Ca­non roz­wi­ja bi­zne­so­we na­rzędzie ana­li­tycz­ne dla ryn­ku Gra­phic ArtsPoprzedni artykuł 

Ca­non Eu­ro­pe pre­zen­tu­je naj­now­szą wer­sję na­rzędzia do ana­liz bi­zne­so­wych – Bu­si­ness and In­no­va­tion Scan – dla ryn­ku Gra­phic Arts. Ta edy­cja po­zwa­la na przy­go­to­wa­nie ana­lizy ak­tu­al­nych tren­dów ryn­ko­wych, co roz­sze­rza za­kres za­sto­so­wań.

Za­pre­zen­to­wa­ne po raz pierw­szy w 2012 r. na­rzędzie Bu­si­ness and In­no­va­tion Scan umo­żli­wia wy­ko­na­nie po­uf­ne­go au­dy­tu da­nych bi­zne­so­wych, po­zwa­la­jąc do­staw­com usług dru­ku (PSP) przy­go­to­wać do­pa­so­wa­ną do wła­snych po­trzeb stra­te­gię bi­zne­so­wą. Po prze­pro­wa­dze­niu ana­li­zy, do­staw­cy usług dru­ku otrzy­mu­ją plan dzia­ła­nia oraz stra­te­gię, które po­zwo­lą po­pra­wić efek­tyw­no­ść sprze­da­ży – czy to po­przez iden­ty­fi­ka­cję ob­sza­rów wzro­stu bi­zne­so­we­go, czy też mak­sy­ma­li­za­cję zwro­tów z in­we­sty­cji – a ta­kże po­zwo­lą od­kryć no­we źródła przy­cho­dów.

Ob­sza­ry ob­jęte au­dy­tem dla ryn­ku Gra­phic Arts wy­kra­cza­ją po­za stan­dar­do­wo wy­ko­rzy­sty­wa­ne ma­te­ria­ły re­kla­mo­we, do­ku­men­ta­cje tech­nicz­ne czy fo­to­gra­fie i roz­sze­rza­ją je o druk wiel­ko­for­ma­to­wy. Do­dat­ko­wo, wszyst­kie ob­sza­ry są pod­da­wa­ne szcze­góło­wej oce­nie i bez­po­śred­nio kon­sul­to­wa­ne z eks­per­ta­mi Ca­non.

Co wi­ęcej, zak­tu­ali­zo­wa­na zo­sta­ła funk­cja „Trend Wat­ch”, która po­zwa­la udo­stęp­niać klien­tom szcze­góło­we da­ne i prze­wi­dy­wa­ne tren­dy ryn­ko­we, od­po­wia­da­jące ob­sza­rom dzia­łań bi­zne­so­wych, jesz­cze w trak­cie tr­wa­nia au­dy­tu. Dzi­ęki te­mu do­staw­cy zy­sku­ją źródło­we da­ne ze­bra­ne z różnych sek­to­rów ryn­ku, które po­ma­ga­ją le­piej zro­zu­mieć ak­tu­al­ne oto­cze­nie bi­zne­so­we.

„Ry­nek nie­ustan­nie się zmie­nia, dla­te­go mu­si­my mieć pew­no­ść, że py­ta­nia które sta­wia­my, in­for­ma­cje które udo­stęp­nia­my oraz wnio­ski, które wy­ci­ąga­my pod­czas au­dy­tu są jak naj­bar­dziej ak­tu­al­ne” – mówi An­dy Har­ris, mar­ke­ting ma­na­ger w dzia­le pro­fe­sjo­nal­nych roz­wi­ązań dru­ku na Eu­ro­pę i Wiel­ką Bry­ta­nię, Ca­non Eu­ro­pe.

„Klu­czo­wym ob­sza­rem, na którym sku­pi­li­śmy się pod­czas two­rze­nia pierw­szej wer­sji na­rzędzia by­ła ana­li­za te­go, jak na­si klien­ci pro­wa­dzą swój bi­znes i w ja­ki spo­sób pla­nu­ją je­go roz­wój. Te kwe­stie moc­no ak­cen­to­wa­li­śmy ta­kże w na­szym ba­da­niu In­si­ght Re­port, które po­ka­za­ło, jak du­ży od­se­tek podmio­tów ze­wnętrz­nych oraz we­wnętrz­nych dzia­łów re­pro­gra­ficz­nych nie ma opra­co­wa­ne­go pla­nu roz­wo­ju w za­kre­sie mar­ke­tin­gu i dzia­łań bi­zne­so­wych. Wie­rzy­my, że na­rzędzie Bu­si­ness and In­no­va­tion Scan po­mo­że na­szym klien­tom pójść o krok da­lej, wska­zu­jąc kie­run­ki roz­wo­ju, które po­zwo­lą im efek­tyw­nie pla­no­wać przy­szłe dzia­ła­nia i przy­nio­są wy­mier­ne ko­rzy­ści dla funk­cjo­no­wa­nia ich przed­si­ębior­stwa”.

Do­tych­czas na­rzędzie Bu­si­ness and In­no­va­tion Scan zo­sta­ło wdro­żo­ne u po­nad 200 klien­tów na te­re­nie ca­łej Eu­ro­py i przez ostat­nie la­ta by­ło roz­wi­ja­ne pod kątem wspar­cia za­rów­no dla cen­tral­nych dzia­łów re­pro­gra­ficz­nych (CRD), jak i firm ob­słu­gu­jących klien­tów w za­kre­sie dru­ku trans­ak­cyj­ne­go i ma­ilin­gu bez­po­śred­nie­go.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ca­non Pol­ska

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści