Targi to moment spotkań, na który czekają ich uczestnicy. Aby jak najefektywniej spędzić czas na targach REKLAMA360, które odbędą się w Poznaniu w dniach 29 września – 1 października 2015, zwiedzający oraz wystawcy będą mogli wziąć udział w wydarzeniach towarzyszących o bardzo silnym ładunku merytorycznym.
Międzynarodowe Targi Poznańskie, organizator REKLAMY360, to niekwestionowany lider w branży wystawienniczej, który gości rocznie ponad 12 000 wystawców. Reprezentujący ich dyrektorzy marketingu oraz specjaliści zatrudnieni w ich działach stanowią jedną z głównych grup zwiedzających. Drugą będą z kolei przedstawiciele agencji reklamowych, pracowni reklamy i zakładów świadczących usługi kreacji i druku reklamy. Podczas targów, oprócz odwiedzenia podzielonej na strefy tematyczne ekspozycji produktów i rozwiązań zgodnych z najnowszymi trendami w branży, uczestnicy targów będą mieli możliwość wzięcia udziału w wydarzeniach merytorycznych.
Kreatywna Arena
Na scenie Kreatywnej Areny głos zabiorą szkoleniowcy z zakresu reklamy i marketingu! Wśród nich pojawią się m.in. przedstawiciele MentalWay z Michałem Wawrzyniakiem na czele, którzy opowiedzą o motywacji do pracy i zaszczepią w uczestnikach szkolenia pozytywną energię.
Bartłomiej Juszczyk z Agencji ADWEB opowie o personalizacji wg Philipa Kotlera i tym jak zmienia się podejście do marketingu i segmentacji. W swoim drugim bloku tematycznym poruszy kwestie najnowszych trendów w reklamie i wyjaśni, co pobudza zmysły współczesnych konsumentów i jak zarządzać własnym budżetem reklamowych.
Na scenie Kreatywnej Areny pojawi się również dr Joanna Rajang, certyfikowany coach z wieloletnim doświadczeniem a jednocześnie dyrektor firmy szkoleniowej Personel System, która zdradzi tajemną wiedzę i w trzech blokach tematycznych odpowie na pytania: Jak sprzedawać drożej? Jak sfinalizować sprzedaż, czyli co zrobić, jeśli klient mówi „to ja się zastanowię” oraz co to jest psychologia przyciągania klienta?
Na podstawie informacji organizatora