REKLAMA360 pod ho­no­ro­wym pa­tro­na­tem PIAPPoprzedni artykuł 

Udział w wy­da­rze­niach bra­nżo­wych to naj­lep­sza oka­zja do spo­tkań z klien­ta­mi i wszyst­ki­mi po­ten­cjal­nie za­in­te­re­so­wa­ny­mi oso­ba­mi – mówi Ka­ta­rzy­na Woj­niak, dy­rek­tor Biu­ra Za­rządu Pol­skiej Izby Ar­ty­ku­łów Pro­mo­cyj­nych, która ob­jęła pa­tro­na­tem ho­no­ro­wym tar­gi.

Tar­gi to mo­żli­wo­ść przed­sta­wie­nia ofer­ty oraz utrzy­ma­nia do­brych re­la­cji z klien­ta­mi, które są w dzi­siej­szych cza­sach bar­dzo wa­żnym ele­men­tem ka­żde­go do­brze pro­spe­ru­jące­go bi­zne­su. Re­kla­ma 360 w odświe­żo­nej for­mu­le będzie do­sko­na­łą oka­zją do te­go ty­pu spo­tkań i pre­zen­ta­cji ofer­ty upo­min­ków re­kla­mo­wych. Pol­ska Izba Ar­ty­ku­łów Pro­mo­cyj­nych chęt­nie we­źmie udział w tym wa­żnym dla bra­nży wy­da­rze­niu – de­kla­ru­je Woj­niak. Z ko­lei Mar­ta Woj­cie­chow­ska, spe­cja­li­sta ds. mar­ke­tin­gu w Ope­nPrint.pl, pierw­szej w Pol­sce mul­ti­dru­kar­ni, tak wy­po­wia­da się o nad­cho­dzącej edy­cji: KRĘCI MNIE REKLAMA360… która ko­lej­ny raz udo­wad­nia, że re­kla­ma i mar­ke­ting nie mu­szą być nud­ne i ba­nal­ne. Dzi­ęki te­mu nie­zwy­kłe­mu wy­da­rze­niu dru­kar­nia in­ter­ne­to­wa Ope­nPrint.pl uzy­ska sze­ro­kie per­spek­ty­wy za­pre­zen­to­wa­nia swo­jej bo­ga­tej ofer­ty pro­duk­tów z za­kre­su po­li­gra­fii re­kla­mo­wej. Dzi­ęki Re­kla­mie­360 Mi­ędzy­na­ro­do­we Tar­gi Po­zna­ńskie uzy­sku­ją no­wy wy­miar.

Ze śro­do­wi­ska re­kla­my pły­ną opi­nie na te­mat różnych wy­da­rzeń de­dy­ko­wa­nych bra­nży re­kla­my. No­wy ze­spół or­ga­ni­za­cji tar­gów REKLAMA360 wsłu­chu­je się w nie i de­cy­du­je się na krok w kie­run­ku zbu­do­wa­nia even­tu, który za­gwa­ran­tu­je wy­staw­com to, co tar­gi mo­gą za­pro­po­no­wać naj­lep­sze­go świa­do­mym i no­wo­cze­snym przed­si­ębior­com. Będzie to no­wo­cze­sna in­fra­struk­tu­ra czte­ro­pa­ku, a wi­ęc pa­wi­lo­nów 7, 7a, 8 i 8a, optycz­ny po­dział na 5 stref te­ma­tycz­nych, wśród których fir­my różnych sek­to­rów re­kla­my znaj­dą swo­je kom­for­to­we miej­sce i będą mo­gły pod­jąć pro­fe­sjo­na­li­stów zwie­dza­jących tar­gi. Ci z ko­lei będą się odz­na­czać od­po­wied­ni­mi ko­lo­ra­mi iden­ty­fi­ka­to­rów dzie­lący­mi ich na mar­ke­te­rów, agen­cje re­kla­mo­we i in­ne. W obrębie eks­po­zy­cji zo­sta­nie wy­dzie­lo­na prze­strzeń spe­cjal­na, prze­zna­czo­na dla firm zrze­szo­nych w Pol­skiej Izbie Ar­ty­ku­łów Pro­mo­cyj­nych, które przy­czy­nia­ją się do ak­tyw­ne­go wspie­ra­nia roz­wo­ju bra­nży re­kla­mo­wej w Pol­sce.

Or­ga­ni­za­to­rzy tar­gów REKLAMA360 re­ali­zu­ją po­my­sł oto­cze­nia bra­nży re­kla­mo­wej pe­łną pro­fe­sjo­na­li­zmu, zro­zu­mie­nia po­trzeb i spe­cy­fi­ki ka­żde­go z wy­staw­ców opie­ką. Ho­no­ro­wy pa­tro­nat PIAP jest te­go wła­ści­wym do­pe­łnie­niem.

Tar­gi REKLAMA360 od­będą się na te­re­nie Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gów Po­zna­ńskich w dniach 29 wrze­śnia do 1 pa­ździer­ni­ka 2015 r. Wy­da­rze­niu to­wa­rzy­szyć będą szko­le­nia, wy­kła­dy i pa­ne­le dys­ku­syj­ne zo­gni­sko­wa­ne wo­kół te­ma­tu per­so­na­li­za­cji, za­rów­no pro­duk­tów, jak i in­for­ma­cji pro­mo­cyj­nych. Wstęp dla pro­fe­sjo­na­li­stów z bra­nży re­kla­my i mar­ke­tin­gu jest bez­płat­ny i mo­żli­wy za po­śred­nic­twem stro­ny www.mtp24.pl

Wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat wy­da­rze­nia zna­le­źć mo­żna na stro­nie www.re­kla­ma­360.eu

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści