Mnu­mi za­pra­sza na sto­isko oraz pre­lek­cje na tar­gach Po­li­gra­fia 2015Poprzedni artykuł 

Po tar­gach w War­sza­wie, Lon­dy­nie i Bir­min­gham, gdzie Mnu­mi od­no­to­wy­wa­ła w tym ro­ku ogrom­ne suk­ce­sy, za­pre­zen­tu­je ona swo­ją ofer­tę pod­czas Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gów Ma­szyn, Ma­te­ria­łów i Usług Po­li­gra­ficz­nych Po­li­gra­fia 2015. Od­by­wać się one będą w Po­zna­niu w dniach od 26 do 29 ma­ja br. Sz­tan­da­ro­wy pro­dukt fir­my – opro­gra­mo­wa­nie Mnu­mi do za­rządza­nia dru­kar­nią – będzie pre­zen­to­wa­ny na sto­isku nr 63 w ha­li 6A. Do­dat­ko­wo 27 i 28 ma­ja współwła­ści­ciel fir­my Piotr Pa­kier – w ra­mach wy­da­rzeń to­wa­rzy­szących tar­gom – wy­gło­si dwa re­fe­ra­ty, po­świ­ęco­ne za­gad­nie­niom We­b-to­-Print i sys­te­mo­wi Mnu­mi.  Fir­ma za­pra­sza wszyst­kich za­in­te­re­so­wa­nych in­no­wa­cja­mi i roz­wo­jem swo­ich przed­si­ębiorstw do od­wie­dze­nia jej sto­iska. Będzie tu mo­żna przyj­rzeć się ko­rzy­ściom, ja­kie mo­żna osi­ągać dzi­ęki wdro­że­niom opro­gra­mo­wa­nia Mnu­mi.

„Po­li­gra­fia to wci­ąż jed­na z naj­wa­żniej­szych im­prez bra­nży po­li­gra­ficz­nej w Pol­sce – mówi Piotr Pa­kier. – Po­nie­waż je­ste­śmy pro­du­cen­tem opro­gra­mo­wa­nia skie­ro­wa­ne­go wła­śnie do dru­ka­rń i za­kła­dów po­li­gra­ficz­nych, nie mo­gło nas tu za­brak­nąć. Ser­decz­nie za­pra­sza­my wszyst­kich do spo­tka­nia z na­mi. Sy­stem Mnu­mi będzie mo­żna oglądać pod­czas pra­cy „na ży­wo”. Ka­żdy go­ść będzie mógł prze­śle­dzić obieg zle­ce­nia, a tym sa­mym zmia­nę sta­tu­sów, która to­wa­rzy­szy po­szcze­gól­nym eta­pom re­ali­za­cji da­nej pra­cy w dru­kar­ni, aby prze­ko­nać się jak istot­ne ko­rzy­ści mo­że przy­nie­ść wdro­że­nie te­go roz­wi­ąza­nia w fir­mie. Za­pra­sza­my też wszyst­kich, którzy do­pie­ro roz­po­czy­na­ją swo­je po­szu­ki­wa­nia roz­wi­ązań, które uspraw­ni­ły­by pra­cę w ich przed­si­ębior­stwach. Słu­ży­my wie­dzą i do­świad­cze­niem, ja­kie zdo­by­li­śmy przez wie­le lat dzia­łal­no­ści w bra­nży po­li­gra­ficz­nej”.   

Opro­gra­mo­wa­nie Mnu­mi umo­żli­wia fir­mom nie tyl­ko zwi­ęk­sze­nie sprze­da­ży po­przez za­ofe­ro­wa­nie usług i pro­duk­tów przez In­ter­net, ale rów­nież po­przez zwi­ęk­sze­nie efek­tyw­no­ści dzia­łań mar­ke­tin­go­wych. Sy­stem ten jest też przy­ja­zny klien­tom dru­kar­ni. Umo­żli­wia im przy­go­to­wy­wa­nie do­wol­nych pro­jek­tów i ich ar­chi­wi­za­cję, jak rów­nież ko­rzy­sta­nie z edy­to­rów ka­len­da­rzy i fo­to­al­bu­mów. Ko­lej­ną funk­cją jest mo­żli­wo­ść spraw­dza­nia na bie­żąco sta­tu­su za­mówień. Po­wia­da­mia on też o roz­po­częciu i za­ko­ńcze­niu pro­duk­cji. Na sto­isku fir­my będzie mo­żna rów­nież za­po­znać się z naj­now­szy­mi funk­cjo­nal­no­ścia­mi te­go roz­wi­ąza­nia –wie­lo­wa­lu­to­wo­ścią i wie­lo­języ­ko­wo­ścią, które po­wsta­ły nie­daw­no w od­po­wie­dzi na za­po­trze­bo­wa­nie dru­ka­rń, chcących roz­wi­jać sprze­daż swo­ich usług przez In­ter­net w różnych kra­jach i w różnej wa­lu­cie.

