W ostatnim czasie oferta firmy Mediapress z Andrychowa została wzbogacona o aplikacje wykonywane na szkle. Realizowane tu zlecenia, m.in. panele szklane kuchenne oraz łazienkowe, nowoczesne obrazy szklane, meble, drzwi a także zabudowy, są skierowane do odbiorców z branż: meblarskiej, szklarskiej, dekoracyjnej i wielu innych.
Oferowane pod specjalnie w tym celu stworzoną marką Glassing (http://www.glassing.pl), bazują na innowacyjnych, zaawansowanych technologiach bezpośredniego zadrukowywania i dalszej obróbki szkła, m.in. zgrzewania go w niedawno zakupionym, specjalistycznym piecu do laminacji.
W ramach marki Glassing firma Mediapress oferuje szereg wyrobów i aplikacji, w których znajdują zastosowanie różne technologie. Jej standardowym produktem są panele szklane, przy których wykorzystywany jest druk solwentowy i laminacja. Jednak firma stawia przede wszystkim na ofertę – jak zapewnia jej właściciel Janusz Góralczyk – innowacyjną, a zarazem unikalną, a przy tym atrakcyjną cenowo: „Bazując na dotychczasowych doświadczeniach stworzyliśmy markę Glassing+, w ramach której oferowane są panele szklane zadrukowywane bezpośrednio w technice inkjet UV, a następnie poddawane laminacji folią UV. Innym unikalnym produktem jest świetlny panel szklany GL12 – wykonany ze szkła oraz tworzyw sztucznych o łącznej grubości 12 mm, dający efekt równomiernego świecenia na całej powierzchni. Poza tym nasze portfolio obejmuje m.in.: szkło kolorowe lakierowane, zabudowy ścian i drzwi szklane dekoracyjne, meble z wykorzystaniem paneli szklanych np. szafy czy stoły oraz inne elementy, gdzie może znaleźć zastosowanie ten surowiec”.
Jak dodaje Janusz Góralczyk, będąc agencją reklamową obsługującą rynek poligraficzno-reklamowy, firma Mediapress od dłuższego czasu przymierzała się do wzbogacenia swojej oferty o specjalistyczne, nietypowe zastosowania: „Po szczegółowej analizie rynku i jego potrzeb uznaliśmy, że szkło i jego obróbka to bardzo przyszłościowy temat o olbrzymim potencjalne. Wówczas zapadła decyzja o stworzeniu marki Glassing, którą obecnie promujemy”.
W związku z coraz bogatszą ofertą firmy w tym zakresie, znacznie poszerza się także grono odbiorców aplikacji realizowanych przez Mediapress. „Z uwagi na charakterystykę produktu finalnego, współpracujemy przede wszystkim z firmami z Małopolski i ze Śląska – mówi Janusz Góralczyk. – Są to liczne w tym regionie Polski przedsiębiorstwa produkujące meble, zakłady szklarskie, salony prezentujące różne rozwiązania dekoracyjne. Baza naszych odbiorców – także z innych regionów kraju i zagranicy – systematycznie rośnie, wraz z rozpowszechnianiem się wiedzy i informacji na temat naszej oferty”.
Obecnie, zaledwie po kilkunastu miesiącach od wprowadzenia do portfolio firmy produktów bazujących na szkle, realizacje te stanowią znaczną część jej sprzedaży. Janusz Góralczyk przewiduje, że udział ten będzie systematycznie się zwiększał, wraz z rosnącą popularnością aplikacji z wykorzystaniem szkła: „Jest to bardzo specyficzny materiał, ale przy odpowiednim poziomie kreacji i zaawansowanych technologiach – dysponujemy jednym i drugim – bardzo wdzięczny i oferujący olbrzymi potencjał. Poza samą realizacją prac, posiadamy bogaty katalog własnych projektów finalnych zastosowań, jesteśmy też w stanie wykonać pracę w oparciu o pomysł klienta. Nasz stale rozbudowywany park sprzętowy i wykwalifikowana kadra, bogata w doświadczenia pozyskane dzięki wieloletniej działalności Mediapress na rynku produkcji reklam i druku, to nasz olbrzymi kapitał. Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami, jak również do zapoznania się z naszymi propozycjami, dostępnymi na stronie internetowej http://www.glassing.pl. Dodam, że ceny, jakie proponujemy, są bardzo atrakcyjne. Zapewniamy także bezpłatny transport na terenie całej Polski” – podsumowuje Janusz Góralczyk.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com