Udział w wydarzeniach branżowych to najlepsza okazja do spotkań z klientami i wszystkimi potencjalnie zainteresowanymi osobami – mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor Biura Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, która objęła patronatem honorowym targi.
Targi to możliwość przedstawienia oferty oraz utrzymania dobrych relacji z klientami, które są w dzisiejszych czasach bardzo ważnym elementem każdego dobrze prosperującego biznesu. Reklama 360 w odświeżonej formule będzie doskonałą okazją do tego typu spotkań i prezentacji oferty upominków reklamowych. Polska Izba Artykułów Promocyjnych chętnie weźmie udział w tym ważnym dla branży wydarzeniu – deklaruje Wojniak. Z kolei Marta Wojciechowska, specjalista ds. marketingu w OpenPrint.pl, pierwszej w Polsce multidrukarni, tak wypowiada się o nadchodzącej edycji: KRĘCI MNIE REKLAMA360… która kolejny raz udowadnia, że reklama i marketing nie muszą być nudne i banalne. Dzięki temu niezwykłemu wydarzeniu drukarnia internetowa OpenPrint.pl uzyska szerokie perspektywy zaprezentowania swojej bogatej oferty produktów z zakresu poligrafii reklamowej. Dzięki Reklamie360 Międzynarodowe Targi Poznańskie uzyskują nowy wymiar.
Ze środowiska reklamy płyną opinie na temat różnych wydarzeń dedykowanych branży reklamy. Nowy zespół organizacji targów REKLAMA360 wsłuchuje się w nie i decyduje się na krok w kierunku zbudowania eventu, który zagwarantuje wystawcom to, co targi mogą zaproponować najlepszego świadomym i nowoczesnym przedsiębiorcom. Będzie to nowoczesna infrastruktura czteropaku, a więc pawilonów 7, 7a, 8 i 8a, optyczny podział na 5 stref tematycznych, wśród których firmy różnych sektorów reklamy znajdą swoje komfortowe miejsce i będą mogły podjąć profesjonalistów zwiedzających targi. Ci z kolei będą się odznaczać odpowiednimi kolorami identyfikatorów dzielącymi ich na marketerów, agencje reklamowe i inne. W obrębie ekspozycji zostanie wydzielona przestrzeń specjalna, przeznaczona dla firm zrzeszonych w Polskiej Izbie Artykułów Promocyjnych, które przyczyniają się do aktywnego wspierania rozwoju branży reklamowej w Polsce.
Organizatorzy targów REKLAMA360 realizują pomysł otoczenia branży reklamowej pełną profesjonalizmu, zrozumienia potrzeb i specyfiki każdego z wystawców opieką. Honorowy patronat PIAP jest tego właściwym dopełnieniem.
Targi REKLAMA360 odbędą się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w dniach 29 września do 1 października 2015 r. Wydarzeniu towarzyszyć będą szkolenia, wykłady i panele dyskusyjne zogniskowane wokół tematu personalizacji, zarówno produktów, jak i informacji promocyjnych. Wstęp dla profesjonalistów z branży reklamy i marketingu jest bezpłatny i możliwy za pośrednictwem strony www.mtp24.pl
Więcej informacji na temat wydarzenia znaleźć można na stronie www.reklama360.eu
Na podstawie informacji organizatora