumor. Do ich dyspozycji będą również przedstawiciele firm-partnerów konferencji. Organizatorzy przewidują również losowanie upominków wśród jej uczestników.
„Bogaty program spotkania w Gdańsku jest specjalnie przygotowany dla drukarń, które planują modernizowanie swoich zakładów niekoniecznie czyniąc w nich wielkie i kosztowne rewolucje – mówi Gabriela Swat. – Okazuje się bowiem, że już proste rozwiązania w zakresie oprogramowania, maszyn czy introligatorni mogą znacząco usprawnić procesy w zakładach poligraficznych o różnym profilu i pomóc mu odnieść sukces rynkowy, choćby przy wykorzystaniu technik handlu elektronicznego. Wszystkich zatem, którzy chcieliby zapoznać się z tymi rozwiązaniami serdecznie zapraszamy do Gdańska”.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com