Ak­cja „TAK, JESTEM NA POLIGRAFII”Poprzedni artykuł 

Za te­go­rocz­ną re­wo­lu­cję w dru­ku  od­po­wie­dzial­ni są wy­staw­cy. Z prze­ko­na­niem pro­fe­sjo­na­li­sty przy­go­to­wu­ją się w spo­sób szcze­gól­ny, prze­ści­ga­jąc w pre­zen­ta­cji no­wo­ści i roz­wi­ązań, który­mi będą wal­czyć o uwa­gę zwie­dza­jących. Jak to ro­bią? Mo­że­my spraw­dzić już dziś na stro­nie www.po­li­gra­fia­expo.pl w sek­cji TAK, JESTEM NA POLIGRAFII!  

Ze­spół Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gów Ma­szyn, Ma­te­ria­łów i Usług Po­li­gra­ficz­nych POLIGRAFIA na­wi­ązał ści­słą współpra­cę z wy­staw­ca­mi, by po­znać bli­żej ich po­trze­by i do­wie­dzieć się o kie­run­kach roz­wo­ju bra­nży. Dzi­ęki te­mu mo­żli­we by­ło zbu­do­wa­nie ban­ku opi­nii, ofert i pla­nów, które uj­rzą świa­tło dzien­ne w dniach 26–29 ma­ja 2015 r., pod­czas tar­gów POLIGRAFIA.

Or­ga­ni­za­to­rzy spo­dzie­wa­ją się 120 wy­staw­ców na te­go­rocz­nej edy­cji. Z li­stą już zgło­szo­nych oraz z po­zo­sta­ły­mi in­for­ma­cja­mi o tar­gach POLIGRAFIA 2015 mo­żna za­po­znać się na www.po­li­gra­fia­expo.pl. 

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści