Współczesny trend w marketingu zmierza do zatarcia stosunku klient – sprzedawca na rzecz partnerstwa i współpracy. Osiągnięcie planu sprzedażowego, zbudowanie wizerunku, ugruntowanie pozycji marki, poznanie i spełnienie potrzeb klienta odbywa się dziś w dużej mierze online. Jak w tym kontekście wypada wystawianie się na targach?
Kliknij, obejrzyj, zareaguj, zarchiwizuj
Świadome przedsiębiorstwa coraz częściej planują i przestawiają się na wdrożenie idei dialogu z konsumentem. Wspólnie z nim tworzą markę, jej wartość, wpływają na emocje, inspirują otoczenie. Produkty i usługi ewoluują w zgodzie z oczekiwaniami użytkownika, odzwierciedlają jego aspiracje. Wiele z tych zjawisk dzieje się w świecie wirtualnym i za pomocą multimediów, które towarzyszą czynnościom wykonywanym na co dzień. Jaki dystans dzieli ten rodzaj komunikacji od spotkania i doświadczenia?
Wysłuchaj, zapytaj, zanotuj, udoskonal
To między innymi dla tych wartości, które trudno uzyskać online, organizowane są spotkania branży: targi. Osobisty kontakt, na który czeka się umawiając przedtargowe spotkania, wciąż uznawany jest za niezastąpiony. Targi nie dają się zarchiwizować. Aktywizują wystawców do przygotowania specjalnych ofert i premier produktowych, aby wyróżnić lub ugruntować swoją pozycję na rynku, często w międzynarodowym gronie. A dzieje się tak w poszanowaniu dla zapraszanych zwiedzających, którzy już samą swoją obecnością świadczą o zainteresowaniu daną branżą. Wspólne rozmowy z klientami odbywają się w atmosferze partnerstwa
i targowego święta. Wieczorny networking natomiast sprzyja integracji środowiska.
Wejdź w nową erę
REKLAMA360 to więcej niż targi. To połączenie szansy zaimplementowania w swoim przedsiębiorstwie najnowszych trendów w marketingu z możliwością spotkań, rozmów, doświadczeń i zdobycia wiedzy od profesjonalistów. Wydarzeniu towarzyszyć będą szkolenia, wykłady i panele dyskusyjne zogniskowane wokół tematu personalizacji, zarówno produktów, jak i informacji promocyjnych. Targi REKLAMA360 pozwolą wejść w erę nowoczesnego partnerstwa w biznesie, by poznać wartości wyznawane przez konsumenta i sprawić, by nadać marce osobowość.
Więcej informacji na temat wydarzenia znaleźć można na stronie www.reklama360.eu
Na podstawie informacji organizatora