Międzynarodowe Targi Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2015 z nową formułą generują duże zainteresowanie powierzchnią wystawienniczą. Na 6 tygodni przed targami wiadomo, że tegoroczną edycję współtworzyć będzie 100 firm. Z przeprowadzonych przez zespół organizatorów targów rozmów z uczestnikami POLIGRAFII 2015 wynika, że wystawcy nie tylko prześcigają się w pomysłach na swoje ekspozycje, ale wyrażają także duże zaciekawienie kierunkiem zapowiadanych zmian. Wynika to głównie z tego, iż w tym roku organizatorzy postawili na tematy związane wyłącznie z branżą poligraficzną.
Gwarantowani zarejestrowani
Intensywne działania informujące zwiedzających o tym, co będzie siłą tegorocznej POLIGRAFII, spowodowały, że już teraz można mówić o dwukrotnie większym zainteresowaniu wydarzeniem ze strony profesjonalistów, którzy zarejestrowali się na stronie www.mtp24.pl i wygenerowali bilet na targi, a zatem pojawią się w dniach 26-29 maja 2015 w Poznaniu.
Z newsletterów, biuletynów oraz z uruchomionej na stronie internetowej sekcji TAK, JESTEM NA POLIGRAFII można się dowiedzieć między innymi o tym, kto i z jakich powodów postawił na POLIGRAFIĘ 2015, o tym, jakie kierunki rozwoju branży obserwują wystawcy oraz jaką szczególną ofertę zaprezentują na swoich stoiskach w Poznaniu.
Fokus na Poligrafię
- Jakość, jakość i jeszcze raz jakość – to motywacja, cel i strategia zbliżającej się edycji Targów POLIGRAFIA, które pozbawione przypadkowych zwiedzających, niesprzyjającej koncepcji wydarzeń towarzyszących oraz tematycznych rozbieżności skoncentrują się wyłącznie na branży poligraficznej – podkreśla Piotr Kamiński. – Rozpoczynamy nową erę druku opartą na innowacyjnych technologiach, nieograniczonych możliwościach i szansach rozwoju w dziedzinach, które do tej pory mogły wydawać się nieosiągalne – pointuje.
Więcej informacji: www.poligrafiaexpo.pl
Na podstawie informacji organizatora