„To tyl­ko nie­które mo­żli­wo­ści sys­te­mu Mnu­mi – war­to wi­ęc za­po­znać się z tym roz­wi­ąza­niem bli­żej pod­czas tar­gów Po­li­gra­fia 2015. Wy­mier­ne ko­rzy­ści, ja­kie mo­że osi­ągnąć dru­kar­nia, która zde­cy­du­je się na je­go wdro­że­nie są na­praw­dę du­że – pod­kre­śla Piotr Pa­kier. – Re­duk­cja cza­su poświ­ęconego na kon­tak­ty z klien­tem czy kal­ku­la­cje zle­ceń, mo­żli­wo­ść bar­dzo szyb­kie­go ich wzna­wia­nia, uspraw­nie­nie pa­ko­wa­nia i wy­sy­łki – wszyst­kie one prze­kła­da­ją się na nie­ma­łe pie­ni­ądze w ska­li mie­si­ąca. Ko­lej­na rzecz to eli­mi­na­cja błędów, ja­ka jest mo­żli­wa dzi­ęki sys­te­mo­wi, co mo­że przy­nie­ść fir­mie na­wet kil­ka ty­si­ęcy zło­tych oszczęd­no­ści mie­si­ęcz­nie. Je­śli do te­go do­dać mo­żli­wo­ść spraw­ne­go za­rządza­nia – a Mnu­mi pre­zen­tu­je wszel­kie nie­zbęd­ne do te­go da­ne: wiel­ko­ść sprze­da­ży (w tym po­szcze­gól­nych pro­duk­tów), ren­tow­no­ść sprze­da­ży z po­dzia­łem na pro­duk­ty, ra­por­ty (w tym do­ty­czące efek­tyw­no­ści pra­cow­ni­ków dru­kar­ni) i sze­reg in­nych – z pew­no­ścią war­to roz­wa­żyć je­go wdro­że­nie. War­to rów­nież pa­mi­ętać, że wy­różnia­my się na tle kon­ku­ren­cji. Sy­stem Mnu­mi wy­ko­rzy­stu­je plat­for­mę Wor­dPress, z którą jest do­sko­na­le zin­te­gro­wa­ny. Użyt­kow­nik wi­ęc ( tzn. klient fi­nal­ny) w spo­sób dla sie­bie nie­zau­wa­żal­ny prze­cho­dzi z e-skle­pu na stro­nie dru­kar­ni do sys­te­mu Mnu­mi. Po­zwa­la to na bar­dzo ela­stycz­ne mo­dy­fi­ka­cje na stro­nie in­ter­ne­to­wej, a co wi­ęcej – nie wy­ma­ga wie­dzy in­for­ma­tycz­nej, aby do­ko­ny­wać zmian w tre­ściach re­dak­cyj­nych i sza­cie gra­ficz­nej.

Jest to ła­twiej­sze roz­wi­ąza­nie w sto­sun­ku do sys­te­mów kon­ku­ren­cyj­nych, które ma­ją wła­sne sza­blo­ny stron. To spo­ra nie­do­god­no­ść, po­nie­waż ja­kie­kol­wiek mo­dy­fi­ka­cje i ka­sto­mi­za­cje sta­ją się wó­wczas bar­dzo ogra­ni­czo­ne. W prak­ty­ce ozna­cza to że dru­kar­nia al­bo z ka­żdym dro­bia­zgiem, który chce wpro­wa­dzić na swo­jej www, mu­si zwra­cać się do pro­du­cen­ta sys­te­mu al­bo też ma na­rzu­co­ny z góry go­to­wy sza­blon, w którym nie­wie­le (lo­go­typ, ko­lo­ry) mo­że zmie­nić. To nie tyl­ko jest uci­ążli­we, ale po­wo­du­je ta­kże, że stro­ny różnych dru­ka­rń wy­gląda­ją po­dob­nie, a prze­cież isto­tą wy­prze­dza­nia kon­ku­ren­cji jest m.in. to, aby się wy­różniać. Za­pra­sza­my wi­ęc do spo­tka­nia z na­mi oraz do udzia­łu w pre­zen­ta­cjach Mnu­mi, gdzie mo­żna będzie bli­żej po­znać za­le­ty na­sze­go roz­wi­ąza­nia”.

Od­by­wać się one będą 27 i 28 ma­ja o go­dzi­nie 15.30 w ha­li 6A. Pierw­sza po­świ­ęco­na będzie sys­te­mom We­b-to­-print. Piotr Pa­kier prze­ko­ny­wać będzie słu­cha­czy, że wdro­że­nie te­go ro­dza­ju roz­wi­ąza­nia to nie pa­nu­jąca obec­nie mo­da, ale ko­niecz­no­ść dla ka­żde­go za­kła­du po­li­gra­ficz­ne­go, którzy pla­nu­je swój roz­wój. Dru­ga pre­zen­ta­cja będzie po­świ­ęco­na sys­te­mo­wi Mnu­mi, ko­rzy­ściom wy­ni­ka­jącym z je­go wdro­że­nia oraz po­szcze­gól­nym funk­cjom – od przy­jęcia za­mówie­nia do win­dy­ka­cji na­le­żno­ści.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści